SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die gaat wel naar een iets leukere clubquote:Op maandag 28 juli 2025 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch 10 miljoen meer te pakken dan PSV gekregen heeft voor Noa Lang.
Dat noemen we een uitstekende deal.
Na die 30+5 is Leeds nog een keer met een verhoogd bod gekomen toch? De consensus van de zogenaamde experts (zoals die here we go knakker waarvan ik de naam even kwijt ben) is in ieder geval dat het voor Feyenoord beter had geweest als ie naar Leeds was gegaan.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:47 schreef alopio het volgende: [..] Eh er is niks lagers geaccepteerd hoor, OM wilde eerst Paixao voor 25 miljoen, daar ging Feyenoord niet mee akkoord, toen ging OM voor Weah, kwam Leeds voor Paixao met +- 30/35 miljoen, Weah ging niet door voor OM die terugschakelde voor Paixao en het bod van Leeds hebben overtroffen of gematcht. Rond de 35 dus. Prima bedrag, weet niet of je heel veel meer had gekregen, bij nog zo’n bizar goed seizoen wel, maar had ook minder gekund. Al met al is 35 goed.
Dan zou Feyenoord de eerste club ter wereld zijn die met een veel lager bod akkoord gaat dan dat er al ligtquote:Op maandag 28 juli 2025 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Na die 30+5 is Leeds nog een keer met een verhoogd bod gekomen toch? De consensus van de zogenaamde experts (zoals die here we go knakker waarvan ik de naam even kwijt ben) is in ieder geval dat het voor Feyenoord beter had geweest als ie naar Leeds was gegaan.
Het zal elkaar niet veel hebben ontlopen. Misschien was Leeds wel 32 + onhaalbare bonussen en is OM nu 33 direct. Geen idee. Maar als Leeds echt veel meer had geboden, dus zeg 40, dan had Feyenoord niet met 30 akkoord gegaan van OM hoorquote:Op maandag 28 juli 2025 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Na die 30+5 is Leeds nog een keer met een verhoogd bod gekomen toch? De consensus van de zogenaamde experts (zoals die here we go knakker waarvan ik de naam even kwijt ben) is in ieder geval dat het voor Feyenoord beter had geweest als ie naar Leeds was gegaan.
Denk dat het toch al gauw zo’n 20 centimeter scheelt makkerquote:Op maandag 28 juli 2025 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk doet Sauer onze Braziliaanse vriend snel vergeten.
Dan horen we niemand hier meer over.
Kritiek is zeker voorbarig, maar je mag nu wel hogere verwachtingen hebben en eisen. Dus echt meedoen om de titel en minimaal CL voetbal halen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker, maar je mag ook niet vergeten dat PSV ook niet stil zit. CL-voetbal zal er ten alle tijden gehaald moeten worden nu in de competitie.
Die LCV komt echt nog wel, maar ik vrees nu wel wat later in de window. Verder vind ik de kritiek allemaal buitengewoon voorbarig en volledig op de onderbuik. Laten we eerst maar zien wat we daadwerkelijk echt in huis gehaald hebben en of het allemaal zo kut is als nu geroepen wordt.
Zoiets zal het uiteindelijk dan wel zijn inderdaad, maar met hoe verhoudingen gisteren nog leken te liggen heeft Marseille dan wel een enorme stap gezet met hun bod die ik niet verwacht had.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Het zal elkaar niet veel hebben ontlopen. Misschien was Leeds wel 32 + onhaalbare bonussen en is OM nu 33 direct. Geen idee. Maar als Leeds echt veel meer had geboden, dus zeg 40, dan had Feyenoord niet met 30 akkoord gegaan van OM hoor
Genoeg talent te vinden in Zuid-Amerika of in Zuid-Europa. Alleen scouten we daar nauwelijks meer. En spelers in die competities zijn wel betaalbaar zowel kwa transfersom als salarisquote:Op maandag 28 juli 2025 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uhhh, wat? Die zijn voor Feyenoord wel onvervangbaar.
Of we moeten ineens een dik salarishuis kunnen bieden en ook transfersommen van rond de 40 miljoen op tafel kunnen gooien. Om nog maar te zwijgen over een leuk verhaal verzinnen rond de Eredivisie en hoe leuk het hier is.
we worden niet sterker van de uitgaande transfers op voetbal gebied, maar het is in ieder geval een positie waar we alternatieven hebben met sauer en diarra.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het toch al gauw zo’n 20 centimeter scheelt makker
Ik durf er een kratje goede pils op te zetten dat hij minimaal 25 goals/assists heeft, ik hoor het antwoord wel.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:27 schreef Caland het volgende:
Sem Steijn gaat dé tegenvaller van het seizoen worden
U las het hier voor de zoveelste keer
Nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:27 schreef Caland het volgende:
Liever een flesje sterk naar keuze, kratje is zo kut met bezorgen. Exclusief oefenwedstrijden, alle competities?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik durf er een kratje goede pils op te zetten dat hij minimaal 25 goals/assists heeft, ik hoor het antwoord wel.
Dat denk ik niet. Die gaat er gewoon 15 maken dit jaar wat prima is. Word net als een Kuijt elke keer onderschat. Gaat hij nog mega stappen maken en naar Real Madrid? Nee, maar sta er niet verbaasd van te kijken als die naar de Bournemouths van deze wereld gaat en die betalen ook gewoon 20 miljoen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:27 schreef Caland het volgende:
Laten we zo zeggen, de verliezer verzorgt een schappelijke alcoholische versnapering naar keuze aan de winnaar, ik stel voor alleen de Competitiequote:Op maandag 28 juli 2025 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Liever een flesje sterk naar keuze, kratje is zo kut met bezorgen. Exclusief oefenwedstrijden, alle competities?
Gaan we doenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen, de verliezer verzorgt een schappelijke alcoholische versnapering naar keuze aan de winnaar, ik stel voor alleen de Competitie
Tegenwoordig valt aantal goals wel stuk lager uit door die verrekte VAR. Net zoals vroeger in serie A aantal ook stuk lager lag omdat ze regel aan hielden dat gene die laatste aanraakte het doelpunt kreeg, dus een schampertje via scheenbeen kwam op naam van verdediger en eigen doelpunt.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Steijn er 15 maakt wil dat niet automatisch zeggen dat hij niet tegenvalt, Immers maakte er immers ook structureel meer dan 10 per seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |