Ik vermoed zo dat ze dat jongetje nooit vertelt hebben dat ze uit elkaar waren toen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:14 schreef LeSage het volgende:
Ellen en Koen zijn gewoon weer fulltime samen geloof ik. Echt, wat een verwarrende situatie voor dat kind…
Dat hoop ik dan maar.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat ze dat jongetje nooit vertelt hebben dat ze uit elkaar waren toen.
Ik zie dat Kim Kim niet volgt.. er zijn meer influencers die dat hebben gepost toch..?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef Earring het volgende:
Reality fbi plaatst ook al de storie van Kim
Ik denk dat je spoken ziet.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:55 schreef Panda91 het volgende:
Bij die inhammen foto van reality_fbi op insta. Is dat niet Debbie?
Nee johquote:Op maandag 28 juli 2025 21:55 schreef Panda91 het volgende:
Bij die inhammen foto van reality_fbi op insta. Is dat niet Debbie?
Nee maar Kim is natuurlijk de vriendin van Sannequote:Op maandag 28 juli 2025 21:54 schreef Lovemykidsz het volgende:
[..]
Ik zie dat Kim Kim niet volgt.. er zijn meer influencers die dat hebben gepost toch..?
Kellybeukers onzer andere
Het voelt heel toxic allemaal! Verder zeg ik er niets over 🤐quote:Op maandag 28 juli 2025 21:26 schreef SophiaLoren het volgende:
Curlymom is wel precies zo als verwacht. Ineens weer openbaar en actief met posten. Niks gebeurd. 😶
Hoewel ze nu zonder man wel zelf de trampoline uit elkaar moet halen?
Insane.
Enige wat ik echt beetje raar vind is dat enige "schuldige" nu de curlymom kim is.... pim is volledig vergeven door iedere lijkt wel.. ik vind dat zo raar 🤷 ze zijn toch alletwee even fout geweest 🤔quote:Op maandag 28 juli 2025 22:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Nee maar Kim is natuurlijk de vriendin van Sanne
Pim is zo slim geweest om zijn insta te verwijderen.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Enige wat ik echt beetje raar vind is dat enige "schuldige" nu de curlymom kim is.... pim is volledig vergeven door iedere lijkt wel.. ik vind dat zo raar 🤷 ze zijn toch alletwee even fout geweest 🤔
Haha ik denk het. Dacht met dat bruine haar en die bril...en aangezien ze tijdje geleden ook haar "inhammen" liet zien. Dacht ik 1+1quote:
Het voelt heel toxic allemaal! Verder zeg ik er niets over 🤐quote:Op maandag 28 juli 2025 21:26 schreef SophiaLoren het volgende:
Curlymom is wel precies zo als verwacht. Ineens weer openbaar en actief met posten. Niks gebeurd. 😶
Hoewel ze nu zonder man wel zelf de trampoline uit elkaar moet halen?
Insane.
Pim is idd een zak hooi. En Sanne is veel te lief!quote:Op maandag 28 juli 2025 22:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Enige wat ik echt beetje raar vind is dat enige "schuldige" nu de curlymom kim is.... pim is volledig vergeven door iedere lijkt wel.. ik vind dat zo raar 🤷 ze zijn toch alletwee even fout geweest 🤔
Ja het leven van een fluflu is zwaar 😂😂😂quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:19 schreef miep123456 het volgende:
AM is toe aan vakantie na de hectische tijd, heb ik iets gemist, ze bedoeld daarmee , het schrijven van haar boek?
Echt hè….. ze mag mijn hectische leven wel even overnemen van afgelopen jaar 🫠 daar zou ik ook wel een boek over kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:19 schreef miep123456 het volgende:
AM is toe aan vakantie na de hectische tijd, heb ik iets gemist, ze bedoeld daarmee , het schrijven van haar boek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |