Lui volk wat niet eens meezingt met hunnie eigen volksliedje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:15 schreef Szura het volgende:
En direct de 3-0, Spanjolen worden gesloopt
Overdekte tribunedeel, ter hoogte van kwart links.quote:
In de schaduw, verstandig..quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overdekte tribunedeel, ter hoogte van kwart links.
Ik zou zeggen van nee... gewoon lekker scoren en meer dan de Belgen / Spanjolen .. want dat zijn we nu wel verplicht ..quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland - Oostenrijk kunnen we overslaan zo te zien
Doelsaldo van 1-20 genot. Helaas 1 goal te weinig voor Spanje, die moeten dinsdag winnenquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van nee... gewoon lekker scoren en meer dan de Belgen .. want dat zijn we nu wel verplicht ..
Twee tientjes is niks voor papa en mama koorbalquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Engeland en Duitsland bij de heren trouwens een stuk minder sterk dan Nederland. Zul je zien dat je alsnog de halve finale verliest
Het valt me nog mee dat de NOS daarvan de rechten heeft, ook voor de halve finale waarin Nederland niet zit.. Voor die andere potjes moet je nu twee tientjes betalen om het op hun eigen platform te zien, zelfs in samenvatting. Dat doet toch niemand?
Het leven is een feest maar je moet wel zulf noar Aldiquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Twee tientjes is niks voor papa en mama koorbal
Dat lijkt me niet echt de markt voor dit toernooi. Sowieso internationaal echt een margesport en zelfs samenvattingen achter de betaalmuur smijten is niet gunstig voor je sportquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Twee tientjes is niks voor papa en mama koorbal
Nog sneller dan Spanje tegen het nutteloze Oostenrijk gisteren, kejje nagaanquote:
Alle 8 de deelnemers zijn al zeker van het volgende EK.quote:New format in 2027
The expansion will be applied to both the men’s and women’s competitions in the same way with each qualifying side contesting a new-look format.
The sides ranked 5th to 12th will play a preliminary knock-out match with the winner going through to quarter-finals. The remaining quarter-final places will go to the winners of matches between the losers of that preliminary fixture and the top four ranked nations.
From there, the winners of the quarter-finals advance to the semi-finals and subsequently either the final or bronze medal match.
Quarter-final losers will then play for ranking positions from 5th to 8th. The remaining sides will play for 9th to 12th positions. This results in each team being ranked from 1st to 12th at the end of the Championships based on their performances.
Tsja Oostenrijk en Polen is ook gewoon baggerquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:17 schreef borisz het volgende:
Oh even gemist dat het EK naar 12 landen gaat
[..]
Alle 8 de deelnemers zijn al zeker van het volgende EK.
Heren + Ierland en Wales (uit Divisie 2)
Dames + Italië en Wales (uit Divisie 2)
Laatste twee tickets volgend jaar te vergeven.
Dit format met acht landen heeft tien edities stand gehouden. Bij de heren is uitbreiding ok... Maar bij de dames...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |