abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218358594
https://nos.nl/collectie/13959/artikel/2576767

Puur omdat al die Palestijnen supporters zo hard lopen te schreeuwen betekend niet dat we in moeten geven of ze gelijk moeten geven. Hoe is het namelijk mogelijk dat als Iran en Hamas een oorlog start dat Israel daarvoor gestraft wordt? Netanyahu zou nooit en te nimmer vervolgd moeten worden door het internationale gerechtshof, en de Israelische ministers moeten gewoon ten alle tijden welkom zijn, in plaats daarvan is het beter alle Palestina protestanten en islamitische mensen terug te deporteren en inreisverboden op te leggen.
pi_218358734
We moeten ons helemaal nergens meer extern mee bemoeien en meer op eigen land richten.

Weet wat je stemt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_218358863
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 04:22 schreef zetalore2 het volgende:
..., in plaats daarvan is het beter alle Palestina protestanten en islamitische mensen terug te deporteren en inreisverboden op te leggen.
Ik denk dat we internationaal hoge ogen gaan gooien als we Israëliërs deporteren. Tachtig jaar geleden gebeurde dat ook al en dat ging als een geoliede machine.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_218358871
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 07:32 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ik denk dat we internationaal hoge ogen gaan gooien als we Israëliërs deporteren. Tachtig jaar geleden gebeurde dat ook al en dat ging als een geoliede machine.
Triest geval.
pi_218358885
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 06:42 schreef halfway het volgende:
We moeten ons helemaal nergens meer extern mee bemoeien en meer op eigen land richten.

Weet wat je stemt.
In die richting. NL neemt graag anderen de maat, terwijl we zelf nog tot onze nek in de Ruttiaanse puinhopen zitten. Eerst hier schoon schip maken, en die gek op alle mogelijke manieren vervolgen.
pi_218358926
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 07:34 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
Triest geval.
De TS heeft het historisch besef van een vlaflip en dat moet je zo lomp mogelijk onder zijn neus wrijven.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_218359150
quote:

[..]
Hoe durf je de slachtoffers van een genocide in één adem te noemen met vertegenwoordigers van een land dat genocide pleegt. Ga je kapotschamen.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 09:10:45 #8
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218359344
Kabinet moet alle banden verbreken met dit intrinsiek genocidale regime
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 09:23:44 #9
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218359527
Ik ben voor steun aan Israel. Hamas en de Palestijnen die Hamas steunen moeten een kopje kleiner gemaakt worden.
Netanyahu verdient daarin al onze steun en medewerking.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_218359657
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 09:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben voor steun aan Israel. Hamas en de Palestijnen die Hamas steunen moeten een kopje kleiner gemaakt worden.
Waarom moet een hele bevolkingsgroep een kopje kleiner gemaakt worden?

Ik vind een dergelijke redenering met collectief straffen gewoon eng, en niet in lijn met oorlogsrecht of internationale verdragen.
pi_218359760
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 09:23 schreef phpmystyle het volgende:
Dat is jouw steun plus de steun van de lege geld tankende zetels van de PVV.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 09:48:12 #12
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218359847
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 09:35 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Waarom moet een hele bevolkingsgroep een kopje kleiner gemaakt worden?

Ik vind een dergelijke redenering met collectief straffen gewoon eng, en niet in lijn met oorlogsrecht of internationale verdragen.
Niet een hele bevolkingsgroep. Maar wel dat deel dat participeert sympathiseert met Hamas.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_218359945
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 08:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Hoe durf je de slachtoffers van een genocide in één adem te noemen met vertegenwoordigers van een land dat genocide pleegt. Ga je kapotschamen.
Oh, dat is heel makkelijk, het is namelijk datzelfde volk dat naar aanleiding van de genocide in de jaren 40 een eigen land gekregen heeft.

De vraag moet zijn waarom dat volk nu zelf genocide pleegt, maar ze zullen er wel mee opgegroeid zijn.
pi_218360052
quote:

[..]
Volgens mij werden er 80 jaar geleden geen Israëliërs gedeporteerd? :? Joden echter wel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 29 juli 2025 @ 10:23:09 #15
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218360157
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 08:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Israël pleegt geen genocide.

Ook wordt de verwerpelijke vergelijking tussen Israël en Nazi-Duitsland is helaas al regelmatig gemaakt door pro-Palestijnse activisten. Zelfs verscheidene media, zoals de Volkskrant, doen hier zelfs gewillig aan mee:
quote:
De regering-Netanyahu zaagt nu beide pijlers door. De nazaten van de slachtoffers van de Holocaust zijn zelf daders geworden. Natuurlijk is de oorlog in Gaza van een andere orde dan de systematische uitroeiing van de Joden door de nazi’s. Maar toch: volgens velen gebruikt Israël in Gaza genocidaal geweld.

Bron
Waarmee dus grote delen van de Joodse diaspora verantwoordelijk worden gehouden voor een oorlog waar zij niets mee te maken hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218360259
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 10:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Volgens mij werden er 80 jaar geleden geen Israëliërs gedeporteerd? :? Joden echter wel.
Dat is hetzelfde

Dat wil zeggen: in de discussie wordt antizionisme gelijkgetrokken aan antisemitisme.
pi_218360512
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 09:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niet een hele bevolkingsgroep. Maar wel dat deel dat participeert sympathiseert met Hamas.
Maar dat gebeurt niet, er wordt nu collectief een bevolking uitgehongerd op basis van wat vage beschuldigingen. De hele medische zorg wordt gesloopt en half Gaza is platgegooid.

Dat is het straffen van een hele bevolking, niet Hamas. En gijzelaars bevrijden ze er oom niet echt mee.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 10:59:45 #18
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218360571
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 10:52 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Maar dat gebeurt niet, er wordt nu collectief een bevolking uitgehongerd op basis van wat vage beschuldigingen. De hele medische zorg wordt gesloopt en half Gaza is platgegooid.

Dat is het straffen van een hele bevolking, niet Hamas. En gijzelaars bevrijden ze er oom niet echt mee.
Nee hoor, de Palestijnen deze gewillig mee aan de aanslagen van 7 oktober 2023 en onderzoek heeft ook aangetoond dat 75% deze aanslagen steunde. Dat men vervolgens in de eigen samenleving zelf geen scheiding maakt tussen strijders en burgers is een oorlogsmisdaad die nu in de schoenen worden geschoven bij Israël. Israël heeft zeker fouten gemaakt, maar deze situatie is het volledige resultaat van de oorlog die de Palestijnen zelf zijn begonnen.

En als burgerslachtoffer ineens zo belangrijk zijn, dan moeten we misschien maar stoppen met het vereren van onze eigen bevrijders. Die hebben in drie dagen tijd 25k+ burgerslachtoffers gemaakt in Duitsland tijdens de Tweede Wereldoorlog.

Moet je ook eens nagaan hoe dat nu zou zijn in de tijden van sociale media en mobiele telefoons met camera.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator dinsdag 29 juli 2025 @ 11:12:26 #19
375570 crew  Cyan9
pi_218360730
Het topic beginnen met deportatie. Dat gaan we dus niet doen.

Verder hebben we al een topic over deze kwestie.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')