Alle Spanjaarden vinden dit geen geslaagde opmerking van jou. Ik zie een aantal mooie twitteroorlogen passeren, zo wordt de altijd vervelende Benji geslacht door de Spaanse twitteraars.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, zonde. Caja Rural heeft toch helemaal niets in te brengen.
Deze avond al wel geleerd dat Caja Rural ouder is dan ik dacht. Dat is dan wel het positieve.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle Spanjaarden vinden dit geen geslaagde opmerking van jou. Ik zie een aantal mooie twitteroorlogen passeren, zo wordt de altijd vervelende Benji geslacht door de Spaanse twitteraars.
Caja Rural verdient überhaupt wel iets meer respect, toch een mooie en historische ploeg. Dat Unibet is uiteindelijk ook maar in een paar jaar uit de grond gestampt en heeft nog relatief weinig bewezen, een stukje anciënniteit vind ik hier zo verkeerd nog niet. We gaan met zn allen genieten van de anonieme 22e plaats in het algemeen klassement van Jaume Guardeño en daarmee basta.
Er is de afgelopen jaren nog wel meer positief geweest bij Caja Rural, hihaho.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Deze avond al wel geleerd dat Caja Rural ouder is dan ik dacht. Dat is dan wel het positieve.
[ afbeelding ]
Neemt niet weg, dat de 2026 zeker heel wat minder is dan Unitbet.
Dat is absoluut zo, al geldt dat niet alleen voor Caja Rural. Hoe kan het dat Harold Tejada nog steeds bij Astana rijdt? Toen Belda de bestellingen voor Miguel Angel Lopez deed zat er ook meteen een bestelling voor Tejada bij. Zwart op wit, voor iedereen te zien, nooit iets mee gedaan. Heel vreemd hoe die zaak is afgehandeld, of juist niet is afgehandeld. In de gelekte documenten lees je vrolijk over een zekere JA (naar verluidt Julen Amezqueta, toenmalig renner van Caja Rural) die in bulk aan het inkopen is bij Maynar. Manager van de ploeg was er ook bij betrokken, maar uiteindelijk zijn ze alleen achter Jesus Ezkurdia aangegaan. Wie dat is? De toenmalige manager van Euskaltel, die om wat voor reden dan ook de documenten in bezit had en via de post opstuurde naar de pers. Al kwam recent dan weer naar buiten dat de zaak tegen hem is geseponeerd, maar hij verloor wel zijn baan bij Euskaltel. Harder gestraft dan de renners van Caja Rural, een type Aular hield er zelfs een promotie naar Movistar aan over.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is de afgelopen jaren nog wel meer positief geweest bij Caja Rural, hihaho.
Naar goed Spaans gebruik zijn de linkjes naar Maynar en operatie Ilex vakkundig in de doofpot gestopt. Blijft bizar hoe makkelijk ze daar onderuit gekomen zijn.
Ik denk dat een poll hier niet een heel andere uitslag zou hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:19 schreef Fretwork het volgende:
Op Wielerflits is in de POLL een enorme meerderheid voor de Rockets, je verwacht het niet.
#wierddukjournalisme
Jammer joh Basquote:
Scheefpoepen?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:51 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Weet je wat ook een tamelijk absurde beslissing is?
Ze hebben anders wel 6 Franse renners in de ploeg, waarvan er naar alle waarschijnlijkheid 2 zouden zijn meegenomen naar de Tour. Dat zijn er alvast 2 meer dan Caja Rural. In combinatie met Groenewegen, Poels, Kubis en co hadden die een prima achttal kunnen opstellen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:54 schreef franklop het volgende:
Op basis van dit jaar heeft Unibet wel een beter team, op basis van de afgelopen 2 of 3 jaar, ja niet
En inderdaad, Rockets zijn net zo Frans als dat Skill-shimano (of een naloper ervan) Duits was.
Jip is toch geen absurde beslissing?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:51 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Weet je wat ook een tamelijk absurde beslissing is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |