Tuurlijk staat hij achter die drie. Wil een plekje veilig stellen voor de volgende cyclus.quote:
Inderdaad. Graag een paar roddelzieke jonge meiden erbij die Demi piekfijn vertellen wat Geert allemaal achter haar rug gezegd heeft.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik hoop dat er straks mensen inkomen die eens de waarheid gaan zeggen tegen Geert en Demi. Kijken wat hij dan nog zegt. Hij heeft die zenuwtrekjes niet voor niks.🤪😝
Heb tovh wel te doen met zijn exvriendin. Maar eigenlijk misschien ook wel goed weet ze precies hoe hij werkelijk is.
Eikel = Geert🤮
Ik denk dat zelfs de Febo het gedrag van Geert te ver vindt gaan, want normaal mag het thuisfront dit soort zaken niet zeggen, volgens mij. Denk dat ze hier expliciet toestemming voor hebben om Demi te waarschuwen.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert...De Deemie achterklap informeert...Geert WilNix maar Deemie zit in haar flow, die geniet![]()
[ afbeelding ]
Wat een onzin. Zij heeft juist in het begin de boot afgehouden, vanwege Nika. Geert bleef aandringen, zeuren om samen te douchen, een kusje. Puur vriendschappelijk, want hij had geen gevoelens voor Demi en zijn vriendin vindt dit niet erg. Hij kan dit gewoon uitleggen als hij weer thuis is.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Demi gun ik helemaal niks, is gewoon een homewrecker.
Het is misschien het begin van een trend, meer gestook en drama van thuis via de beeldbel, en maak je geen zorgen om Deemie, die heeft haar rol als Mod Edit**** prima omarmtquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs de Febo het gedrag van Geert te ver vindt gaan, want normaal mag het thuisfront dit soort zaken niet zeggen, volgens mij. Denk dat ze hier expliciet toestemming voor hebben om Demi te waarschuwen.
Je wilt ook niet dat ze straks liggen te krikken, Demi helemaal tot over de oren en vervolgens zwaar depressief en beschaamd (want tv) het gesticht in.
quote:Op maandag 28 juli 2025 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. volgens de regulere opvattingen van hedendaagse jeugd scoort Geertje als een malle. pakt wat voor handen is, het is effe meer werk maar het lukt, en zijn "vrienden" op bezoek dropen van jalouzie .. ik snap het zelfs nog..
jawel hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs de Febo het gedrag van Geert te ver vindt gaan, want normaal mag het thuisfront dit soort zaken niet zeggen, volgens mij. Denk dat ze hier expliciet toestemming voor hebben om Demi te waarschuwen.
Je wilt ook niet dat ze straks liggen te krikken, Demi helemaal tot over de oren en vervolgens zwaar depressief en beschaamd (want tv) het gesticht in.
Inderdaad, gebeurt al vanaf het begin. Bo(S) deed hetzelfde als Geert, al was hij pas net met dat meisje thuis. Bo(S)' ouders lieten ook duidelijk weten dat ze het niet netjes van Bo(S) vonden hoe hij in de loods met Chelsea bezig was.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel hoor
Senna had ook wel eens pittige gespreken met haar vader
Zeg dat wel; Roma is boos, Roma is verdrietig, Roma heeft honger, Roma 'wil gaan', Roma roddelt, Roma is onschuldig, Roma is het ergens niet mee eens....quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:21 schreef freaky40 het volgende:
Het was weer de grote Roma show en later was blijkbaar alles weer koek en ei. Wat een act. Die Geert heeft echt een plaat voor zijn kop. Gaat de verkeerde kant op dus hopelijk ziet Demi dit op tijd maar vrees het ergste. Ze is al volledig in de ban van hem.
Waar was die Bommetje locatie trouwens? Wel lekker dat de Gieren gewonnen hebben maar geen klap er mee opschieten in de ranking.
De opnames van Bommetje! vinden dit jaar plaats in Huizen, meer specifiek in het Nautisch Kwartierquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeg dat wel; Roma is boos, Roma is verdrietig, Roma heeft honger, Roma 'wil gaan', Roma roddelt, Roma is onschuldig, Roma is het ergens niet mee eens....En weer een aflevering vol. De rest is (edel)figurant.
Die set was waarschijnlijk in Lelystad, Bataviahaven en anders in de haven van Huizen.
Van gisteren was wel geinig inderdaad. Het was alleen nog net niet zo dat Jan op die schans steeds 'Terug naar Roma in de loods' zei voordat we weer wat beelden uit de loods kregenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
De opnames van Bommetje! vinden dit jaar plaats in Huizen, meer specifiek in het Nautisch Kwartier
ik vind de opdrachten deze cyclus zowaar een keer leuk en spannend
ik vond het wel grappig gedaanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van gisteren was wel geinig inderdaad. Het was alleen nog net niet zo dat Jan op die schans steeds 'Terug naar Roma in de loods' zei voordat we weer wat beelden uit de loods kregen
Oh maar het wisselen is ook zeker m'n probleem niet hoor, dat is net als bij die stormbaan helemaal prima. Maar de stukken ertussen heb ik vooral zitten spoelen.... Korte aflevering welquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig gedaan![]()
die hele schans strijd was slechts 10 minuten(als het niet 5 was) werk
dus dat ze het een beetje hebben opgedeeld
maakte het nog ietwat leuker
(misschien hadden ze gewoon iedereen van die schans moeten laten gaan)
tis ook wel een beetje wat ze willen laten zienquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het wel naar om te zien hoe Roma behandeld wordt...
En ja... ik mag die meid
De vraag stellen is 'm beantwoordenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
Zijn we weer
Demidrama vandaag? Zou gansje Demi dom genoeg zijn om ondanks de waarschuwingen toch voor Gluipgeert's gezwets te vallen?
nouwwwwwwquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |