Kom je nu pas achter dat ze niks geven om onze normen en waarden?quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:45 schreef quirina het volgende:
Ik vind het erg. Eerst dat gedoe met knuffels stelen die mensen neergelegd hadden op een gedenkplek voor Emma en Jeffrey en nou rouwboeketten van een graf jatten. Wat mankeren die lui?
Ook mooi voor de verkiezingenquote:Op woensdag 30 juli 2025 06:45 schreef quirina het volgende:
Ik vind het erg. Eerst dat gedoe met knuffels stelen die mensen neergelegd hadden op een gedenkplek voor Emma en Jeffrey en nou rouwboeketten van een graf jatten. Wat mankeren die lui?
Overal is de regel dat je na zonsondergang niet meer op begraafplaatsen komt. Maar fysiek op slot gaan ze bijna nergens denk ik. Bij ons iig niet. Hekjes kun je aan beide kanten gewoon open doen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij zijn alle begraafplaatsen in Nederland na zonsondergang dicht. Is die griet met dat gordijn dan over het hek geklommen?
Is een standaard riedeltje, net als al die mensen die hun auto uitlenen aan iemand die ze dan niet echt blijken te kennen als er een ongeval of road rage-situatie mee gebeurt. Dat is ook schering en inslag. Hoewel ze de laatste tijd liever ronduit weigeren te zeggen wie het is tegen de politie en dan genietend achterover kunnen leunen in de wetenschap dat ze ermee wegkomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:58 schreef Molo het volgende:
Dat vage verhaal ook over dat die vrouwen daar kwamen maar niet wonen en vaag vaag vaag
Zouden de politiek in moeten die bewoners, komen ze een eind mee!
Ook niet om de islamitische blijkbaar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:13 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Kom je nu pas achter dat ze niks geven om onze normen en waarden?
Volgens verschillende interpretaties van de sharia kan je als moslim geen onrechtmatige daad plegen tegen een ongelovige. Stelen van een ongelovige wordt niet gezien als overtreding. Je pakt gewoon waar je recht op hebt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:05 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ook niet om de islamitische blijkbaar.
As for male and female thieves, cut off their hands for what they have done—a deterrent from Allah. And Allah is Almighty, All-Wise
https://quran.com/5?startingVerse=38
Misschien lagen die bloemen echt bij het hek danquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij zijn alle begraafplaatsen in Nederland na zonsondergang dicht. Is die griet met dat gordijn dan over het hek geklommen?
Natuurlijk weet iedereen en dus ook moslims dat je met je tengels van die bloemen afblijft. Ik snap ook niet dat hun religieuze achtergrond erbij wordt gehaald. Het zijn gewoon kuttokkies, klaar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:05 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ook niet om de islamitische blijkbaar.
As for male and female thieves, cut off their hands for what they have done—a deterrent from Allah. And Allah is Almighty, All-Wise
https://quran.com/5?startingVerse=38
‘ze niks geven’? Alsof er hele volksstammen bloemen meenemen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:13 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Kom je nu pas achter dat ze niks geven om onze normen en waarden?
Rare post.. woonwagenbewoners zijn Nederlandersquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:49 schreef Hoppahop het volgende:
Twee diversiteitsgroepen. Voor wie moeten we nu kiezen? Beide groepen worden gediscrimineerd. Ik kies voor de woonwagenbewoners. Zij zijn immers in WO2 vervolgd.
Soms gedragen ze zich echt als een stel Turken. Ze zoeken ruzie en als je er dan op ingaat komt de hele familie. Ook voelen ze zich zelf meer als de gewonen mensen en noemen ze die vreemd genoeg boeren. Ze zijn ook vaak van gemengt bloed van Aziatische zigeuners en Nederlandersquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Rare post.. woonwagenbewoners zijn Nederlanders
Ja toen Lars en Floris met die knuffels aan de haal gingen vlogen de nieuwsberichten je om de oren inderdaad, en nu het moslima's zijn wordt er gezwegen. Totaal niet objectief te noemen die staatsmedia!quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:48 schreef SuperNeger het volgende:
Nog steeds niks op nu.nl of NOS hierover te lezen hèHet is toch niet normaal. Toen met Jeffrey en Emma vlogen de nieuwsberichten je om de oren. Maar dit wordt gewoon kei en keihard in de doofpot gestopt.
Weten we allemaal waar we objectief nieuws vandaan kunnen halen.
Niet bij de islamitische staatsomroep (Nu.nl en NOS)
Ik volg al een tijdje NOS en nu.nl niet meer precies om deze reden. Maar ik ging voor de grap puur vanwege deze gebeurtenis even kijken maar ik heb echt overal lopen zoeken maar kom echt niks tegen hierover.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja toen Lars en Floris met die knuffels aan de haal gingen vlogen de nieuwsberichten je om de oren inderdaad, en nu het moslima's zijn wordt er gezwegen. Totaal niet objectief te noemen die staatsmedia!
De grote woke duim, weet je wel. Onze wereldverbeteraars voelen een onweerstaanbare drang om op te komen voor de "zwakkeren" - lees: in dit geval schorem van het laagtse allooiquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:56 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik volg al een tijdje NOS en nu.nl niet meer precies om deze reden. Maar ik ging voor de grap puur vanwege deze gebeurtenis even kijken maar ik heb echt overal lopen zoeken maar kom echt niks tegen hierover.
Ja echt totaal idioot joh, toen met Lars en Floris wel en nu niet. En dat van onze centen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:56 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik volg al een tijdje NOS en nu.nl niet meer precies om deze reden. Maar ik ging voor de grap puur vanwege deze gebeurtenis even kijken maar ik heb echt overal lopen zoeken maar kom echt niks tegen hierover.
Die jatten toen die knuffels van Jeffrey en Emma en toen had de NOS er natuurlijk wel aandacht voor en nu het moslims zijn niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die jatten toen die knuffels van Jeffrey en Emma en toen had de NOS er natuurlijk wel aandacht voor en nu het moslims zijn niet!Dat was relevanter omdat de moord op Jeffrey en Emma een groot nieuws item was. Nu.nl en NOS konden daar niet onder uit, hoe graag ze dat ook gewild hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, het was gewoon groot landelijk nieuws in tegenstelling tot dit incident.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat was relevanter omdat de moord op Jeffrey en Emma een groot nieuws item was. Nu.nl en NOS konden daar niet onder uit, hoe graag ze dat ook gewild hadden.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, het was gewoon groot landelijk nieuws in tegenstelling tot dit incident.
Klopt, met daarna nog een wat dommige toevoeging.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, met daarna nog een wat dommige toevoeging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was inderdaad wel het niveau ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |