Sure, buddy.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die slachtofferrol kennen we wel. Het ligt altijd aan alles en iedereen, behalve aan Wilders. Zelfs als ie zelf een kabinet kan opbouwen werkt iedereen hem zogenaamd tegen, hij kan niets fout doen bij z'n trouwe schoothondjes... uh... achterban.
Politieke leiders moeten luisteren naar hun achterban, niet andersom. PVV-stemmers zijn in mijn ogen van die kansloze ruggengraatloze figuren die alles gewoon blind aan- en overnemen. Ze hebben geen eigen mening, alles draait om wat het orakel zegt. Als het orakel het NSC de schuld geeft, zal z'n achterban dat tot in ten treure verdedigen. Als het orakel zegt dat alles het resultaat is van het vorige kabinet, is dat een vaststaand feit met nul mitsen of maren. Ik moet echt enorm lachen om het extreme wurmen en buigen dat de MAGA idioten nu aan het doen zijn om de grote oranje leider uit het vuur te houden omtrent de Epstein erfenis. Of hoe het feit dat Wilders een onbetrouwbare faalhaas is gebleken door z'n eigen kabinet op te blazen verdraaid wordt. Het vermogen tot kritisch denken zijn jullie allemaal helemaal kwijt.
Wilders heeft het voor elkaar gekregen om die enorme puinhoop die Rutte heeft achtergelaten nog erger te maken, dat is echt heel indrukwekkend.
Ik heb het over appels, jij begint over de tweede maan van Jupiterquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:37 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Sure, buddy.
De meeste mensen stemmen op Wilders omdat ze de door de VVD veroorzaakte massa-immigratie zonder visie spuugzat zijn. Dat is redelijk one-issue, en een heel duidelijk signaal dat er iets moet gebeuren.
Dat de VVD het kabinet alsnog heeft opgeblazen door dit te ondermijnen, is veelzeggend, en aan de andere kant ook weer niet: dit wordt centraal aangestuurd vanuit de Europese Renew Europe-fractie, waar ze samen met D66 deel van uitmaakt.
https://www.volkskrant.nl(...)ng-met-pvv~b4c7886e/
Dit is van A tot Z invulling vanuit een bepaalde fuik. Ik kan hier helemaal niks mee.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die slachtofferrol kennen we wel. Het ligt altijd aan alles en iedereen, behalve aan Wilders. Zelfs als ie zelf een kabinet kan opbouwen werkt iedereen hem zogenaamd tegen, hij kan niets fout doen bij z'n trouwe schoothondjes... uh... achterban.
Politieke leiders moeten luisteren naar hun achterban, niet andersom. PVV-stemmers zijn in mijn ogen van die kansloze ruggengraatloze figuren die alles gewoon blind aan- en overnemen. Ze hebben geen eigen mening, alles draait om wat het orakel zegt. Als het orakel het NSC de schuld geeft, zal z'n achterban dat tot in ten treure verdedigen. Als het orakel zegt dat alles het resultaat is van het vorige kabinet, is dat een vaststaand feit met nul mitsen of maren. Ik moet echt enorm lachen om het extreme wurmen en buigen dat de MAGA idioten nu aan het doen zijn om de grote oranje leider uit het vuur te houden omtrent de Epstein erfenis. Of hoe het feit dat Wilders een onbetrouwbare faalhaas is gebleken door z'n eigen kabinet op te blazen verdraaid wordt. Het vermogen tot kritisch denken zijn jullie allemaal helemaal kwijt.
Wilders heeft het voor elkaar gekregen om die enorme puinhoop die Rutte heeft achtergelaten nog erger te maken, dat is echt heel indrukwekkend.
Typisch en vooral heel voorspelbaar antwoord.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit is van A tot Z invulling vanuit een bepaalde fuik. Ik kan hier helemaal niks mee.
Logica is vaak voorspelbaar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Typisch en vooral heel voorspelbaar antwoord.
Man, je rept het over 'orakels' en een soort minions die daar blindelings achteraan stommelen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het over appels, jij begint over de tweede maan van Jupiter
Niets, maar dan ook echt helemaal niets in mijn post ging over wat mensen beweegt om PVV te stemmen.
Als het echt logisch rammelt als een roestbak, heb je vast ook geen enkel probleem om al mijn argumenten te weerleggen. Ik wacht geduldig af.quote:
Ga je weer verder over die maan. Vriend, ik vind het heelal echt extreem interessant, maar daar gaat het in deze discussie helemaal niet over. Het gaat hier over een bepaalde achterban. Mensen die uit armoede op een partij stemmen wegens totaal gebrek aan alternatieven zijn geen achterban.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:51 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Man, je rept het over 'orakels' en een soort minions die daar blindelings achteraan stommelen.
Kiezers stemmen op Wilders om een duidelijk signaal met betrekking tot migratie af te geven; dat is een intrinsieke motivatie op zichzelf. Met een zelfde motivatie stemde men vroeger op Fortuyn of Rita Verdonk.
Dit massale geluid is niet zonder gevolgen overigens: veel andere partijen (waaronder de VVD) staan vooraan om het thema te kapen, maar zonder resultaat: de kiezer gelooft niet meer in loze beloften. Eerst zien, dan geloven.
Kernboodschap? Negeer het signaal van de kiezer duurzaam, en one-issue bewegingen als die van Wilders zullen alleen maar verder groeien.
Nee hoor, jij ziet mij als Wilders stemmer wat ik niet ben en je kon er slecht tegen dat ik het een dystopische nachtmerrie zou vinden als D66 weer aan de macht zou komen. Verder interesseert me dit niet zoveel.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het echt logisch rammelt als een roestbak, heb je vast ook geen enkel probleem om al mijn argumenten te weerleggen. Ik wacht geduldig af.
De grap is dat jij mij nu ziet als de vijand. Zo'n vieze linkse boomknuffelaar die in Apeldoorn staat te zingen voor vluchtelingen. Want zo gaat het ook altijd. Eenieder die mij wat langer kent dan vandaag weet dat dat een extreem lachwekkende aanname is.
Nee.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je weer verder over die maan. Vriend, ik vind het heelal echt extreem interessant, maar daar gaat het in deze discussie helemaal niet over. Het gaat hier over een bepaalde achterban. Mensen die uit armoede op een partij stemmen wegens totaal gebrek aan alternatieven zijn geen achterban.
Wijs me even precies naar de plek waar ik dat deed. Je trekt de schoen toch echt zelf aan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee hoor, jij ziet mij als Wilders stemmer wat ik niet ben en je kon er slecht tegen dat ik het een dystopische nachtmerrie zou vinden als D66 weer aan de macht zou komen. Verder interesseert me dit niet zoveel.
Vermoeiend dit, onnodig en topicvervuilend. Maar fijne avond.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wijs me even precies naar de plek waar ik dat deed. Je trekt de schoen toch echt zelf aan.
Onbegrijpelijk. Want het enige probleem dat nu speelt is zeer tijdelijk: het babyboomerprobleem. Die gaan/zijn nu allemaal met pensioen. Over 15 jaar zijn die allemaal de pijp uit en is het probleem opgelost.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar ontkom je sowieso niet aan. Op welke partij je ook stemt.
Ja, want die jongere generaties worden niet oud of ziek en krijgen nooit ongelukken. En dat is maar goed ook, want dan is er ook niemand meer om er voor te betalen als zij oud zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:07 schreef MoreDakka het volgende:
In meerdere mate ja. Want nu betalen de jongere generaties dat. Het moet eerlijker worden.
En dat is nog maar een begin van de vele aanklachten die nog zullen volgen.quote:
Dorpsplein op en een machine opstellenquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:29 schreef Mathijsco het volgende:
En dat is nog maar een begin van de vele aanklachten die nog gaan volgen.
De bossen in met die psychopaat.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)igt-de-veroordeling/quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dorpsplein op en een machine opstellen
Zo deden ze dat vroeger
Vreemd, gezien je iedere gelegenheid aangrijpt om zijn kont te likkenquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee hoor, jij ziet mij als Wilders stemmer wat ik niet ben
And counting.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:22 schreef mackinac het volgende:
https://www.ipsos-publiek(...)alt-buiten-de-top-3/
Inmiddels 4de in de zetelpeiling.
Klopt, maar het zal wel een Groenlinks-PVDA-VVD-CDA-D66 kabinet worden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:33 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
And counting.
Hopelijk gaat BBB het wat beter doen, want die kamerplant van een Bontenbal voegt helemaal niks toe.
BBB daar hebben we wat aan zegquote:Op woensdag 30 juli 2025 20:33 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
And counting.
Hopelijk gaat BBB het wat beter doen, want die kamerplant van een Bontenbal voegt helemaal niks toe.
Ik geloof er niet in. De VVD wordt de grote verliezer van deze verkiezingen, en Yesilgöz zal daarna direct opstappen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:46 schreef mackinac het volgende:
[..]
Klopt, maar het zal wel een Groenlinks-PVDA-VVD-CDA-D66 kabinet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |