Het ging me in dezen meer om het obsessieve anti-België-sentiment dat bij alles wat ook maar enigszins met België te maken heeft naar voren gebracht wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat de Belgen in de groep niet winnen was een godswonder, daar werd een kans voor een leeg doel gemist in de slotminuten. Fernando Torres was er niets bij
Het minderwaardigheidscomplex van de meerderwaardige, of zo. Het is toch juist leuk om tegen België te spelen, geeft weer een extra dynamiek aan een finale.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het ging me in dezen meer om het obsessieve anti-België-sentiment dat bij alles wat ook maar enigszins met België te maken heeft naar voren gebracht wordt.
Nouja ja tegen Duitsland winnen in eigen huis in de vinale is ook wel vermakelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het minderwaardigheidscomplex van de meerderwaardige, of zo. Het is toch juist leuk om tegen België te spelen, geeft weer een extra dynamiek aan een finale.
En dat is dan redacteur......quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ja tegen Duitsland winnen in eigen huis in de vinale is ook wel vermakelijk
Zijn gewoon normale scheidsrechters die ook veldwedstrijden fluiten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:33 schreef TjjWester het volgende:
Hoeveel var's hebben ze op dit toernooi?
Die rachel heeft alle wedstrijden van Nederland gekregen😒😒😒😒
Wat moet ik met dit verhaal?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:35 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Zijn gewoon normale scheidsrechters die ook veldwedstrijden fluiten.
Het is toch tegen Duitsland, voor wie het in eigen huis is? Of weet jij iets wat ik niet weet?quote:
Vraag eens aan nova of "vinale" een correct Nederlands woord is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch tegen Duitsland, voor wie het in eigen huis is? Of weet jij iets wat ik niet weet?
Benieuwd of die het woord hont ook niet kent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Vraag eens aan nova of "vinale" een correct Nederlands woord is.
Huhquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:39 schreef TjjWester het volgende:
Blijft een feit dat Rachel constant var is bij wedstrijden van Nederland en behoorlijk anti Nederland.
Anti-Nederlands, waar, hoequote:
Je bent een finale kijker? Ik zou zeggen kijk de wedstrijden van afgelopen week eens terug.quote:
Alles gezien, geen zwaar anti nederlandse var alleen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je bent een finale kijker? Ik zou zeggen kijk de wedstrijden van afgelopen week eens terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |