SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Robif it's meant to be, it will be
Demi was vanaf het begin al met Geert bezig, de gesprekken met hem en op 10 cm afstand diep in zijn ogen kijken. De vele nachtelijke onderonsjes. Me neus dat ze niet wist dat hij een vriendin had. En dat de boot afhouden was alleen maar show, net zoals Geert de boot afhield. Ze liep al vrij vlot te giebelen tegen Roma.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zij heeft juist in het begin de boot afgehouden, vanwege Nika. Geert bleef aandringen, zeuren om samen te douchen, een kusje. Puur vriendschappelijk, want hij had geen gevoelens voor Demi en zijn vriendin vindt dit niet erg. Hij kan dit gewoon uitleggen als hij weer thuis is.
Nee, het is niet de schuld van Demi.
Nou ja flirten met een getrouwde man zou iedereen gelijk veroordelen. Ik zie dit als het zelfde, plus dat die vriendin compleet buiten spel staat en het op afstand moet aanschouwen. Demi is net zo verantwoordelijk als Geert. Demi is een naar mokkel.quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Geert is degene met een vriendin thuis, die hoort zich te gedragen. Demi is niemand verantwoording schuldig, alleen aan zichzelf. Zij is er mede verantwoordelijk voor dat die relatie van Geert met zijn ex op de klippen is gelopen.
Beiden hebben evenveel schuld. Demi had de boot af moeten houden, denkt ook niet aan het meisje dat thuis zit en dit allemaal moet zien en aanhoren van iedereen die Geert bezig ziet.
Demi is wel heel dom dat ze ondanks de rode vlaggen, waarschuwingen van iedereen, door blijft gaan en Geert graag wil geloven en vertrouwen. Ze weet nu, net als heel Nederland die DBG volgt, hoe loyaal en trouw hij is, NOT.
Liefde maakt blind?
Oh ja dat gebeurt vaak hoe kut het ook is, je vriendin belazeren in een tv programma is wel een next level hoorquote:Op woensdag 30 juli 2025 01:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Je kan iemand leuk vinden en gevoelens krijgen. Daar is niks mis mee. Zelfs als een ander een relatie heeft of zelfs getrouwd is.
En je kan daar een mening over hebben, maar het kan je overkomen.
Wat Geert doet is erger dan wat Demi doet.
Maar wat ze nu doet is niet slim. Ze laat zich inpakken en uitpakken.🤣🤣🤣
Ze zijn allebei oliedom. Geert omdat hij op tv laat zien wat een pathologisch leugenaar en bedrieger hij is en Demi omdat ze er met open ogen en gewaarschuwd door velen intrapt. Of 1 van 2 echt verliefd is? Ik geloof er helemaal niets van. Of het is een script, waar ze extra voor betaald worden of ze hebben beiden dringend hulp nodig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Je kan iemand leuk vinden en gevoelens krijgen. Daar is niks mis mee. Zelfs als een ander een relatie heeft of zelfs getrouwd is.
En je kan daar een mening over hebben, maar het kan je overkomen.
Wat Geert doet is erger dan wat Demi doet.
Maar wat ze nu doet is niet slim. Ze laat zich inpakken en uitpakken.🤣🤣🤣
Joh ze krijgt ervoor betaald door de FEBOquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:38 schreef Cirilico het volgende:
Ik zie sommigen hier Demi verdedigen.Hoe kan je zulk onethisch gedrag goedkeuren? Schijnheilige homewrecker dat ze is.
Ook fout, maar Geert is degene die in een relatie zat (hij denkt nog steeds zijn vriendin met een manipulatieve smoesverhaal terug te krijgen)quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:38 schreef Cirilico het volgende:
Ik zie sommigen hier Demi verdedigen.Hoe kan je zulk onethisch gedrag goedkeuren? Schijnheilige homewrecker dat ze is.
Ik gun Deemie alle kerels van de wereld, arm wanhopig kindje eenzaam en onbegrepen opgesloten in een TV Show... ik voel erg met haar meequote:Op woensdag 30 juli 2025 10:38 schreef Cirilico het volgende:
Dat is voor haar zelf. Eigen schuld als Geert je straks toch laat zitten. Ja, dat had ze kunnen weten. Ze is een dom gansje.quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Demi was vanaf het begin al met Geert bezig, de gesprekken met hem en op 10 cm afstand diep in zijn ogen kijken. De vele nachtelijke onderonsjes. Me neus dat ze niet wist dat hij een vriendin had. En dat de boot afhouden was alleen maar show, net zoals Geert de boot afhield. Ze liep al vrij vlot te giebelen tegen Roma.
Mooiste was dat ze bij Geert op het matje moest komen omdat ze tegen Roma had gezegd dat ze gevoelens had en Geert haar min of meer verplichte om dat uit te spreken (voor de camera)omdat hij geen enkele bedoeling had met haar en zijn straatje probeerde schoon te vegen. Toen had mevrouw al een aardige bedenking moeten hebben.
Schuld? ja ze wist waar ze aan begon al héél lang.
Dat "Nauw wat word het, kom es effe hier.." klonk ook vreselijk sexy, welk meisje kan dat weerstaanquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:54 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar wil de FEBO dat dit verhaallijntje nog even doorgaat want the final verdict van Demi op de vraag van Geert wat ze nu wil was nou ook niet echt overtuigend en een beetje zo van ‘ nou het moet dan maar’.
Hij zou blij moeten zijn dat Maudy hem in elk geval als een vrouw ziet. Ze had hem ook voor 'lul' of 'eikel' uit kunnen schelden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:21 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Joe, wat een bitch, hele tijd lopen zeiken bij die media kamer en vervolgens zegt maudy bitch tegen haar en dan is het hek van de dam .
En de ergste is Fabio. Oh, wat kan ik mij ergeren aan dat kutjong. Als het niet gaat zoals hij wil, begint hij te drammen en te janken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zullen we ze gewoon een stel over het paard getilde. van zichzelf overtuigde pubers noemen?
Onzin. Als een getrouwde man zo makkelijk op geflirt in gaat, is hij de foute partij. Is het netjes om een getrouwde man te willen versieren? Nee. Maar het maakt je niet verantwoordelijk voor de gevolgen. Die verantwoordelijkheid ligt volledig bij die getrouwde man.quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja flirten met een getrouwde man zou iedereen gelijk veroordelen. Ik zie dit als het zelfde, plus dat die vriendin compleet buiten spel staat en het op afstand moet aanschouwen. Demi is net zo verantwoordelijk als Geert. Demi is een naar mokkel.
dat is jouw meningquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin. Als een getrouwde man zo makkelijk op geflirt in gaat, is hij de foute partij. Is het netjes om een getrouwde man te willen versieren? Nee. Maar het maakt je niet verantwoordelijk voor de gevolgen. Die verantwoordelijkheid ligt volledig bij die getrouwde man.
Ik weet het, het is een manier voor veel mannen om een misstap goed te praten. Zij versierde mij, het is de schuld van die meid. Ik ben onschuldig.
Nee, getrouwde mannen moeten gewoon hun lul in hun broek houden.
Je bent als vrouw ook fout bezig maar daar verschillen we in mening. Ik heb genoeg leuke en aantrekkelijke mannen ontmoet in mijn leven. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om te flirten en mijn vrouwelijke charmes in de strijd te gooien.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin. Als een getrouwde man zo makkelijk op geflirt in gaat, is hij de foute partij. Is het netjes om een getrouwde man te willen versieren? Nee. Maar het maakt je niet verantwoordelijk voor de gevolgen. Die verantwoordelijkheid ligt volledig bij die getrouwde man.
Ik weet het, het is een manier voor veel mannen om een misstap goed te praten. Zij versierde mij, het is de schuld van die meid. Ik ben onschuldig.
Nee, getrouwde mannen moeten gewoon hun lul in hun broek houden.
ik zou het ook niet appreciëren als een vrouw mijn man probeerde te versieren net zo min als hij dat zou doen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent als vrouw ook fout bezig maar daar verschillen we in mening. Ik heb genoeg leuke en aantrekkelijke mannen ontmoet in mijn leven. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om te flirten en mijn vrouwelijke charmes in de strijd te gooien.
Nee, ik ook niet. Is me een keer overkomen dat ik met een getrouwde man in bed ben beland, maar ik wist het niet. Heb er ook meteen een eind aan gemaakt toen ik erachter kwam.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent als vrouw ook fout bezig maar daar verschillen we in mening. Ik heb genoeg leuke en aantrekkelijke mannen ontmoet in mijn leven. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om te flirten en mijn vrouwelijke charmes in de strijd te gooien.
Als dat zou lukken zit die "overstap" allang tussen mannetjes oortjes, daar kun je dan geen zak meer aan doenquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het ook niet appreciëren als een vrouw mijn man probeerde te versieren net zo min als hij dat zou doen.
Hoe bedoel je dit? 'Net zo min al hij het zou appreciëren als een vrouw hem zou willen versieren' of 'Net zo min al hij het zou appreciëren als een andere man jou zou willen versieren'?quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het ook niet appreciëren als een vrouw mijn man probeerde te versieren net zo min als hij dat zou doen.
Nou zo triest zijn ze wel bij de Febo. Gele kaarten om een paar scheldwoorden...quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
Gele kaarten voor wat over en weer ge-bitch? Rode kaart omdat Geert een bokkenlul is?
Dat geschooi om kaarten op socials wordt steeds gekker. Het lijkt er soms wel op, maar die loods is geen kinderboerderij
OOK fout inderdaad. Allebei 100 procent hoofdaansprakelijk. De tango dans je niet in je eentje.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook fout, maar Geert is degene die in een relatie zat (hij denkt nog steeds zijn vriendin met een manipulatieve smoesverhaal terug te krijgen)
Vreemd dat ik hier al meer keren heb gelezen van medeposters die alle schuld aan Demi geven.
***** Mod edit, dit gaan we niet doenquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Is me een keer overkomen dat ik met een getrouwde man in bed ben beland, maar ik wist het niet. Heb er ook meteen een eind aan gemaakt toen ik erachter kwam.
Maar vooralsnog is de man het meest fout als hij vreemdgaat. Meer dan een vrijgezelle vrouw die hem versiert. Je moet daar gewoon niet voor open staan, als je getrouwd bent. Sta je daar wel voor open, dan ben je zelf fout bezig als man.
Dat is te vergelijken? Daarbij heeft Demi Geert niet bevolen vreemd te gaan. Ze heeft hem niet zo heftig verleid dat hij gewoon niet anders kon dan voor haar te vallen. Kijk nog es 2 cycli terug, als ze elkaar net kennen. Geert is daar echt Demi aan 't overtuigen dat hij dit vooraf met zijn vriendin besproken heeft en dat zij er geen moeite mee heeft als hij het in de loods een beetje gezellig heeft met iemand waar hij toevallig goed mee overweg kan. Het is vooral Geert geweest die Demi probeert te verleiden tot een kusje, tot samen douchen enz.... Demi heeft in het begin de boot echt wel afgehouden, omdat hij een relatie had, maar Geert bleef aandringen. Geert heeft zelfs gezegd dat hij dit bij thuiskomst heus wel zou kunnen uitleggen aan zijn vriendin en dat er geen probleem zou zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Stel dat ene Hitler z'n manschappen beveelt om een miljoen joden te vergassen. Is het dan ook nul verantwoordelijkheid van deze Hitler? Ligt de schuld dan voornamelijk bij de soldaten?
Ik lees niet dat het haar schuld isquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is te vergelijken? Daarbij heeft Demi Geert niet bevolen vreemd te gaan. Ze heeft hem niet zo heftig verleid dat hij gewoon niet anders kon dan voor haar te vallen. Kijk nog es 2 cycli terug, als ze elkaar net kennen. Geert is daar echt Demi aan 't overtuigen dat hij dit vooraf met zijn vriendin besproken heeft en dat zij er geen moeite mee heeft als hij het in de loods een beetje gezellig heeft met iemand waar hij toevallig goed mee overweg kan. Het is vooral Geert geweest die Demi probeert te verleiden tot een kusje, tot samen douchen enz.... Demi heeft in het begin de boot echt wel afgehouden, omdat hij een relatie had, maar Geert bleef aandringen. Geert heeft zelfs gezegd dat hij dit bij thuiskomst heus wel zou kunnen uitleggen aan zijn vriendin en dat er geen probleem zou zijn.
Tja, dan gaat Demi erop in en dan is het ineens allemaal HAAR schuld?
En Geert die botte lul verwijt vervolgens Nika dat ze niet met hem wil videobellen. Alsof dat nu zo raar is dat ze dat niet wil.
Het gaat mij erom hoe Geert er nu tegenaan kijkt. Hij meent ergens een beetje rechten te hebben bij Demi, nu het uit is met zijn vriendin. Alsof dat haar schuld is. Dat is niet haar schuld, vooral hij heeft haar naar zich toe getrokken. Demi was vrijgezel en heeft het in eerste instantie afgehouden. Het is voornamelijk zijn schuld dat de relatie uit is. Maar je zult zien dat als Demi niets met Geert wil (neuken) in de loods dat hij haar gaat forceren door te zeggen dat door haar zijn relatie uit is. En dat is niet waar. Dat is volledig zijn verantwoordelijkheid, niet die van Demi.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik lees niet dat het haar schuld is
Ik lees dat het OOK haar schuld is
Beide hebben een aandeel
Het principe of de redenatie: zeker wel. Dus wat is daarop uw antwoord?quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is te vergelijken? Daarbij heeft Demi Geert niet bevolen vreemd te gaan.
Dat laatste geloof ik ook, ze hebben wat te regelen samen. Mika zal ook verder moeten en dat gaat niet zomaar zolang Geert in die Loods zit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:52 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik vind het maar een rare discussie over de schuldvraag rond Demi en Geert, beide zijn toch gewoon fout? Geert draagt meer verantwoordelijkheid omdat hij een vriendin thuis heeft zitten en Demi faciliteert het door erop in te gaan, beide zijn "slechte personen". Ik vond het videobellen met Demi vrij milt, maar ik vermoed dat de mensen die thuis zitten gewoon niks inhoudelijks mogen zeggen wat ze op tv hebben gezien, al hadden ze meer aan kunnen dringen dat ze gewoon met Geert moet kappen)
Daarnaast lees ik ook dat sommigen denken dat Nika ook in de praatjes van Geert trapt, omdat ze wil dat hij naar huis komt, maar ik vat het meer op dat ze hem face2face en privé(dus niet als bezoek in de loods) flink de waarheid wil vertellen en definitief/officeel een punt achter de relatie zetten(het zijn geen pubers die een vriendje/vriedinnetje het uit laten maken).
Laten we hopen dat hij een van de vier is die de loods moet verlaten. En dan liefst zonder ton.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik ook, ze hebben wat te regelen samen. Mika zal ook verder moeten en dat gaat niet zomaar zolang Geert in die Loods zit.
Zag je de blik in de ogen van haar familie? Dat zou mij al genoeg zeggen als ik ging videobellenquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:52 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik vond het videobellen met Demi vrij milt, maar ik vermoed dat de mensen die thuis zitten gewoon niks inhoudelijks mogen zeggen wat ze op tv hebben gezien, al hadden ze meer aan kunnen dringen dat ze gewoon met Geert moet kappen)
De finale spelen gun ik hem al niet, ik denk ook dat de gunfactor niet zo groot is daar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij een van de vier is die de loods moet verlaten. En dan liefst zonder ton.
Klopt Demi had nee kunnen zeggen omdat hij een vriendin thuis heeftquote:Op woensdag 30 juli 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik lees niet dat het haar schuld is
Ik lees dat het OOK haar schuld is
Beide hebben een aandeel
Tuurlijk gaat dat wel. Je gaat naar de action voor goedkope verhuisdozen. Daar pleur je al Geerts zooi in. Die breng je vervolgens naar een opslag, of naar Geerts "vrienden", als die bereid om zijn shit te bewaren.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik ook, ze hebben wat te regelen samen. Mika zal ook verder moeten en dat gaat niet zomaar zolang Geert in die Loods zit.
Oh ja absoluut, maar als je samenwoont komt er wel wat meer bij kijken. En van wie is die toko of van hun samen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat wel. Je gaat naar de action voor goedkope verhuisdozen. Daar pleur je al Geerts zooi in. Die breng je vervolgens naar een opslag, of naar Geerts "vrienden", als die bereid om zijn shit te bewaren.
En daarna ga je verder met je leven
Dat zou het programma wel onderuithalen, ze investeren niet voor niets.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leuke plottwist.... bondje met de minste punten mag de inhoud van de kluis.
Ok, dat scenario is ook een script voor.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja absoluut, maar als je samenwoont komt er wel wat meer bij kijken. En van wie is die toko of van hun samen?
Straks staat alles op zijn naam ofzo.
Ja, en verwacht er maar niet teveel van, Febo kennende zit er geen winst in de kluis hooguit het niveau van een doos Kindersuprisesquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leuke plottwist.... bondje met de minste punten mag de inhoud van de kluis.
Ik denk dat Geert expres alles gaat verliezen en die zit volgend jaar nog in die loods, die durft niet naar buitenquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, dat scenario is ook een script voor.
Je gaat naar de action (alles begint bij de action) voor goedkope verhuisdozen, een fles spiritus en lucifers. Je pleurt al je eigen shit in die verhuisdozen en brengt die naar ouders/vrienden/brug. De spiritus en lucifers zorgen dat de herinneringen aan Geert verder worden weggevaagd. Geert heeft toch geen huis nodig, die kan bij Demi wonen
2027...quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Geert expres alles gaat verliezen en die zit volgend jaar nog in die loods, die durft niet naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |