quote:Laatste reis geliefde autohandelaar uit Apeldoorn gaat niet onopgemerkt voorbij: ‘Dit verdient hij’
Wie zaterdag door Apeldoorn rijdt, kan het nauwelijks ontgaan. Drie autoambulances en een zee aan bloemen, met vooraan een kist en een meterslange stoet aan voertuigen. Daaruit blijkt hoe geliefd autohandelaar Leffert Veenstra was. „Een koopman met een hart van goud.” Wat zijn warme persoonlijkheid en impact op mensen benadrukt.
https://overijssel.headli(...)-hij-tubantia-200995
Betreffende beelden.quote:Grafschennis bij graf van recent overleden Apeldoornse autohandelaar
Op zondagavond werden er verschillende bloemboeketten van het graf van de Apeldoornse autohandelaar ongevraagd meegenomen. Bij de begraafplaats aan de oude beekbergseweg in Apeldoorn-Zuid is een bloemenzee ontstaan bij het graf van de populaire en geliefde Leffert. Op social media site 'dumpert' gaat een filmpje rond van de vermeende daders. De politie wilde niet reageren op het voorval.
https://overijssel.headli(...)-hij-tubantia-200995
Right. En dan jat je de bloemen van iemands graf?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:24 schreef GM78 het volgende:
Over de doden niks dan goed.
Maar de combinatie autohandelaar/woonwagen/Apeldoorn en een man met een hart van goud gaan gewoon niet samen![]()
99,9% van die gasten die daar zitten zijn oplichters, en doen zelf alles wat God verboden heeft
oh oh... dan is het goedquote:Op maandag 28 juli 2025 20:24 schreef GM78 het volgende:
Maar de combinatie autohandelaar/woonwagen/Apeldoorn en een man met een hart van goud gaan gewoon niet samen![]()
99,9% van die gasten die daar zitten zijn oplichters, en doen zelf alles wat God verboden heeft
wordt ik wordt ook niet op prijs gesteld.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik geloof niet in god, maar bij het idee van grafroof wordt ik toch een beetje zenuwachtig over wat hij ervan vindt. Sta je dan met je vrome hoofd- en gezichtsbedekking.
Steekt bij de Islam niet een Djin een bezem in je reet als je grafkransen steelt?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:36 schreef Cruzinats het volgende:
Waarom zitten die booslims toch zo vol met haat? Wat bezielt die mensen nou eigenlijk? Gevolg van generaties inteelt?
Ik wist dat het buitenlanders waren voordat ik ging kijken en ik wist ook dat het geen Japaners of Chinezen warenquote:Op maandag 28 juli 2025 19:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Betreffende beelden.
Check 'Vrouwtjes jatten bloemen van graf' op Dumpert https://www.dumpert.nl/item/100128592_461f61d1
Hoe kom je erop om dit te doen!? meine gute
In eigen land bevalt het ze niet, ze haten het Westen.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:36 schreef Cruzinats het volgende:
Waarom zitten die booslims toch zo vol met haat? Wat bezielt die mensen nou eigenlijk? Gevolg van generaties inteelt?
Wellicht maar het is niet alsof die kopvodden deze overweging hadden gemaakt om tot een moreel acceptabel(er) besluit te komen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:24 schreef GM78 het volgende:
Dit ja, het vuilnis zet zichzelf in dit geval buitenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:15 schreef raptorix het volgende:
Bloemen stelen van een graf van een Kamper, goed idee, ik kan je nu al zeggen dat er iemand binnenkort klappen gaat krijgen.
Wat moet je in godesnaam met die bloemen?quote:Op maandag 28 juli 2025 19:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Betreffende beelden.
Check 'Vrouwtjes jatten bloemen van graf' op Dumpert https://www.dumpert.nl/item/100128592_461f61d1
Hoe kom je erop om dit te doen!? meine gute
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die kunnen binnenkort een knokploeg verwachten.
Die kampers komen wel voor zichzelf op. Die wijven worden nog wel een keer te pakken genomen gelukkig. Als de popo niks doet moeten we het zelf doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:49 schreef myShizzle het volgende:
Duurde niet lang
Onrust na video waarin rouwboeket van begraafplaats wordt gestolen: huis in Apeldoorn met eieren bekogeld
https://www.destentor.nl/(...)n-bekogeld~a8ce87f8/
Ik denk inderdaad dat de dader momenteel wat prettiger in een cel zit dan thuis.quote:Rond middernacht werd een vrouw uit de woning begeleid naar een politiebusje. Zij werd door omstanders uitgejouwd. Het zou gaan om een van de vrouwen uit de video.
De politie kan haar aanhouding nog niet officieel bevestigen, maar liet weten in de loop van dinsdag met meer duidelijkheid te komen.
Zie ze maar eens te identificeren via dat kijkluik.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die kunnen binnenkort een knokploeg verwachten.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:49 schreef myShizzle het volgende:
Duurde niet lang
Onrust na video waarin rouwboeket van begraafplaats wordt gestolen: huis in Apeldoorn met eieren bekogeld
Mooi, laat dat schijtvolk maar eens weten hoe we over grafrovers denken...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:49 schreef myShizzle het volgende:
Duurde niet lang
Jij denkt dat deze inteelt uit de zandbak intelligentie heeft? Dan schat je ze toch wel veel te hoog in hoor .....quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:27 schreef nostra het volgende:
Ik geef ze twee weken. Echt, hoe dom kan je zijn om dit bij een "geliefde" kamper te doen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:37 schreef matthijst het volgende:
Vanavond s ff kieken of er nog eieren op de muur zitten.
Ja, "wat moet je ermee" inderdaad. Rouwkransen zijn best duur, maar het is een nogal specifiek en vergankelijk goed. Je hebt er verder weinig aan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zou je überhaupt bloemen bij een graf weghalen eigenlijk? Dan ben je sowieso een enorme pauper op alle vlakken.
Zal wel gebruikelijk zijn in de derde wereld om je zo te gedragen. Niet hier.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:45 schreef matthijst het volgende:
Gratis bosje bloemen zullen ze wel gedacht hebben?
Uit elkaar halen en op een vaas zetten ofzo.
Vraag me nu af of die wijven dat vaker hebben gedaan. Mooi gratis bloemen.
Ook zo lekker smerig als het donker is.
Ze wilde zichzelf even verwennen nadat Mo haar voor de derde keer deze week alle hoeken van de sociale huurwoning had laten zien.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zou je überhaupt bloemen bij een graf weghalen eigenlijk? Dan ben je sowieso een enorme pauper op alle vlakken.
Nee, stel je voor dat we deze bevoilkingsgroepen in een kwaad daglicht stellen. Dat kan echt niet hoor in dit woke land. Want ze zijn zo'n geweldige verrijking voor de samenleving en ze hebben het zo moeilijkquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:07 schreef SuperNeger het volgende:
Wel verassend dat hier niet massale media aandacht voor is zoals bij Jeffrey en Emma toen.
Onze linkse media![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:07 schreef SuperNeger het volgende:
Wel verassend dat hier niet massale media aandacht voor is zoals bij Jeffrey en Emma toen.
Onze linkse media![]()
Ja toen waren het natuurlijk Lars en Floris die die knuffels hadden gejat, vandaar dat de media er toen wel bovenop dook.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:27 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat we deze bevoilkingsgroepen in een kwaad daglicht stellen. Dat kan echt niet hoor in dit woke land. Want ze zijn zo'n geweldige verrijking voor de samenleving en ze hebben het zo moeilijk![]()
![]()
Ik denk dat je blij kan zijn als het bij klappen blijft.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:15 schreef raptorix het volgende:
Bloemen stelen van een graf van een Kamper, goed idee, ik kan je nu al zeggen dat er iemand binnenkort klappen gaat krijgen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:07 schreef SuperNeger het volgende:
Onze linkse media![]()
Bewijzen graag dat Lars en Floris dit hebben gedaan. Heb je altijd een standaard weerwoord op dit soort zaken of durf je de realiteit niet onder ogen te zien?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Ja toen waren het natuurlijk Lars en Floris die die knuffels hadden gejat, vandaar dat de media er toen wel bovenop dook.
Oh, wacht..
Die dames zullen wel een miljoenmiljard broers en neven hebben die zich er ook mee gaan bemoeien.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:39 schreef matspontius het volgende:
Onbeschaamd k.. volk met echt nul respect voor deze samenleving. Opzouten naar de zandbak van herkomst. Ik hoop dat die kampers flink verhaal gaan halen!!
Ja hoor, neem het heft wel in eigen land want de politiek en politie in Nederland staan er bij en kijken er naar en durven het beestje niet bij de naam te noemen. Stel je eens voor zeg dat je negatief over bepaalde bevolkingsgroepen in Nederland praat. Dat doen ze normaal nooit hoor ........quote:
hij bedoelt dat de daders toen ook van buitelandse komaf waren, dat daar veel media aandacht voor was. En dat je argument dus niet klopt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:00 schreef matspontius het volgende:
[..]
Bewijzen graag dat Lars en Floris dit hebben gedaan. Heb je altijd een standaard weerwoord op dit soort zaken of durf je de realiteit niet onder ogen te zien?
Kan allemaal wel zijjn maar als er 1 groep is waar je geen ruzie mee wil hebben zijn het kampersquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die dames zullen wel een miljoenmiljard broers en neven hebben die zich er ook mee gaan bemoeien.
De politie mag dan wel verloven gaan intrekken.
jij bent echt van de categorie "dat mag je niet zeggen in dit land".quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:02 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja hoor, neem het heft wel in eigen land want de politiek en politie in Nederland staan er bij en kijken er naar en durven het beestje niet bij de naam te noemen. Stel je eens voor zeg dat je negatief over bepaalde bevolkingsgroepen in Nederland praat. Dat doen ze normaal nooit hoor ........
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik ....quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
hij bedoelt dat de daders toen ook van buitelandse komaf waren, dat daar veel media aandacht voor was. En dat je argument dus niet klopt.
Verder is de vergelijking ook een beetje mank. Want dat ging om bloemen voor vermoorde kinderen. Net nog een tikkeltje/stapje erger.
Maar goed, dit wordt ook volop in de media vermeld. Dus stop aub met je calimero gedrag en je "LiNkSe MeDiA!!!".
Uhm...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:07 schreef matspontius het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik ....
Het is echt schorem van de ergste soort en als ze betrapt worden is het liegen geblazen. Pure minachting voor de bewoners van het land waarin je wordt opgenomen. En het dan gek vinden dat mensen een hekel aan dit soort volk krijgtquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:31 schreef ootjekatootje het volgende:
GeenStijl:
Toegegeven: het zijn prachtige bloemen. De bovenstaande video uit Apeldoorn werd door Harry van der Bij, de vader van de filmer, op Facebook gezet. De Stentor tekent het als volgt op: "„Mijn zoon heeft de video gemaakt, hij was met zijn auto bezig. Rond 22.00 uur was hij een sigaretje aan het roken. Toen hoorde ik op een gegeven moment een hoop geschreeuw.” Hij haastte zich naar zijn zoon, die op dat moment de vrouw aansprak met het bloemstuk in haar hand. Dat liet ze uiteindelijk los. „Ze pleurde het in de struiken neer.” Van der Bij probeerde naar eigen zeggen vervolgens het gesprek met hen aan te gaan. „Ze dachten dat dat mocht, zeiden ze. Ze hebben er helemaal niks te zoeken. En als je denkt dat het mag, waarom doe je het dan ‘s avonds laat en niet overdag?”"
De bloemen waren afkomstig van het graf van bekende en geliefde plaatselijke autohandelaar Leffert Veenstra (48) die eerder die dag begraven was. Het voorval leidde dan ook nog tot onlusten later op de avond: "Maandagavond reden jongeren op scooters en fatbikes op en neer bij het huis van de vermeende daders. Auto’s reden langzaam door de straat. Op een gegeven moment werden er eieren naar het huis gegooid. De gevel en ramen raakten besmeurd. De politie kwam meerdere keren ter plaatse en sprak kort met de bewoners van het huis. „De emoties liepen hoog op en we hebben er op dat moment voor gekozen om in te zetten op het terugkeren van de rust in de buurt’’, zegt politiewoordvoerder Sven Strijbosch. Toch bleef de onrust aanhouden. Toen agenten even uit de straat vertrokken, werden er opnieuw eieren gegooid. Rond middernacht werd een vrouw uit de woning begeleid naar een politiebusje. Zij werd door omstanders uitgejouwd. Het zou gaan om een van de vrouwen uit de video. Nadat de vrouw was afgevoerd en de politie vertrok, keerde de rust terug in de straat."
Brisant weer allemaal.
Totaal geen idee hebben, keurig.quote:
Nou idd zeg wat ongeloofwaardig. De beelden wekken ook eerder de indruk van twee rovers die zich betrapt voelen, dan van mensen die oprecht geloven dat het toegestaan en normaal is om in het donker voorwerpen van graven weg te nemen.quote:„Ze dachten dat dat mocht, zeiden ze. Ze hebben er helemaal niks te zoeken. En als je denkt dat het mag, waarom doe je het dan ‘s avonds laat en niet overdag?”"
Haten wellicht niet maar het is sowieso minachting. Je merkt aan alles dat het in hun cultuur geoorloofd is om van de 'blanke Hollander' te roven en te stelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:02 schreef Weltschmerz het volgende:
De laatste keer dat ik beelden zag van bloemenrovers waren ze ook in arabisch broedmachine-uniform. Het lijkt wel alsof ze ons haten.
De-escalatie boven alles, de aanpak anno 2025.quote:„De emoties liepen hoog op en we hebben er op dat moment voor gekozen om in te zetten op het terugkeren van de rust in de buurt’’, zegt politiewoordvoerder Sven Strijbosch. Toch bleef de onrust aanhouden. Toen agenten even uit de straat vertrokken, werden er opnieuw eieren gegooid. Rond middernacht werd een vrouw uit de woning begeleid naar een politiebusje. Zij werd door omstanders uitgejouwd. Het zou gaan om een van de vrouwen uit de video. Nadat de vrouw was afgevoerd en de politie vertrok, keerde de rust terug in de straat."
Gewoon weer pappen en nathouden, je kunt er nu al uittekenen dat het daar de komende avonden weer onrustig gaat zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De-escalatie boven alles, de aanpak anno 2025.
Als het de vermoedelijke dader is: waarom pakken jullie haar dan niet meteen op maar pas als omstanders aanhoudelijk onrust komen veroorzaken?
Als het niet de vermoedelijke dader is: waarom pakken jullie een onschuldig persoon op als handreiking aan omstanders, is het dan niet logischer om de eiergooiers aan te houden?
Nee, mag niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:13 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb als echte ramptoerist die ik ben even op Facebook gekeken.
...en daar staat bij de comments het adres van degenen die de bloemen wilden stelen.
Ik zou dan echt bang zijn
Ik weet ook eigenlijk niet of ik het hier mag posten, maar het staat daar al een dag.
En aangezien deze mensen nu hebben geleerd dat je moet wachten tot de politie weggaat en dat je dan gewoon verder kan gaan met je gedrag heb je de kans dat er anders over een weekje nog eentje te grazen genomen gaat worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon weer pappen en nathouden, je kunt er nu al uittekenen dat het daar de komende avonden weer onrustig gaat zijn.
Het is net of het op termijn averechts werkt he, de-escalatie.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En aangezien deze mensen nu hebben geleerd dat je moet wachten tot de politie weggaat en dat je dan gewoon verder kan gaan met je gedrag heb je de kans dat er anders over een weekje nog eentje te grazen genomen gaat worden.
Dit is gewoon al een burgeroorlog in het klein. Wacht maar tot ze iemand van de lokale moskee te grazen nemen, de Islamietjes zijn niet zo zachtaardig en vergevingsgezind als de autochtoon meestal is. En dan kan het heel erg snel heel erg hard escaleren. Iets met cultuur en stammenstrijd. En een veel lager IQ dan gemiddeld (wat niet gek is, want mensen met een hoog IQ waren vaak succesvol in land van herkomst en hadden geen redenen te emigreren naar het Westen).quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die dames zullen wel een miljoenmiljard broers en neven hebben die zich er ook mee gaan bemoeien.
De politie mag dan wel verloven gaan intrekken.
De-escalatie is momenteel al het hoogst haalbare. Ze zijn doodsbang te roeren in het wespennest door iemand uit de religie van de vrede met machtsvertoon aan te houden. Dan weten ze dat ze de hele familie + aanhang achter zich aan krijgen en er dagen in het nieuws racisme wordt geschreeuwd. Ze moeten dus met fluwelen handschoenen te werk gaan en dan krijg je dus dit soort toestanden dat de bevolking het heft maar in eigen hand gaat nemen. Dit zijn gewoon mini Balkan toestanden waar het enorm snel kan escaleren en wat de politiek/politie ook heel goed weet. In Engeland werd laatst exact hetzelfde gehandeld, en dat is beangstigend, dat betekent dat er nu al met de handrem moet worden gehandeld, omdat er anders kansen op etnische rellen ontstaan. En dat dus nu al terwijl we nog steeds op een minderheid aan allochtoonse bevolking zitten. Die alleen maar groeit en groeit dus dan kun je wel raden wat de toekomst gaat brengen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De-escalatie boven alles, de aanpak anno 2025.
Als het de vermoedelijke dader is: waarom pakken jullie haar dan niet meteen op maar pas als omstanders aanhoudelijk onrust komen veroorzaken?
Als het niet de vermoedelijke dader is: waarom pakken jullie een onschuldig persoon op als handreiking aan omstanders, is het dan niet logischer om de eiergooiers aan te houden?
Het is tot dusver alleen bij jodenjacht gebleven.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De-escalatie is momenteel al het hoogst haalbare. Ze zijn doodsbang te roeren in het wespennest door iemand uit de religie van de vrede met machtsvertoon aan te houden. Dan weten ze dat ze de hele familie + aanhang achter zich aan krijgen en er dagen in het nieuws racisme wordt geschreeuwd. Ze moeten dus met fluwelen handschoenen te werk gaan en dan krijg je dus dit soort toestanden dat de bevolking het heft maar in eigen hand gaat nemen. Dit zijn gewoon mini Balkan toestanden waar het enorm snel kan escaleren en wat de politiek/politie ook heel goed weet. In Engeland werd laatst exact hetzelfde gehandeld, en dat is beangstigend, dat betekent dat er nu al met de handrem moet worden gehandeld, omdat er anders kansen op etnische rellen ontstaan. En dat dus nu al terwijl we nog steeds op een minderheid aan allochtoonse bevolking zitten. Die alleen maar groeit en groeit dus dan kun je wel raden wat de toekomst gaat brengen.
Nee, maar ik zou toch echt niet rustig slapen als ik wist dat het om kampers ging. Eens kijken wat die onder eerwraak verstaan?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:31 schreef Hiddendoe het volgende:
Wedden dat deze teef niet bang hoeft te zijn voor eerwraak vanuit de familie?
Als (trotse) Apeldoorn mag het van mij wel escaleren, zolang ze de omgeving maar heel laten. Maar een confrontatie tussen beide groepen zou ik niet wakker van liggen (sterker nog: popcorn erbij!). Eindelijk weer een beetje spanning in Apeldoornquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon al een burgeroorlog in het klein. Wacht maar tot ze iemand van de lokale moskee te grazen nemen, de Islamietjes zijn niet zo zachtaardig en vergevingsgezind als de autochtoon meestal is. En dan kan het heel erg snel heel erg hard escaleren. Iets met cultuur en stammenstrijd. En een veel lager IQ dan gemiddeld (wat niet gek is, want mensen met een hoog IQ waren vaak succesvol in land van herkomst en hadden geen redenen te emigreren naar het Westen).
GeenStijl heeft een stuk meer info:
https://www.geenstijl.nl/5184748/grafrovers
Oh, dan haal ik het wel weg.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee, mag niet.
Toen ik laatst de FB pagina van de vermoorde vrouw in Vlijmen doorgelinkt had, viel er eentje flauw in feedback. Wie ik wel niet was om te DENKEN dat zij het was en daarmee de link naar de dader/vriend.
Oftwel ´doxing´ was het toen.
In jouw geval is het zeker wél doxing.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh, dan haal ik het wel weg.
Maar die iemand die wat ik nu niet meer zeg op Facebook heeft gezet is wel doxing?
Turks Fruit nooit gelezen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:46 schreef William_Papadin het volgende:
Dat iemand überhaupt het in zijn hoofd haalt om bloemen van een vers graf te stelen
Inderdaad, reizigers zijn een ander type mensen. Toen ik in de D'tjes voetbalde, tackelde ik tijdens de training een van mn teamgenoten (kamper) een beetje hard. Na de training stonden 4 kamper leeftijdsgenoten klaar om mij te slaan. En dan praten wij over 11/12 jarige.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:16 schreef matspontius het volgende:
Ik heb zo'n getint vermoeden dat het niet bij eieren gooien blijft - kampers kennende
In mijn pubertijd had mijn neef een kamper kennis. Aardig volk hoor, Maar toen mijn neef ruzie kreeg met een aantal andere gasten kwam die kamper kennis met zijn familieleden hem helpen. Oei, oei, oei - wat kregen die gasten klappen zeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:38 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Inderdaad, reizigers zijn een ander type mensen. Toen ik in de D'tjes voetbalde, tackelde ik tijdens de training een van mn teamgenoten (kamper) een beetje hard. Na de training stonden 4 kamper leeftijdsgenoten klaar om mij te slaan. En dan praten wij over 11/12 jarige.
Kadootje voor het campagneteam, hier hoef je niks aan te doen. Beelden spreken voor zichzelf.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
Het campagne team van Wilders is weer druk bezig.
Dat zijn dezelfde types als die bij een ongeval gaan stelen van slachtoffers. Lage rasopportunisten. Altijd en overal eerst kijken of er wat te halen valt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Eerste wat ik dacht, zouden die tokkies in Apeldoorn gedacht hebben dat hij letterlijk een hart van goud had.
Het is eigenlijk wel triest dat de bewoners door het falen van de rechtsstaat en politie daartoe moeten overgaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En aangezien deze mensen nu hebben geleerd dat je moet wachten tot de politie weggaat en dat je dan gewoon verder kan gaan met je gedrag heb je de kans dat er anders over een weekje nog eentje te grazen genomen gaat worden.
Politie in de straat?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:12 schreef matthijst het volgende:
Ff langsgelopen.
Dat B-huisnummer lijkt nu leeg te staan
Het rare is vooral dat links dit steeds maar blijft goedpraten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom slagen islamieten er steeds weer in om zich als menselijk afval te gedragen. Wat een rare mensen zijn dat toch. En wij blijven ze maar binnenhalen. Dat is helemaal raar.
Nee, huis ernaast zaten lui buiten, met een man of 10-15.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:58 schreef matthijst het volgende:
Ze schijnen er niet te wonen, maar waren op bezoek.
Zo zie je maar weer, internet![]()
https://www.destentor.nl/(...)t-oplossen~a3098588/
En het was een misverstand: ze hadden de bloemen gejat en toen ze ermee thuiskwamen moest iemand ze uitleggen dat, in een niet zo'n barbaarse cultuur, we bloemen op een graf laten liggen in plaats van te stelen.
Na het gefilmde incident lopen de vrouwen - zonder bloemen - het huis in waar de jongeman woont. ,,Het was bezoek van familie'', zegt hij tegen de Stentor.
Zal wel klaar zijn dan, lullig voor die gasten die er wonen ook.
Heb je 2 van die manklappers op bezoek, staat daarna de hele dag de straat vol.
En ja, ik ben ook ff gaan kijken, maar wandel elke dag een rondje daar
Nee, bloemen van een graf jatten is idd niet normaal', stelletje degeneratievenquote:„Er worden flessen gegooid, glazen, eieren... Het is echt niet normaal.’’
Stockholm-syndroomquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het rare is vooral dat links dit steeds maar blijft goedpraten.
Dit klinkt weer als een heel slap excuus verhaal. Een poging om de boel te sussen. Niks gedaan niks gedaan niks gedaan. Ikke niet wetenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:58 schreef matthijst het volgende:
En het was een misverstand: ze hadden de bloemen gejat en toen ze ermee thuiskwamen moest iemand ze uitleggen dat, in een niet zo'n barbaarse cultuur, we bloemen op een graf laten liggen in plaats van te stelen.
Na het gefilmde incident lopen de vrouwen - zonder bloemen - het huis in waar de jongeman woont. ,,Het was bezoek van familie'', zegt hij tegen de Stentor.
Zodra ze uitkering of toeslagen nodig hebben begrijpen ze het anders heel goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit klinkt weer als een heel slap excuus verhaal. Een poging om de boel te sussen. Niks gedaan niks gedaan niks gedaan. Ikke niet weten
Het is misschien handiger om te beginnen met excuses in plaats van het verzinnen van zaken om maar geen schuld te hoeven bekennen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:58 schreef matthijst het volgende:
Ja, deze gozer spreekt zichzelf tegen. "Iedereen weet dat dit niet mag", maar onmiddelijk daarna wekt hij ook de suggestie dat de daders niet met kwade opzet hebben gehandeld.quote:Maar waarom? De jongeman begrijpt het ook niet: „Het is respectloos om iets van de begraafplaats mee te nemen, dat snappen we allemaal. We snappen in elke taal en elke cultuur dat dat niet mag.’’
‘Wij hebben hier niets mee te maken’
De vrouw die met het bloemstuk aan kwam zetten, werd daar binnen op aangesproken, zegt hij. „Iemand zei tegen haar: ‘nee dat mag niet’. En toen wilde ze het terugbrengen.’’ Daarna zou het filmpje zijn gemaakt.
Als (ALS...) dit waar is, is het optreden van de politie nog veel treuriger. Ze komen pas in actie tegen zowel de onruststokende omstanders als de vermoedelijke grafschender wanneer de bewoners zelf de politie bellen?quote:De bewoonster belde gisteravond zelf de politie. „Voordat het uit de hand liep. Ik merkte dat er echt heel veel auto’s langsreden. Wij zitten hier in spanning. Ik wil hier helemaal niks mee te maken hebben.’’
Het kruipen in de slachtofferrol is een natuurlijke reflex bij dit soort mensen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is misschien handiger om te beginnen met excuses in plaats van het verzinnen van zaken om maar geen schuld te hoeven bekennen.
Het is ook de directe reactie hé. Als de doeken nou gewoon sorry hadden gezegd en de bloemenkrans hadden teruggelegd en daarna een extra bloemenkrans waren gaan kopen als verontschuldiging had dit topique niet bestaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het kruipen in de slachtofferrol is een natuurlijke reflex bij dit soort mensen.
Nou dat valt wel mee, het probleem is dat er tal van bureautjes zijn die deze lui actief helpen met het aanvragen van elke subsidie of uitkeringquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zodra ze uitkering of toeslagen nodig hebben begrijpen ze het anders heel goed.
Ja Pino, als ik ergens op “bezoek” ben, loop ik ook de lokale begraafplaats op om een krans mee te nemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:58 schreef matthijst het volgende:
Kom je nu pas achter dat ze niks geven om onze normen en waarden?quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:45 schreef quirina het volgende:
Ik vind het erg. Eerst dat gedoe met knuffels stelen die mensen neergelegd hadden op een gedenkplek voor Emma en Jeffrey en nou rouwboeketten van een graf jatten. Wat mankeren die lui?
Ook mooi voor de verkiezingenquote:Op woensdag 30 juli 2025 06:45 schreef quirina het volgende:
Ik vind het erg. Eerst dat gedoe met knuffels stelen die mensen neergelegd hadden op een gedenkplek voor Emma en Jeffrey en nou rouwboeketten van een graf jatten. Wat mankeren die lui?
Overal is de regel dat je na zonsondergang niet meer op begraafplaatsen komt. Maar fysiek op slot gaan ze bijna nergens denk ik. Bij ons iig niet. Hekjes kun je aan beide kanten gewoon open doen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij zijn alle begraafplaatsen in Nederland na zonsondergang dicht. Is die griet met dat gordijn dan over het hek geklommen?
Is een standaard riedeltje, net als al die mensen die hun auto uitlenen aan iemand die ze dan niet echt blijken te kennen als er een ongeval of road rage-situatie mee gebeurt. Dat is ook schering en inslag. Hoewel ze de laatste tijd liever ronduit weigeren te zeggen wie het is tegen de politie en dan genietend achterover kunnen leunen in de wetenschap dat ze ermee wegkomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:58 schreef Molo het volgende:
Dat vage verhaal ook over dat die vrouwen daar kwamen maar niet wonen en vaag vaag vaag
Zouden de politiek in moeten die bewoners, komen ze een eind mee!
Ook niet om de islamitische blijkbaar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:13 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Kom je nu pas achter dat ze niks geven om onze normen en waarden?
Volgens verschillende interpretaties van de sharia kan je als moslim geen onrechtmatige daad plegen tegen een ongelovige. Stelen van een ongelovige wordt niet gezien als overtreding. Je pakt gewoon waar je recht op hebt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:05 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ook niet om de islamitische blijkbaar.
As for male and female thieves, cut off their hands for what they have done—a deterrent from Allah. And Allah is Almighty, All-Wise
https://quran.com/5?startingVerse=38
Misschien lagen die bloemen echt bij het hek danquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij zijn alle begraafplaatsen in Nederland na zonsondergang dicht. Is die griet met dat gordijn dan over het hek geklommen?
Natuurlijk weet iedereen en dus ook moslims dat je met je tengels van die bloemen afblijft. Ik snap ook niet dat hun religieuze achtergrond erbij wordt gehaald. Het zijn gewoon kuttokkies, klaar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:05 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ook niet om de islamitische blijkbaar.
As for male and female thieves, cut off their hands for what they have done—a deterrent from Allah. And Allah is Almighty, All-Wise
https://quran.com/5?startingVerse=38
‘ze niks geven’? Alsof er hele volksstammen bloemen meenemen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:13 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Kom je nu pas achter dat ze niks geven om onze normen en waarden?
Rare post.. woonwagenbewoners zijn Nederlandersquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:49 schreef Hoppahop het volgende:
Twee diversiteitsgroepen. Voor wie moeten we nu kiezen? Beide groepen worden gediscrimineerd. Ik kies voor de woonwagenbewoners. Zij zijn immers in WO2 vervolgd.
Soms gedragen ze zich echt als een stel Turken. Ze zoeken ruzie en als je er dan op ingaat komt de hele familie. Ook voelen ze zich zelf meer als de gewonen mensen en noemen ze die vreemd genoeg boeren. Ze zijn ook vaak van gemengt bloed van Aziatische zigeuners en Nederlandersquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Rare post.. woonwagenbewoners zijn Nederlanders
Ja toen Lars en Floris met die knuffels aan de haal gingen vlogen de nieuwsberichten je om de oren inderdaad, en nu het moslima's zijn wordt er gezwegen. Totaal niet objectief te noemen die staatsmedia!quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:48 schreef SuperNeger het volgende:
Nog steeds niks op nu.nl of NOS hierover te lezen hèHet is toch niet normaal. Toen met Jeffrey en Emma vlogen de nieuwsberichten je om de oren. Maar dit wordt gewoon kei en keihard in de doofpot gestopt.
Weten we allemaal waar we objectief nieuws vandaan kunnen halen.
Niet bij de islamitische staatsomroep (Nu.nl en NOS)
Ik volg al een tijdje NOS en nu.nl niet meer precies om deze reden. Maar ik ging voor de grap puur vanwege deze gebeurtenis even kijken maar ik heb echt overal lopen zoeken maar kom echt niks tegen hierover.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja toen Lars en Floris met die knuffels aan de haal gingen vlogen de nieuwsberichten je om de oren inderdaad, en nu het moslima's zijn wordt er gezwegen. Totaal niet objectief te noemen die staatsmedia!
De grote woke duim, weet je wel. Onze wereldverbeteraars voelen een onweerstaanbare drang om op te komen voor de "zwakkeren" - lees: in dit geval schorem van het laagtse allooiquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:56 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik volg al een tijdje NOS en nu.nl niet meer precies om deze reden. Maar ik ging voor de grap puur vanwege deze gebeurtenis even kijken maar ik heb echt overal lopen zoeken maar kom echt niks tegen hierover.
Ja echt totaal idioot joh, toen met Lars en Floris wel en nu niet. En dat van onze centen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:56 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik volg al een tijdje NOS en nu.nl niet meer precies om deze reden. Maar ik ging voor de grap puur vanwege deze gebeurtenis even kijken maar ik heb echt overal lopen zoeken maar kom echt niks tegen hierover.
Die jatten toen die knuffels van Jeffrey en Emma en toen had de NOS er natuurlijk wel aandacht voor en nu het moslims zijn niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die jatten toen die knuffels van Jeffrey en Emma en toen had de NOS er natuurlijk wel aandacht voor en nu het moslims zijn niet!Dat was relevanter omdat de moord op Jeffrey en Emma een groot nieuws item was. Nu.nl en NOS konden daar niet onder uit, hoe graag ze dat ook gewild hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, het was gewoon groot landelijk nieuws in tegenstelling tot dit incident.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat was relevanter omdat de moord op Jeffrey en Emma een groot nieuws item was. Nu.nl en NOS konden daar niet onder uit, hoe graag ze dat ook gewild hadden.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, het was gewoon groot landelijk nieuws in tegenstelling tot dit incident.
Klopt, met daarna nog een wat dommige toevoeging.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, met daarna nog een wat dommige toevoeging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was inderdaad wel het niveau ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Nee, want is koeltoerquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
zandman vind het niet mooi dat er zandvrouwen in het nieuws komen
Dat komen ze dus niet.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
zandman vind het niet mooi dat er zandvrouwen in het nieuws komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |