Sorry dat gezeur over RDR2 neem ik niet serieus. Klagen over een trage western……quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Naar de verkeerde users geluisterd. Sad.
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo'n knol gaat natuurlijk een stuk minder snel dan een vliegtuig, helicopter of Ubermacht Sentinel Coupe (quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Oh nee, mijn western is te langzaam
Sukkels
voor een tientje doe ik het, geen cent meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Cyberpunk 2077 nog niet gespeeld hebben, en geen PS Plus hebben (die zat laatst meen ik bij PS Plus):
De Ultimate Edition (met de Phantom Liberty dlc) is nu 34,99 in de Store.
Vergeet de niet-bestaande missievrijheid niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Sukkels
Een Western hoeft niet langzaam te zijn. Ja een paard is langzamer dan een teleporteermachine of racemotor in Cyberpunk. Maar dat wil niet zeggen dat t gevoel van paardrijden langzaam hoeft te zijn (zie witcher) of dat je een uur door de sneeuw moet lopen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Sukkels
Het pakken van een blik bonen duurt al lang. Het proberen te selecteren van je geweer is al dusdanig langzaam dat de lol er af is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Sukkels
Quick-swapping in Doom Eternalquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het pakken van een blik bonen duurt al lang. Het proberen te selecteren van je geweer is al dusdanig langzaam dat de lol er af is.
Nee dank je.
Heb het verwijderd, en speel nu The Quarry.
Daarom Thuisbezorgdquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het pakken van een blik bonen duurt al lang. Het proberen te selecteren van je geweer is al dusdanig langzaam dat de lol er af is.
Nee dank je.
Nou, da's niet echt Flink van je!quote:
Op zich snap ik het wel. Ik had het zelf namelijk ook. Vond het te traag, gekloot met dingen oppakken wat te lang duurde etc.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sorry dat gezeur over RDR2 neem ik niet serieus. Klagen over een trage western……
Arthur is zo tof
Tijd voor de Switch 2 en PS5-versie.
Ik speel hem op PC. Vermaak me er prima mee, al zit ik pas in het Vaticaan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:20 schreef DrMarten het volgende:
Ben nu bezig met Indiana Jones and the Great Circle.
Ik vond het in het begin echt heel tof, echt wel een 8,5 tot 9, maar dat is nu wel afgezakt tot een 7.
3 keer ongeveer hetzelfde doen alleen in een andere omgeving met een paar kleinere andere locaties tussendoor.
Op zich redelijk vermakelijk maar ben er wel klaar mee, heb hem alleen nog niet uitgespeeld
Daar vond ik hem nog heel tofquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik speel hem op PC. Vermaak me er prima mee, al zit ik pas in het Vaticaan.
Ik kan het wel waarderen, al dat rondsnuffelen en dingen ontdekken. Al hoop ik dat eventuele vervolgen wat meer variatie in gameplay zullen bieden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar vond ik hem nog heel tof
Maar goed, hij krijgt zeer lovende recensies, dus hopelijk ervaar jij het anders.
Die gas dingen die hele gebouwen neerhalen zijn wel een beetje domquote:
Dat vond ik ook heel tof, maar om dan in een andere omgeving eigenlijk weer hetzelfde te moeten doen en later nóg een keer, wordt mij iets teveel van het goede.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan het wel waarderen, al dat rondsnuffelen en dingen ontdekken. Al hoop ik dat eventuele vervolgen wat meer variatie in gameplay zullen bieden.
oh nee, ik moet tijdens een missie doen wat het spel van mij verwachtquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vergeet de niet-bestaande missievrijheid niet.
Sorry, welke Western films zijn super fast paced precies?quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een Western hoeft niet langzaam te zijn. Ja een paard is langzamer dan een teleporteermachine of racemotor in Cyberpunk. Maar dat wil niet zeggen dat t gevoel van paardrijden langzaam hoeft te zijn (zie witcher) of dat je een uur door de sneeuw moet lopen.
En dan nog hoeft langzaam (of een relaxt bedachtzaam tempo, met spanning er onder) niet saai te betekenen.
Dus dit is natuurlijk een beetje een flauwe post
Western = langzaam? Nee.
Met L1 je weapon wheel omhoog brengen is idd tergend langzaamquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee dank je.
Oké, uitgespeeld. Het laatste stuk was wel weer oké. Eindoordeel voor mij een 7,5.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:20 schreef DrMarten het volgende:
Ben nu bezig met Indiana Jones and the Great Circle.
Ik vond het in het begin echt heel tof, echt wel een 8,5 tot 9, maar dat is nu wel afgezakt tot een 7.
3 keer ongeveer hetzelfde doen alleen in een andere omgeving met een paar kleinere andere locaties tussendoor.
Op zich redelijk vermakelijk maar ben er wel klaar mee, heb hem alleen nog niet uitgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |