quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:33 schreef StateOfMind het volgende:
@:Kaneelstokje ik weet het weer, was in die Overgrown Ruins.
Toen ik de naam zag herinnerde ik het me weer
Filmpje bij gezocht, het was in de Undead Temple, zie vanaf 12:45 ongeveer:
Bekijk deze YouTube-video
Whiters big naturals mod installerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou krijg ik weer zin een nieuwe BG3 op te starten, maar dan moet ikw eer door dat begin heen wat ik al 10x gezien heb
Is in al hun spellen. Selecteren, examine, en je ziet alles wat je weet.quote:
Met 4 fokkers een Honour Mode doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]Whispers
My man!
Nou krijg ik weer zin een nieuwe BG3 op te starten, maar dan moet ikw eer door dat begin heen wat ik al 10x gezien heb
Wyll. My boo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Heb een half uur geleden na 3 weken vrij de laptop weer dichtgeklapt, ben nu met mijn angstaanjagende en bloeddorstige hond aan het lopen, daarna wat eten en dan is het weer tijd voor de Parada de Tettas
Er staat me vaag iets van bij dat ik bij mijn eerste poging sowieso een kamp had gevonden, en nog een andere party member (William oid?).
En pas daarna ben ik die dungeon in gegaan met die skeletten.
Dus waarschijnlijk kom ik later vandaag weer op dag punt om wraak te nemen
Je hebt Shadowheart, die is een Cleric. Gebruik haar daar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Heb een half uur geleden na 3 weken vrij de laptop weer dichtgeklapt, ben nu met mijn angstaanjagende en bloeddorstige hond aan het lopen, daarna wat eten en dan is het weer tijd voor de Parada de Tettas
Er staat me vaag iets van bij dat ik bij mijn eerste poging sowieso een kamp had gevonden, en nog een andere party member (William oid?).
En pas daarna ben ik die dungeon in gegaan met die skeletten.
Dus waarschijnlijk kom ik later vandaag weer op dag punt om wraak te nemen
Zal vanavond eens kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt Shadowheart, die is een Cleric. Gebruik haar daar.
Was iets met Will in de naam, zat ik toch redelijk in de buurt.quote:
Ik vind dit echt raar. Klagen over dat je missies niet volledig zelf vrij kan spelen. Welk spel doet dit dan wel? Daarom slaat de klacht nergens op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit soort reacties dus. Wederom.
Hou eens op man.
Dat snap ik wel maar dat staat los van een argument wat nergens op slaatquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:22 schreef Friday12 het volgende:
@:MMaRsu vergeet niet dat mensen een andere mening dan jou kunnen hebben en dat jouw mening niet een feit is.
Ja het is op zich wel oké, maar minder dan Until Dawn. Man of Medan uitgespeeld, ook minder. Little Hope en die andere delen ook maar eens spelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inmiddels de eerste 2 hoofdstukken van The Quarry gespeeld.
Beetje een mindere versie van Until Dawn. Vooral grafisch minder. Die gezichten zien er erg matig uit.
Veel kinderen zijn erg irritant, eens kijken hoe ik ze kan vermoorden.
Volgens jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar dat staat los van een argument wat nergens op slaat
In welk spel heb je uberhaupt de keuze om de missies te spelen zoals je zelf helemaal wil?quote:
Wat snap je nou niet? Dit heeft toch niks met een mening te maken?quote:
Het gaat (mij) ook niet zozeer om totale vrijheid te hebben. Maar GTA wordt steeds meer scripted waardoor je echt talloze game overs krijgt die nergens op slaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet? Dit heeft toch niks met een mening te maken?
Mensen zeggen (niet jij) ja Rockstar en RDR2 geven je geen vrijheid in de missies zoals die nakeyjakey dude met zn skippybal
Ik vraag alleen, welk spel geeft je dat dan wel, dat je het ook verwacht bij rdr2
Ik geef alleen dat het een extreem onrealistische verwachting is.
Wat is daar zo facepalm.gif aan???
Cyberpunk, kcd2, bg3,quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In welk spel heb je uberhaupt de keuze om de missies te spelen zoals je zelf helemaal wil?.
Banishers recent uitgespeeld, ooit gekocht in een sale.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:43 schreef superniger het volgende:
Diablo 4 main story uitgespeeld met een Necromancer build. 👍
7,5 / 10
Banishers New Eden heb ik een dubbel gevoel bij.
Combat/gameplay: 7/10
Verhaal/sfeer/personages: 9/10
Morgen beginnen aan Lies of P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |