Nou, ze is gewoon ver onder het intellectuele niveau dat vereist is voor zo'n programma. Dione is meer het niveau Irene Moors bij Telekids ofzo. Laat haar lekker een kinderprogramma maken. Maar laat haar niet over wielrennen praten, of over Frankrijk, wijn en lekker eten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap de Dione-haat niet zo. Ik heb er totaal geen moeite mee.
Het is slap lullen over fietsen, wijn, zomer, Frankrijk. Weer eens wat anders dan Gaza, Oekraïne of de parlementaire enquête corona. Misschien neem je het wel iets te serieus allemaal.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou, ze is gewoon ver onder het intellectuele niveau dat vereist is voor zo'n programma. Dione is meer het niveau Irene Moors bij Telekids ofzo. Laat haar lekker een kinderprogramma maken. Maar laat haar niet over wielrennen praten, of over Frankrijk, wijn en lekker eten.
Aan het hoofd van die tafel moet iemand zitten met intellect, verstand van zaken, iemand die past bij de atmosfeer van de Tour de France: kennis van wielrennen, kennis van wijnen en kazen, van windstreken, cultuur en geschiedenis.
Ik zou Wilfried de Jong wel als presentator willen zien. Maar Herman was ook een prima tweede keuze geweest.
Bij Mart was het zeker geen slap gelul en had het programma toch echt wat meer allure. Zo zie ik het echt liever.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is slap lullen over fietsen, wijn, zomer, Frankrijk. Weer eens wat anders dan Gaza, Oekraïne of de parlementaire enquête corona. Misschien neem je het wel iets te serieus allemaal.
Mja, het verschil tussen de Avondetappe met Mart Smeets en de Avondetappe met Dionne is wel schrijnend, vind ik.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is slap lullen over fietsen, wijn, zomer, Frankrijk. Weer eens wat anders dan Gaza, Oekraïne of de parlementaire enquête corona. Misschien neem je het wel iets te serieus allemaal.
Leef wat minder in het verleden. Mart als presentator van de avondetappe is inmiddels 12 jaar geleden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, het verschil tussen de Avondetappe met Mart Smeets en de Avondetappe met Dionne is wel schrijnend, vind ik.
Mart als presentator was ook niet alles.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, het verschil tussen de Avondetappe met Mart Smeets en de Avondetappe met Dionne is wel schrijnend, vind ik.
Jawel, dat was alles.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mart als presentator was ook niet alles.
Een mooi weer show die voortkabbelde met een Mart Smeets die vooral uitkeek naar zijn eigen items om theatraal vol te praten.quote:
Hoe Mart bij elke gelegenheid Lance Armstrong in z'n endeldarm kroop daar vond ik ook wel wat van hoorquote:
Beter dan Dionne in elk geval.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mart als presentator was ook niet alles.
Het was leuk om je aan hem te ergeren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:13 schreef TAmaru het volgende:
Heerlijk, die arrogante Mart. Wat een persoonlijkheid Je kon hem liefhebben of haten, maar er zat wel een persoonlijkheid. Die het hele programma droeg en naar een hoger niveau tilde. De NOS heeft hem hardhandig bij het grofvuil gezet voor iemand die het misschien leuk zou doen als kleuterleidster (en ook zo de gesprekken leidt aan tafel).
In die tijd was er ook elke aanleiding toe om Armstrong in de reet te kruipen. Dat was toen gewoon de beste Tourrenner allertijden en misschien nog steeds, hoewel we dat niet meer mogen vinden geloof ik.
De samenvattingen van de etappe van die dag waren wel altijd prachtig om te horen. De liefde voor de sport droop ervanaf.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Een mooi weer show die voortkabbelde met een Mart Smeets die vooral uitkeek naar zijn eigen items om theatraal vol te praten.
Nostalgie en jeugdherinneringen maken alles zoveel mooier.
Niet alleen nostalgie hoor. Het kabbelde voort maar zijn charisma maakte het programma, ook al maakte hij veel fouten en was niet elke vraag geweldig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Een mooi weer show die voortkabbelde met een Mart Smeets die vooral uitkeek naar zijn eigen items om theatraal vol te praten.
Nostalgie en jeugdherinneringen maken alles zoveel mooier.
In dat geval eens. Natuurlijk was het programma toentertijd een stuk meeslepender (en duurder), maar evengoed genoeg aan te merken op Mart als presentator zoals je zelf ook zegt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet alleen nostalgie hoor. Het kabbelde voort maar zijn charisma maakte het programma, ook al maakte hij veel fouten en was niet elke vraag geweldig.
Wie weet is Herman R_R?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Herman, die R_R schaamteloos kopieerde. (z\onder bronvermelding te gebruiken).
In die tijd was iedereen altijd lyrisch over Jean Nelissen terwijl ik daar alleen een ietwat saaie en ietwat seniele kerel in kon ontdekkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Leef wat minder in het verleden. Mart als presentator van de avondetappe is inmiddels 12 jaar geleden.
Als ik IETS nou cringe vind is het die rebus. Maar goed, je kunt het toch nooit iedereen tegelijk naar de zin makenquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Mijn ouders (allebei rond de 80) vinden het nog steeds een leuk programma. Ik heb de aflevering van gisteren even teruggekeken, maar alleen het item over de dopingcontrole vond ik interessant. En de rebus natuurlijk, de rebus is cult.
Wat heb jij van Bert de Backer geleerd?quote:
Friet etenquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat heb jij van Bert de Backer geleerd?
OKee doeiquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:08 schreef RipCity het volgende:
Als herman het gaat presenteren ga ik weer kijken. Dione is 110x niets. Tijd voor vernieuwing. Zo'n rebus kan sowieso niet meer. En WAAROM moet er in elk programma van de NOS uberhaupt kutquizjes en rubriekjes.
Bij de voebal werkt het wel zo!quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:31 schreef Felagund het volgende:
Dione denkt dat de Sponsor belt en persoonlijk vraagt of Veistroffer in de aanval gaat?
Al zal die wel een rol zoals Marc Reef ambiëren, die daarin net is gestart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |