Nee helemaal niet meer, vanwege de bezuinigingen op de NPO.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, gaan ze in de 3e week nog naar Frankrijk als dat hele WK achter de rug is of maar helemaal niet meer?
klotezooi.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee helemaal niet meer, vanwege de bezuinigingen op de NPO.
Beter hadden ze bezuinigd op het aantal nietsnutten dat naar de VS mag voor het WK, zag van de week zelfs Ayolt HELP ONS Kloosterboer voor een snoepreisje en vergeet niet de Schoolkrantjournalist die op en neer is gevlogen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee helemaal niet meer, vanwege de bezuinigingen op de NPO.
Vind je het gek. Lekker de hele dag wat langs het strand flaneren, koffietje doen in een strandbar en om de dag een lekker ritje op de fiets. Heerlijk man.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef golfer het volgende:
Janneke Vreugdenhil is intussen ook alweer 57 jaar en haar vriend Edwin is al 64 jaar.
Zien er allebei jonger uit.
Je hebt werkelijk geen idee hoe druk Edwin en Janneke bezig zijn met hun werk?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vind je het gek. Lekker de hele dag wat langs het strand flaneren, koffietje doen in een strandbar en om de dag een lekker ritje op de fiets. Heerlijk man.
Zo begrijp ik het ook, al waren de berichten wel steeds wisselend.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat ze wel in Nederland steeds vanuit een andere lokatie uitzenden? Dat is dan toch ook reteduur elke keer? Ik snap steeds minder van de keuze om het dan zo in te vullen.
Dat laatste is nog niet eens zo'n gek idee, scheelt ook in de kosten, dan is er geen constant rondtrekkend circus nodig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:19 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zo begrijp ik het ook, al waren de berichten wel steeds wisselend.
Aangezien er ook sprake was van op locatie in Frankrijk zodra het WK was afgelopen.
En er waren berichten dat ze eerst vanuit de studio zouden uitzenden.
Blijkbaar is er dus wat extra geld om iets op locaties te doen in NL.
Maar dan kiezen ze voor random locaties. Hier krijg ik geen Tour gevoel bij.
Ga dan in een klein dorpje in Zuid-Limburg zitten op een pleintje of een kasteel.
Dat geeft nog iets van sfeer.
Studio in Huissen? Daar heb ik nog niets van meegekregenquote:Mart Smeets vindt het jammer dat De Avondetappe niet langer vanuit een kasteel in Frankrijk wordt gemaakt. De oud-NOS-coryfee zei woensdag in de Coen & Sander Show dat hij begrijpt waarom de keuze is gemaakt, maar dat de Franse sfeer wel iets toevoegde aan het programma.
NIEUWE OPZET DOOR BEZUINIGINGEN
Mart was woensdag telefonisch te gast in de Coen & Sander Show op radiozender Joe. Daar werd hem gevraagd wat hij vindt van de nieuwe opzet van De Avondetappe. ‘Nou, ik weet waarom dat zo is. Ik weet dat er een ontzettend hoeveelheid geld ingeleverd moest worden en dan ga je schrappen. Dan kom je de post Ronde van Frankrijk en De Avondetappe tegen en dan zie je een ploeg van 24 mensen die naar Frankrijk gaat met tien auto’s. Ja, dat kan dan niet. En dan moet er een streep door. De penningmeester is daar heel rigoureus in geweest.’
‘HET TOETJE VAN DE DAG’
Het programma wordt nu gemaakt vanuit een studio in Huissen. Volgens Mart draait het uiteindelijk ‘niet zozeer om die mooie, lichte kasteeltjes in Frankrijk, maar om de inhoud’, al erkent hij dat de beelden vanuit Frankrijk anders ogen dan vanuit een hotel in Huissen. ‘Die mooie kastelen waren eigenlijk het toetje van de dag’, verklaarde hij. ‘Maar wat niet kan, kan niet.’
In de wielerpodcast van Herman van de Zande en zijn collega hebben ze het altijd over hun fietsritjes tijdens de Tour.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee hoe druk Edwin en Janneke bezig zijn met hun werk?
Of ben je gewoon aan het trollen?
Dat doen ze dus naast hun drukke reguliere werk.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:28 schreef Coppi het volgende:
In de wielerpodcast van Herman van de Zande en zijn collega hebben ze het altijd over hun fietsritjes tijdens de Tour.
Deed Thijs Z ook altijd voor of na de podcast opnemen. Niks mis mee. Fietste dan de finale of een belangrijk moment en dan kun je er wat over vertellen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:28 schreef Coppi het volgende:
[..]
In de wielerpodcast van Herman van de Zande en zijn collega hebben ze het altijd over hun fietsritjes tijdens de Tour.
Je ergert je groen en geel aan hem?quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag met de altijd vervelende Leo Alkemade. Gelukkig heeft hij z'n dochter thuisgehouden.
Ik heb er niet echt zininin.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je ergert je groen en geel aan hem?
Ja of het voelt bijna meer als een halfbakken statement.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:13 schreef Felagund het volgende:
Het is allemaal wel dichtbij Hilversum, die opneemlocaties. Het mocht zeker ook niet teveel kosten qua reiskosten, iedereen kan zo met de fiets.
Het moet wel leuk blijven, als we nu al zeggen dat het voorbij is dan kijkt er niemand meer naar de NOS.quote:
Don't spit in the soup.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:25 schreef Remco het volgende:
Heeeel even denk je, ze gaan het erover hebben. Maar uiteindelijk moet het allemaal wel gezellig blijven.
Dat hebben ze in het wielrennen nu ook doorgekregen.quote:
Ik vond de NOS wielerpodcast met Smeets (had andere naam) ook altijd wel leuk. Alleen Smeets heeft geen vast contract bij de PO dus mocht die podcast sinds 1 januari niet meer door.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:08 schreef Dutch_view het volgende:
Ook Mart mist de kastelen!
https://www.weekend-onlin(...)en-waren-het-toetje/
[..]
Studio in Huissen? Daar heb ik nog niets van meegekregen
Dat mag in principe ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |