SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
quote:Op maandag 28 juli 2025 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Joe gaat model zitten voor de poster van Striptease
Of Maudyquote:Op maandag 28 juli 2025 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Geen HoShit please.,.. Tieten ... laat Kim effe komen![]()
[ afbeelding ]
Jammer genoeg niet wat we vandaag hebben gezien. Of zoude ze die info al hebben?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Oh, morgen krijgt Demi informatie van buiten over wat Geert allemaal heeft gezegd![]()
Dat wordt lachen
Niet echt moeilijk om naar te kijken, maar doen?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Striptease is niet echt moeilijk om te doen, gewoon een naakt lichaam.
Erik wil weer te serieus, ik vond dat gereedschap wel een leuk idéé
Joe kan dat wel, heeft ook het figuur.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet echt moeilijk om naar te kijken, maar doen?
Gereedschap....gereedschap......Welk gereedschapquote:Op maandag 28 juli 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Striptease is niet echt moeilijk om te doen, gewoon een naakt lichaam.
Erik wil weer te serieus, ik vond dat gereedschap wel een leuk idéé
Jeetje zegquote:Op maandag 28 juli 2025 21:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gereedschap....gereedschap......Welk gereedschap
Nou ja Demi Moore was ook redelijk skinny op die poster, dus het is wel het persoon voor die foto. Maar nogmaals ik vind het wat te makkelijk.quote:
Denk dat velen nu Demi Moore googelen.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja Demi Moore was ook redelijk skinny op die poster, dus het is wel het persoon voor die foto. Maar nogmaals ik vind het wat te makkelijk.
Nee toch ???!!!quote:Op maandag 28 juli 2025 21:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat velen nu Demi Moore googelen.
Huh? Ik snap je niet zo goedquote:
Daar valt alleen maar 'Amen' op te zeggenquote:Op maandag 28 juli 2025 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga het nog maar een keer zeggen, Geert is een ontzettend kutjonk.
Nahh.. volgens de regulere opvattingen van hedendaagse jeugd scoort Geertje als een malle. pakt wat voor handen is, het is effe meer werk maar het lukt, en zijn "vrienden" op bezoek dropen van jalouzie .. ik snap het zelfs nog..quote:Op maandag 28 juli 2025 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga het nog maar een keer zeggen, Geert is een ontzettend kutjonk.
Demi gun ik helemaal niks, is gewoon een homewrecker.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ik gun Geert eigenlijk gewoon hetzelfde; dat Demi zodra ze buiten komt een goeie kerel tegenkomt.
Wat een bokkenlul is het ook.
Waar heb jij het nou over?quote:Op maandag 28 juli 2025 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. volgens de regulere opvattingen van hedendaagse jeugd scoort Geertje als een malle. pakt wat voor handen is, het is effe meer werk maar het lukt, en zijn "vrienden" op bezoek dropen van jalouzie .. ik snap het zelfs nog..
Ohw.. ze is voorhanden, en zeer gewillig, dat werkt een stuk makkelijker, en honger.. en iets met rauwe bonenquote:Op maandag 28 juli 2025 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over?En zo'n catch is Demi nou ook weer niet meer haar sjaggie smoel.
Het is allemaal prima mits je geen vriendin thuis heb zitten, tuurlijk kan een relatie stranden maar in dit geval heeft zijn vriendin het op tv moeten aanschouwen, en kon er niks mee doen behalve het bezoek afkappen om te laten merken dat ze gekwetst is. Geert gooide het er zelfs op dat zij zelf iemand anders hadquote:Op maandag 28 juli 2025 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. ze is voorhanden, en zeer gewillig, dat werkt een stuk makkelijker, en honger.. en iets met rauwe bonen
Precies.. en in Cyclus 21 Nieuwe ronde Nieuwe kansen..en ze zullen er beide van gaan genieten..als ik Febo vertrouw zullen er weer fijne kandidaten komen, voor elk wat wils.. En Thuis is ver wegquote:Op maandag 28 juli 2025 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is allemaal prima mits je geen vriendin thuis heb zitten, tuurlijk kan een relatie stranden maar in dit geval heeft zijn vriendin het op tv moeten aanschouwen, en kon er niks mee doen behalve het bezoek afkappen om te laten merken dat ze gekwetst is. Geert gooide het er zelfs op dat zij zelf iemand anders had![]()
Geert is een enorme klootzak en Demi een achterbaks stuk vreten. Dus wat dat betreft is het een match made in de loods.
Een wissel dus nog één battle te gaan, en ik hoop dat de schapen verliezen ik gun de Gieren niet het de schapen te worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 00:35 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een paar afleveringen gemist. Maar wat is er met de schapen gebeurd?
Aaah waren deze afl 0 shots uit de tent en heb Justin ook niet gezien. Dus dacht dat ze er uit lagen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Een wissel dus nog één battle te gaan, en ik hoop dat de schapen verliezen ik gun de Gieren niet het de schapen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |