Je hebt tegenwoordig wel beter messen.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:04 schreef marc0871 het volgende:
Waarom?
Die ouwe meuk werkt vaak nog het beste.
nouja... we hebben d'r na jaren ook overgehaald om een 'smartphone' te nemen en daar ik ze nu ook wel blij mee.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:04 schreef miss_sly het volgende:
Accepteer dat oma blij is met wat ze heeft en geen andere messen wil.
Er zit wel een verschil tussen tweedehands messen uit 2010 en een bestekset dat waarschijnlijk beide wereldoorlogen heeft overleefd.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:16 schreef Metalfrost het volgende:
Haten op oud spulman man man je moet eens weten
Eerder dit jaar een servies gekocht uit de jaren 80, want dat is het servies dat mijn ouders ook al decennia hebben en waar ik altijd aan gewend ben geweest...want die zijn superfijnquote:Op maandag 28 juli 2025 19:16 schreef Metalfrost het volgende:
Haten op oud spulman man man je moet eens weten
Als ze het nu nog doet met een bestekset dat beide wereldoorlogen heeft overleefd, heeft ze een bijzonder goede bestekset te pakkenquote:Op maandag 28 juli 2025 19:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen tweedehands messen uit 2010 en een bestekset dat waarschijnlijk beide wereldoorlogen heeft overleefd.
Don't mess with grandma.quote:
Als je daar niet van wil eten als je bij je oma op bezoek bent, dan neem je toch je eigen bestek mee?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:59 schreef Mikeytt het volgende:
Mijn oma heeft dit soort stijl messen en weigert ze weg te doen
Wat kan je doen om je oma over te halen nieuw bestek te kopen?? Cadeau neemt ze niet aan.
Mensen die opoe's vernederen verdienen een botte bijl.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je daar niet van wil eten als je bij je oma op bezoek bent, dan neem je toch je eigen bestek mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |