Misschien ga ik aanvragen om blauw te wordenquote:
Mooiquote:
Yesquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:50 schreef Moonlight het volgende:
Bijna het nieuwe seizoen van Wednesday
Zin in welquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:50 schreef Moonlight het volgende:
Bijna het nieuwe seizoen van Wednesday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik het zo zeggen; ik speel graag in de bosjes en ik aai graag langharige poesjesquote:Op woensdag 30 juli 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zoveel haar groeit er niet op mijn benen al wil ik het graag
Ik heb het daar nooit op gehad.quote:
@Skedquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:43 schreef maily het volgende:
MED / dud0r stopt met modden.
En hij niet alleen ... gaat hard ineens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Nou geregistreerd partnerschap is ook kutquote:Op woensdag 30 juli 2025 13:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb het daar nooit op gehad.
Zonder dat papiertje kan je prima doen alsof je getrouwd bent.
En geregistreerd partnerschap geeft tegenwoordig bijna dezelfde voordelen, zonder de nadelen.
Het moment dat het spul begon te groeien wilde ik het weg hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2025 13:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; ik speel graag in de bosjes en ik aai graag langharige poesjes
Ik ben dawr één keer aan het scheren geweest.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het moment dat het spul begon te groeien wilde ik het weg hebben
Begon ooit met knippen met het nagel schaartje tot ik leerde over scheermessen
Dat is maar één keerquote:Op woensdag 30 juli 2025 13:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik ben dawr één keer aan het scheren geweest.
Drie dagen lopen krabben![]()
![]()
Nivea aftershave balsem, jongequote:Op woensdag 30 juli 2025 13:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik ben dawr één keer aan het scheren geweest.
Drie dagen lopen krabben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |