abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218384796
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 08:02 schreef Clubsoda het volgende:
Siegfried en Joy?
Ja die! Zo flauw en zo leuk :@
pi_218385461
Net een eerste discussie met de verzekering gehad, you picked the wrong one schade behandelaar 8-)
Maar toezegging dat de kosten van de lekdetectie en de reperatie en het opnieuw tegelen en verven worden vergoed.

Ik vraag me dan altijd af hoe mensen dat soort gesprekken aangaan die minder van verzekeringen af weten.

De discussie ging over de kosten en dat ik eerst een uitgebreide offerte moest voorleggen en pas na goedkeuring mag laten repareren. Nou mevrouw, het is mijn huis en jullie hebben gewoon richtprijzen zolang de kosten daarbij in de buurt blijven, keuren jullie het goed.
Ik ben ontzettend aardig en correct gebleven maar ga mijn niet vertellen dat de aannemer de boel gaat openbreken, de oorzaak ziet maar het lekker laat lekken een offerte opstelt en dan pas gaat repareren na goedkeuring.

Wel een meevaller dat de verzekering betaalt, ik vrees dat we alles bij elkaar toch wel rond de 2000 Euro uit gaan komen. Niet voor de oude lekkage die weer lekt, die betaal ik uiteraard niet.
pi_218386663
Rustdagje *O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:43:13 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218386761
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 10:02 schreef exode het volgende:
Net een eerste discussie met de verzekering gehad, you picked the wrong one schade behandelaar 8-)
Maar toezegging dat de kosten van de lekdetectie en de reperatie en het opnieuw tegelen en verven worden vergoed.

Ik vraag me dan altijd af hoe mensen dat soort gesprekken aangaan die minder van verzekeringen af weten.

De discussie ging over de kosten en dat ik eerst een uitgebreide offerte moest voorleggen en pas na goedkeuring mag laten repareren. Nou mevrouw, het is mijn huis en jullie hebben gewoon richtprijzen zolang de kosten daarbij in de buurt blijven, keuren jullie het goed.
Ik ben ontzettend aardig en correct gebleven maar ga mijn niet vertellen dat de aannemer de boel gaat openbreken, de oorzaak ziet maar het lekker laat lekken een offerte opstelt en dan pas gaat repareren na goedkeuring.

Wel een meevaller dat de verzekering betaalt, ik vrees dat we alles bij elkaar toch wel rond de 2000 Euro uit gaan komen. Niet voor de oude lekkage die weer lekt, die betaal ik uiteraard niet.
Ik ben meestal, niet dat het nou zo vaak voorkomt, niet zo assertief helaas
pi_218387797
Ik ben wel assertief in dat soort dingen en kan ook behoolijk vasthoudend zijn.

En dat is best irritant voor bedrijven want ze kwamen vandaag eindelijk het aanrecht afkitten en omdat het gezeur maar doorgaat even in een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218387989
:D
Een heuse spook afdruk, lijkt het wel. Wat een drama.

Mijn man is ook zo hoor: blijven bellen/mail en aandringen. Checkt ook alles driedubbel.
pi_218388011
Jemig, wat een gedoe weer zeg. Dacht je er helemaal vanaf te zijn nu het blad behandeld is, heb je in know-time het volgende weer aan de hand. Ik snap dat vriendelijk vragen voorbij is idd!
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:06:41 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218388139
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 14:25 schreef exode het volgende:
Ik ben wel assertief in dat soort dingen en kan ook behoolijk vasthoudend zijn.

En dat is best irritant voor bedrijven want ze kwamen vandaag eindelijk het aanrecht afkitten en omdat het gezeur maar doorgaat even in een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje. Ook geen kleine afdruk.
Ik zei het al eerder, maar het zal uiteindelijk een nieuw blad worden lijkt me?
pi_218388161
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:06 schreef amaranta het volgende:

[..]
Jeetje. Ook geen kleine afdruk.
Ik zei het al eerder, maar het zal uiteindelijk een nieuw blad worden lijkt me?
Nee, het was meteen heel duidelijk dat het niet onze handafdrukken zijn....enorme mannenhanden.
pi_218388353
Maar goed, het is wel balen als je bij het minste of geringste wéér gedoe hebt over het aanrechtblad. Zo'n ding waardeer je eigenlijk niet genoeg als het gewoon functioneert :P
pi_218388418
Jeetje wat een gedoe met dat blad @exode!

En vasthoudend/impulsief.. check.
Ik moet altijd de telefoontjes doen en in 99 van de 100 geval krijg ik voor elkaar wat ik wil/wat moet.
En impulsief.. om 1.00 s nachts een vakantie boeken is best impulsief whaha
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218388800
Keukenleverancier belde al en gaan het contact en gezeik overnemen. Ik gaf ook aan dat ik heeeeel dicht bij behoorlijk boos worden zit en dat wil je niet.

Ze gaan kijken wat ze kunnen doen maar als er een nieuw blad op moet, gaat dit kosteloos. En ik heb even gemeld dat ik kosteloos zie als volledig kosteloos, dus ook de Quooker er weer af en er weer op ga ik niet betalen en dat als er tegels sneuvelen ook die kosten voor hun zijn. Dat de tegelzetter sowieso moet terugkomen voor het toilet en al heeft gezegd dat hij de keuken even snel kan oplossen indien nodig laat ik nog even buiten beschouwing.

Het is zo enorm frustrerend dat na zo'n grote, intensieve verbouwing dit soort dingen ellenlang dooretteren. Van die lekkage baal ik ook maar dat is een stuk minder gedoe en dat pakt de aannemer zo adequaat op en met open communicatie dat ik daar veel beter mee om kan gaan merk ik. Kan gebeuren, wordt oplost en weer door.

BLUH!

Maar ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Normaal blijf ik tijdens mijn vakantie bereikbaar en ik heb zo ontzettend veel gezeik lopen dat vakantie helemaal niet handig is, maar dat interesseert me geen hol. Ik ben zo toe aan vakantie en als de boel instort nemen ze mijn rol misschien eindelijk eens serieus. Dus vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
pi_218389404
Geniet van je vakantie! Goed dat je alles los laat op je werk!
Fijn dat de keukenboer het oppakt. Hopelijk kun je dit ook een beetje loslaten in je vakantie. Want is kut als je hier extra stress van hebt
pi_218389410
Hoe lang duurt die verbouwing nou inmiddels?
pi_218389616
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 17:48 schreef vencodark het volgende:
Hoe lang duurt die verbouwing nou inmiddels?
Is allang klaar.

Maar ja.

Aannemer is 10 maart begonnen. Het klinkt nu gek maar het ging voorspoedig. Dat aanrecht is enorm gezeik. Dus dat voelt wel als een eeuwigheid.

Verder is het achteraf boven verwachting gegaan eigenlijk. Die lekkage is in een hoekje, openhakken, leiding fixen, paar weken laten drogen, stucen, klaar. Dat openhakken en fixen is binnen een uur klaar.

De lekkage in de stortbak heeft niets met de verbouwing te maken, we zijn er wel door de verbouwing achtergekomen omdat de verf niet goed droogde en afbladderde.
pi_218389688
Wel extra blij dat we toch een vakantie geboekt hebben want daar twijfelden we best lang over. Ik ben een kei in loslaten als we niet thuis zijn :)

Hele andere vraag aan jou Venco: hoe erg is de bouwput nu in Disney? Kan je in het Studiopark weer een beetje normaal rondlopen?
pi_218389880
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 10:02 schreef exode het volgende:

Vind ik vaker met bepaalde dingen, dat ik me afvraag hoe mensen dat doen die er minder van weten. Dat er gewoon onduidelijk gecommuniceerd wordt, ik denk dan altijd dat ze dat doen omdat ze hopen dat mensen dan afhaken ofzo. Ik mag binnenkort weer de lenzen van de jongste vergoed zien te krijgen... Dat is altijd een heel gedoe en het gaat ook meestal mis :') . Maar we gaan het zien, volgende maand eerst weer meten en dan het hele circus in gang zetten.

Wat een enorme afdruk op jullie aanrechtblad :X . Hopelijk lossen ze het nu goed op en dan bedoel ik ook gewoon echt goed! Goed idee om eerder op vakantie te gaan, zeker als je het dan beter kan loslaten.
Fake it till you make it...
pi_218390317
@exode
Ja hoor! Ik herinner mij alleen bouwwanden bij dat nieuwe Frozen en verder volgens mij niks.
De entree bij de Studio’s, met die horeca, is helemaal klaar. :)
pi_218390364
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 19:40 schreef vencodark het volgende:
@:exode
Ja hoor! Ik herinner mij alleen bouwwanden bij dat nieuwe Frozen en verder volgens mij niks.
De entree bij de Studio’s, met die horeca, is helemaal klaar. :)
Thanks! Dat scheelt een hoop dat de ingang weer normaal is.
pi_218390756
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 19:50 schreef exode het volgende:

[..]
Thanks! Dat scheelt een hoop dat de ingang weer normaal is.
Het is netjes geworden hoor. :Y
Heel anders ook.
pi_218391442
Jemig dat keukenblad van jullie z
Exode, daar heerst gewoon een vloek op :N hopelijk wordt het snel en netjes opgelost!

Geniet van je verdiende vakantie!!

Wij deden gisteren en vandaag een wipe-out baan op het water bij een meer in Montcuq, jongens wat is dat leuk O+ kinderen vonden het ook helemaal geweldig (daarom gingen we vandaag weer ;)).

Morgen gaan we door naar de camping in Luché-Pringé.

En had vandaag even een momentje trouwens. Ik ben na de bevalling van de jongste flink aangekomen (echt behoorlijk ook, met mijn 1.70m was ik voor de zwangerschappen 56 kilo en op mijn zwaarste punt tikte ik de 82 aan), ik blijk toch best een emotie-eter (wat gek is, want tot mijn 30ste had ik bij stress het tegenovergestelde en at ik juist niks meer). In januari ging de knop eindelijk om, op dit moment ben ik 68 kilo en dus 14 kilo afgevallen. En deze vakantie voel ik mij voor de eerste keer niet bezwaard om op de foto te gaan omdat ik ze terug kan kijken zonder mij moddervet te voelen. Ik wil er nog 8 kilo af dus heb nog een weg te gaan, maar ben al zo blij met waar ik nu sta. En dat ik vandaag dus in mijn bikini op zo'n wipeout baan stond en een foto terugzag waarbij ik besefte, verhip ik zie er niet dik uit, dat bezorgde echt even een trots-momentje O+
pi_218392272
Ik had een mail teruggekregen over de siroop: het ligt aan de ph waarde dat het blauwpaars wordt (ivm de ingrediënten). Advies: houd je aan de voorgeschreven mengverhouding! ;)
pi_218393346
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 21:37 schreef Schanu het volgende:
Exode, daar heerst gewoon een vloek op :N hopelijk wordt het snel en netjes opgelost!

Wij deden gisteren en vandaag een wipe-out baan op het water bij een meer in Montcuq, jongens wat is dat leuk O+ kinderen vonden het ook helemaal geweldig (daarom gingen we vandaag weer ;)).

En had vandaag even een momentje trouwens. Ik ben na de bevalling van de jongste flink aangekomen (echt behoorlijk ook, met mijn 1.70m was ik voor de zwangerschappen 56 kilo en op mijn zwaarste punt tikte ik de 82 aan), ik blijk toch best een emotie-eter (wat gek is, want tot mijn 30ste had ik bij stress het tegenovergestelde en at ik juist niks meer). In januari ging de knop eindelijk om, op dit moment ben ik 68 kilo en dus 14 kilo afgevallen. En deze vakantie voel ik mij voor de eerste keer niet bezwaard om op de foto te gaan omdat ik ze terug kan kijken zonder mij moddervet te voelen. Ik wil er nog 8 kilo af dus heb nog een weg te gaan, maar ben al zo blij met waar ik nu sta. En dat ik vandaag dus in mijn bikini op zo'n wipeout baan stond en een foto terugzag waarbij ik besefte, verhip ik zie er niet dik uit, dat bezorgde echt even een trots-momentje O+
Je hebt echt een prima gewicht hoor.
pi_218394326
Iemand bekend in Haaksbergen en omgeving? Ik zoek een restaurant daar, niks sjieks, maar wel waar je lekker kan eten. Iemand tips?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 2 augustus 2025 @ 10:06:44 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_218394351
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:01 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand bekend in Haaksbergen en omgeving? Ik zoek een restaurant daar, niks sjieks, maar wel waar je lekker kan eten. Iemand tips?
Ik denk dat @Troel je daar goede tips voor kan geven
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_218394883
@Schanu Fijn dat je je zo lekker in je vel voelt!
Je bent goed bezig. :Y
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:08:54 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218394986
quote:
Troel
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:09:40 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218394994
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 21:37 schreef Schanu het volgende:

Good for you!
  FOK!fotograaf zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:15:21 #129
148247 taxibabe
pi_218395077
quote:
In Eibergen zit Grand Plaza, wel een all you can eat, maar ontzettend goed. Ze hebben ook een leuke speelhoek voor kinderen
pi_218396436
Ik lees net op de site van het Jeugdjournaal 'ouders laten kind achter op vliegveld'. Dan was wat ik gisteren bij Ikea zag niet eens heel gek, ofzo :')
Wij staan bij de lift te wachten. Komt een man met zijn dochter bij de lift aan. Het duurt even, en ze overleggen: zullen we dan maar gaan lopen? We kunnen dat ene product wel tillen... Oke. Ze tillen hun ding op, laten de kar gewoon midden voor de lift staan en lopen weg...
:')
pi_218397641
quote:
Captain jack misschien geschikt?

[ Bericht 1% gewijzigd door het-is-mij op 02-08-2025 15:58:39 ]
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:19:37 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_218397895
quote:
Haai!

Ga NIET naar de Postkoets. Tenzij je ziek wilt worden. Als je de mogelijkheid hebt: rijd een paar kilometer door naar Buurse en ga eten bij Winkelman. Erg goed te eten. Buffalo Bill (bij Park Scholtenhagen) is ook prima te eten. Masaya hoor ik goede berichten over, maar zelf nog niet gegeten. Ninety is ook erg goed, maar moet je echt wel van te voren bespreken.
El Charro op de Markt is ook wel goed eten en iets verderop zit Sirtaki, ook prima te eten.
Captain Jack ben ik te lang niet geweest om er echt wat nuttigs over te vertellen. Maar mocht je daar gaan eten, zwaai dan even langs de beek dan zwaai ik terug :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:21:43 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_218397927
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:15 schreef taxibabe het volgende:

[..]
In Eibergen zit Grand Plaza, wel een all you can eat, maar ontzettend goed. Ze hebben ook een leuke speelhoek voor kinderen
En hier sluit ik me bij aan.

Wij gaan vandaag chinees halen bij Kota Radja, maar ik weet eigenlijk niet of ze daar nog echt restaurant hebben :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218400004
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:19 schreef Troel het volgende:

[..]
Haai!

Ga NIET naar de Postkoets. Tenzij je ziek wilt worden. Als je de mogelijkheid hebt: rijd een paar kilometer door naar Buurse en ga eten bij Winkelman. Erg goed te eten. Buffalo Bill (bij Park Scholtenhagen) is ook prima te eten. Masaya hoor ik goede berichten over, maar zelf nog niet gegeten. Ninety is ook erg goed, maar moet je echt wel van te voren bespreken.
El Charro op de Markt is ook wel goed eten en iets verderop zit Sirtaki, ook prima te eten.
Captain Jack ben ik te lang niet geweest om er echt wat nuttigs over te vertellen. Maar mocht je daar gaan eten, zwaai dan even langs de beek dan zwaai ik terug :P
Iedereen bedankt voor de bijdrage, maar special thanks aan Troel ^O^ !

Ziek worden wil ik zeker niet, gister heb ik de hele dag al ziek zwak en misselijk plat gelegen.Vanochtend ging het weer prima, dus meteen weer dingen gedaan, maar nu stort ik weer helemaal in.
Dus wellicht gaat het uitje morgen naar Museum Buurtspoorweg met het Lego event toch niet door ;(
'Gelukkig' lijkt zoonlief het vergeten te zijn, dus is de teleurstelling niet groot als ik verder niks zeg ;(
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:30:26 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_218400076
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 19:23 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Iedereen bedankt voor de bijdrage, maar special thanks aan Troel ^O^ !

Ziek worden wil ik zeker niet, gister heb ik de hele dag al ziek zwak en misselijk plat gelegen.Vanochtend ging het weer prima, dus meteen weer dingen gedaan, maar nu stort ik weer helemaal in.
Dus wellicht gaat het uitje morgen naar Museum Buurtspoorweg met het Lego event toch niet door ;(
'Gelukkig' lijkt zoonlief het vergeten te zijn, dus is de teleurstelling niet groot als ik verder niks zeg ;(
Oei, dat is naar. Hopelijk gaat het morgen weer beter. MBS is wel echt een leuk uitje, zeker met de LEGO :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218402292
Wat vervelend @TolstoiFan, ik hoop dat je opknapt en het uitje toch door kan gaan, beterschap!

Wij staan sinds gisteren op de camping, La Chabotiere, een rustige, kleine en fijne camping. Nu trok de 8 jarige de wissel van plek écht niet en trokken wij meteen de conclusie dat we dit niet nog een keer gaan doen. Een volgende vakantie verblijven we dus op 1 plek, want dit kost weer dagen acclimatiseren en die tijd en energie hebben we eenvoudigweg niet.

Maar daar bovenop komt dat er naast de camping, recht naast ons chalet ook want wij zitten achterin, en camper parking plaats zit. En daar spelen jongeren sinds gisteravond 7 uur al keiharde muziek af. Het werd om 10 uur even rustig en ik had goede hoop, maar middernacht begonnen ze weer en nu is het nog steeds gaande. Kiezen we dus bewust voor een rustige en stille camping, liggen we wakker door de mensen op de 'camping' hiernaast. Ik heb er echt de P in en ben in staat om morg terug naar huis te rijden.
pi_218402729
@TolstoiFan, hopelijk vandaag weer verder opgeknapt, beterschap :*

@Schanu, goede les voor een volgende keer: op 1 plek blijven. Al doende leert men. Wat balen van het geluidsoverlast, denk je rustig te zitten krijg je dit :*

Mijn jongste is vandaag 16 geworden, ligt nog te slapen :Z .
Fake it till you make it...
pi_218402821
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 08:05 schreef Nijna het volgende:
@:TolstoiFan, hopelijk vandaag weer verder opgeknapt, beterschap :*

@:Schanu, goede les voor een volgende keer: op 1 plek blijven. Al doende leert men. Wat balen van het geluidsoverlast, denk je rustig te zitten krijg je dit :*

Gefeliciteerd!!
S. 2014
J. 2016
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 3 augustus 2025 @ 09:32:51 #139
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_218403334
Gefeliciteerd @Nijna
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_218403448
Schanu, ik zou dit in ieder geval even melden bij de campingbaas, wellicht kunnen jullie nog een ander plekje krijgen? Zit je wel alleen weer met verhuizen. Of kan hij de jongeren (na nog een waarschuwing) eruit gooien als de camperplaats ook van hem is. En wellicht trekken ze sowieso al door. Ik zou in ieder geval lekker luidruchtig richting hun kant de dag vroeg beginnen., al is het daar nu al te laat voor.

Gefeliciteerd Nijna!
pi_218403657
Gefeliciteerd Nijna
  zondag 3 augustus 2025 @ 10:55:37 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218403896
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 08:05 schreef Nijna het volgende:

Gefeliciteerd
pi_218403973
Gefeliciteerd Nijna!
pi_218404018
Gefeliciteerd @Nijna!

@FlyingFish, ik heb het vanmorgen idd gemeld bij de receptie. Als het vannacht weer gebeurt mag ik ze bellen en bellen zij de politie en de burgemeester. Het is een heel klein plaatsje en kennelijk schakel je voor zoiets standaard de burgemeester in :')

Ander huisje is helaas geen optie, ze hebben hier maar 10 chalets en alles is al volgeboekt.
pi_218404172
Gefeliciteerd @Nijna!

Gewoon vanavond bellen dus, @Schanu :Y

Wij zijn bijna in Luik. Hopen dat we op tijd terug van de markt op de boot en anders gaat er vast wel een trein terug :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218404371
Gefeliciteerd Nijna! Wat een mooie leeftijd.

Schanu, heel herkenbaar dat verplaatsen een issue is. Wij zitten nu op een all inclusive resort in Turkije. Normaal niet echt mijn ding, maar de kinderen doen het hier heel goed. De jongste merkte vanochtend op dat hij sinds we hier zijn nog helemaal niet van het resort af is geweest. Toen ik vroeg of hij dat saai vond of juist fijn, zei hij dat het héél fijn was want dat maakte het zo rustig in zijn hoofd O+
pi_218404668
Godskolere, die Luikse markt is druk! En er werden zwartgeblakerde Luikse wafels verkocht :Y) :{w
We hebben het wel weer gezien, geloof ik, op naar de boot. Wél een ervaring rijker, zo zittend op een stoep in Luik 8-)
If they say
  zondag 3 augustus 2025 @ 12:52:13 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_218404704
Goedemorgen!
Gefeliciteerd aan de jarigen, beterschap voor de zieken en rust voor de mensen die dat nodig hebben O+

Hier komen zo mijn schoonouders en daar heb ik zin in. Is altijd gezellig. En vooral fijn dat ik niet de behoefte voel om alles schoon te gaan maken en op te ruimen, want ze kijken niet al standaard op me neer en ze begrijpen me. Heerlijk!
Wel alle lego even achter de bank gezet zodat we de bank en de tafel kunnen benutten. Ik ben ruim over de helft met uitzoeken en sorteren, maar dat stond allemaal wel gigantisch in de weg natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 3 augustus 2025 @ 12:55:25 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218404731
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 12:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Godskolere, die Luikse markt is druk! En er werden zwartgeblakerde Luikse wafels verkocht :Y) :{w
We hebben het wel weer gezien, geloof ik, op naar de boot. Wél een ervaring rijker, zo zittend op een stoep in Luik 8-)
Klein half uurtje doorrijden en je zit bij ons huisje
pi_218404874
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 12:55 schreef amaranta het volgende:

[..]
Klein half uurtje doorrijden en je zit bij ons huisje
Jammer dat we met een boot zijn ;)
Hoe gaat het me je nieuwe huisje, al klaar met alles?

We zitten nu op een bankje voor de boot, in de schaduw én uit de drukte.

Veel plezier @Troel!
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')