Het idee lijkt om via de Col du Haag naar Le Markstein te trekken, krijgen we toch onze zin.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
We gaan finishen op Le Markstein. Hopelijk maken ze er een mooie rit van.
Mogelijk een sprintrit die daar eindigt!quote:
Ze komen nu ook niet meer in de buurt van kasseienquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen de presentatie!
Als we daadwerkelijk op twee verschillende dagen de Alpe d'Huez krijgen gaan alle bommen van UAE naar ASO.
Zitten zware etappes tussen qua hoogtemeters. Ken precieze profielen niet maar bij vrouwen draait het dan vaak toch uit op de betere klimsters.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:39 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwenparcours. Gaan de Ventoux op inderdaad
2,5 etappe in Zwitserland en zowaar een tijdrit.
Parcours voor de vrouwen is eigenlijk bijna perfect zou ik zeggen. LFR heeft de profielen op Twitterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zitten zware etappes tussen qua hoogtemeters. Ken precieze profielen niet maar bij vrouwen draait het dan vaak toch uit op de betere klimsters.
Die berichten over Carcassonne kunnen wel op een tegeltje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:05 schreef Pino112 het volgende:
Wederom start/finish in Pau en Carcassonne, R_R gooit met dingen.
Scheelt toch weer 10 uur tikwerk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:05 schreef Pino112 het volgende:
Wederom start/finish in Pau en Carcassonne, R_R gooit met dingen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Parcours voor de vrouwen is eigenlijk bijna perfect zou ik zeggen. LFR heeft de profielen op Twitter
Dat is zeker de kanttekening die je moet plaatsen, met Pogacar aan het vertrek maakt de route eigenlijk niet uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:40 schreef Szura het volgende:
Zou het allemaal wat uitmaken? Zolang die Sloveense moordenaar van het wielrennen zn polsen niet breekt kijken we toch naar niks.
Laatste keer op 15km van de streepquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:28 schreef Pino112 het volgende:
2e keer Alpe dus wel andere aanloop, ze komen van de andere kant.
En opnieuw slotetappe via Montmartre
Dat wordt toch meestal veel later bekendgemaakt? Ergens december/januari?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:49 schreef Momo het volgende:
Krijgen we ook de wildcards zo? Bas is er met Groenewegen en Kubis.
Genoeg hotels op de top.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
2x Alpe d huez wordt ook een crime voor volgers. 2x afdalen door een mensonterende massa
Mogen we de vraag stellen welke haat groter is: Die voor Potjekaar en Joe Ee Ie of voor de parcoursbouwers van de Tour?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is zeker de kanttekening die je moet plaatsen, met Pogacar aan het vertrek maakt de route eigenlijk niet uit.
Neemt niet weg dat ze alsnog wel iets beter hun best hadden mogen doen.
Israel Premier Tech neem ik aanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogen we de vraag stellen welke haat groter is: Die voor Potjekaar en Joe Ee Ie of voor de parcoursbouwers van de Tour?
Krijgen we nog een mooie beoordeling per etappe?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb genoeg gezien, dit parcours krijgt van mij een 1/10.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |