Precies. Of gewoon eens met een kopgroep van 15 rensters wegrijden en laat SD het dan maar uitzoeken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De trein van Wiebes was op twee kilometer van de finish al opgerookt en in plaats van dan voor een late uitval te kiezen rijden ze alsnog gezellig met haar naar de finish.
Zo'n knakworst kan ook demarreren in plaats van op kop rijden voor, ja, voor wie?
Van Emden kletst uit zijn nek en lijkt niet helemaal begrepen te hebben wat Delcourt zei, is vooral mijn conclusie.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:27 schreef Pistolero het volgende:
De altijd genuanceerde Djos sloopt Demi en FDJ, jeetje.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:27 schreef Pistolero het volgende:
De altijd genuanceerde Djos sloopt Demi en FDJ, jeetje.
Uh jawel Djos, er rijdt een renster kennelijk zonder enige capaciteit om een fiets te besturen als een bowlingbal het peloton inquote:Er gebeurt niets wat niet kan.
Ik heb het idee dat er flink wat lost in translation is en Djos (en Roodhoofdt en nog wat anderen die kritiek hadden op Delcourt) zijn woorden helemaal niet goed begrepen hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gaat niet om een bepaald respect richting Vollering en/of FDJ, maar om het respecteren van de veiligheid. We zien hier een renster die alle risico's van de wereld neemt door richting een bocht nog even aan terreinwinst te willen doen en wat plekjes op te schuiven, maar totaal niet de kwaliteiten bezit om dat te doen. Sterker nog, ze bezit blijkbaar niet eens het inzicht en vermogen om richting een bocht a). in te sturen, b). te remmen. Met als gevolg dat ze speelt met de veiligheid van andere rensters.
Misschien is dat niet eens haar schuld trouwens. Vrouwenwielrennen is voorlopig nog steeds extreem top-heavy, maar voor die andere 99% van het peloton gaat de evolutie veel te snel. Die zijn gewend aan pelotons van 80 rensters, komen voor het eerst in dit soort hectiek, maar hebben totaal de ervaring en kwaliteit nog niet om daar mee om te gaan. Een peloton aan Jay Vine's.
Niet zozeer 'lost in translation' maar de aasgieren van de media die zijn gaan rondlopen met dat respect tonen terwijl de gehele quote 'respect tonen voor de veiligheid' was.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er flink wat lost in translation is en Djos (en Roodhoofdt en nog wat anderen die kritiek hadden op Delcourt) zijn woorden helemaal niet goed begrepen hebben.
op papier te zwaar slot.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:51 schreef DeeBee het volgende:
Kampergodin gaat dit toch weer gewoon winnen?
In etappe 1 zat er een halve kilometer aan 9%, nu met 4-6% ben ik er niet zo zeker van, dan zal Visma flink oorlog moeten maken, want Vos lijkt wel de wonderbenen te hebben om dit te overlevenquote:
Dat of gewoon iemand als Vollering/Kasia/Puck die wegspringen op dat laatste klimmetjequote:Op woensdag 30 juli 2025 15:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In etappe 1 zat er een halve kilometer aan 9%, nu met 4-6% ben ik er niet zo zeker van, dan zal Visma flink oorlog moeten maken, want Vos lijkt wel de wonderbenen te hebben om dit te overleven
Tokkie is al gevallen vandaag, afwachten wat de schade is. Ondertussen wil Le Court het geel en heeft ze het zelfs over Vollering lossen (ik denk dat ze bij Sporza een blunder begaan en ze Wiebes bedoelde).quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:51 schreef DeeBee het volgende:
Kampergodin gaat dit toch weer gewoon winnen?
Blijkbaar dus een sjuut als belangrijke oorzaak?quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:38 schreef Pino112 het volgende:
Al 7x DNF vandaag, blijft er nog iemand over?
Iedereen kapot.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:38 schreef Pino112 het volgende:
Al 7x DNF vandaag, blijft er nog iemand over?
Femke Bol.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:43 schreef mitt het volgende:
Ik heb Ferrand-Prevot nog nooit horen praten
Froome lacht hier om.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:50 schreef DeeBee het volgende:
Jackson fietst echt hondslelijk, kan wel een bikefitting gebruiken
Achterstevoren?quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:38 schreef DiegoFuser het volgende:
Jackson zit echt verschrikkelijk lelijk op de fiets.
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Natte Wind is content met prestatie van LOTTE.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Natte Wind is content met prestatie van LOTTE.
Een beetje in de stijl van Froome, alsof ze een (vol) supermarktwagentje voortduwt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:38 schreef DiegoFuser het volgende:
Jackson zit echt verschrikkelijk lelijk op de fiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |