Dat is zeker de kanttekening die je moet plaatsen, met Pogacar aan het vertrek maakt de route eigenlijk niet uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:40 schreef Szura het volgende:
Zou het allemaal wat uitmaken? Zolang die Sloveense moordenaar van het wielrennen zn polsen niet breekt kijken we toch naar niks.
Laatste keer op 15km van de streepquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:28 schreef Pino112 het volgende:
2e keer Alpe dus wel andere aanloop, ze komen van de andere kant.
En opnieuw slotetappe via Montmartre
Dat wordt toch meestal veel later bekendgemaakt? Ergens december/januari?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:49 schreef Momo het volgende:
Krijgen we ook de wildcards zo? Bas is er met Groenewegen en Kubis.
Genoeg hotels op de top.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
2x Alpe d huez wordt ook een crime voor volgers. 2x afdalen door een mensonterende massa
Mogen we de vraag stellen welke haat groter is: Die voor Potjekaar en Joe Ee Ie of voor de parcoursbouwers van de Tour?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is zeker de kanttekening die je moet plaatsen, met Pogacar aan het vertrek maakt de route eigenlijk niet uit.
Neemt niet weg dat ze alsnog wel iets beter hun best hadden mogen doen.
Israel Premier Tech neem ik aanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogen we de vraag stellen welke haat groter is: Die voor Potjekaar en Joe Ee Ie of voor de parcoursbouwers van de Tour?
Krijgen we nog een mooie beoordeling per etappe?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb genoeg gezien, dit parcours krijgt van mij een 1/10.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |