Ik ben meestal, niet dat het nou zo vaak voorkomt, niet zo assertief helaasquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:02 schreef exode het volgende:
Net een eerste discussie met de verzekering gehad, you picked the wrong one schade behandelaar![]()
Maar toezegging dat de kosten van de lekdetectie en de reperatie en het opnieuw tegelen en verven worden vergoed.
Ik vraag me dan altijd af hoe mensen dat soort gesprekken aangaan die minder van verzekeringen af weten.
De discussie ging over de kosten en dat ik eerst een uitgebreide offerte moest voorleggen en pas na goedkeuring mag laten repareren. Nou mevrouw, het is mijn huis en jullie hebben gewoon richtprijzen zolang de kosten daarbij in de buurt blijven, keuren jullie het goed.
Ik ben ontzettend aardig en correct gebleven maar ga mijn niet vertellen dat de aannemer de boel gaat openbreken, de oorzaak ziet maar het lekker laat lekken een offerte opstelt en dan pas gaat repareren na goedkeuring.
Wel een meevaller dat de verzekering betaalt, ik vrees dat we alles bij elkaar toch wel rond de 2000 Euro uit gaan komen. Niet voor de oude lekkage die weer lekt, die betaal ik uiteraard niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:25 schreef exode het volgende:
Ik ben wel assertief in dat soort dingen en kan ook behoolijk vasthoudend zijn.
En dat is best irritant voor bedrijven want ze kwamen vandaag eindelijk het aanrecht afkitten en omdat het gezeur maar doorgaat even in een spoilerJeetje. Ook geen kleine afdruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei het al eerder, maar het zal uiteindelijk een nieuw blad worden lijkt me?
Nee, het was meteen heel duidelijk dat het niet onze handafdrukken zijn....enorme mannenhanden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jeetje. Ook geen kleine afdruk.
Ik zei het al eerder, maar het zal uiteindelijk een nieuw blad worden lijkt me?
Is allang klaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:48 schreef vencodark het volgende:
Hoe lang duurt die verbouwing nou inmiddels?
Vind ik vaker met bepaalde dingen, dat ik me afvraag hoe mensen dat doen die er minder van weten. Dat er gewoon onduidelijk gecommuniceerd wordt, ik denk dan altijd dat ze dat doen omdat ze hopen dat mensen dan afhaken ofzo. Ik mag binnenkort weer de lenzen van de jongste vergoed zien te krijgen... Dat is altijd een heel gedoe en het gaat ook meestal misquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:02 schreef exode het volgende:
Net een eerste discussie met de verzekering gehad, you picked the wrong one schade behandelaar![]()
Maar toezegging dat de kosten van de lekdetectie en de reperatie en het opnieuw tegelen en verven worden vergoed.
Ik vraag me dan altijd af hoe mensen dat soort gesprekken aangaan die minder van verzekeringen af weten.
De discussie ging over de kosten en dat ik eerst een uitgebreide offerte moest voorleggen en pas na goedkeuring mag laten repareren. Nou mevrouw, het is mijn huis en jullie hebben gewoon richtprijzen zolang de kosten daarbij in de buurt blijven, keuren jullie het goed.
Ik ben ontzettend aardig en correct gebleven maar ga mijn niet vertellen dat de aannemer de boel gaat openbreken, de oorzaak ziet maar het lekker laat lekken een offerte opstelt en dan pas gaat repareren na goedkeuring.
Wel een meevaller dat de verzekering betaalt, ik vrees dat we alles bij elkaar toch wel rond de 2000 Euro uit gaan komen. Niet voor de oude lekkage die weer lekt, die betaal ik uiteraard niet.
Thanks! Dat scheelt een hoop dat de ingang weer normaal is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:40 schreef vencodark het volgende:
@:exode
Ja hoor! Ik herinner mij alleen bouwwanden bij dat nieuwe Frozen en verder volgens mij niks.
De entree bij de Studio’s, met die horeca, is helemaal klaar.
Het is netjes geworden hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:50 schreef exode het volgende:
[..]
Thanks! Dat scheelt een hoop dat de ingang weer normaal is.
Je hebt echt een prima gewicht hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:37 schreef Schanu het volgende:
Jemig dat keukenblad van jullie z
Exode, daar heerst gewoon een vloek ophopelijk wordt het snel en netjes opgelost!
Geniet van je verdiende vakantie!!
Wij deden gisteren en vandaag een wipe-out baan op het water bij een meer in Montcuq, jongens wat is dat leukkinderen vonden het ook helemaal geweldig (daarom gingen we vandaag weer
).
Morgen gaan we door naar de camping in Luché-Pringé.
En had vandaag even een momentje trouwens. Ik ben na de bevalling van de jongste flink aangekomen (echt behoorlijk ook, met mijn 1.70m was ik voor de zwangerschappen 56 kilo en op mijn zwaarste punt tikte ik de 82 aan), ik blijk toch best een emotie-eter (wat gek is, want tot mijn 30ste had ik bij stress het tegenovergestelde en at ik juist niks meer). In januari ging de knop eindelijk om, op dit moment ben ik 68 kilo en dus 14 kilo afgevallen. En deze vakantie voel ik mij voor de eerste keer niet bezwaard om op de foto te gaan omdat ik ze terug kan kijken zonder mij moddervet te voelen. Ik wil er nog 8 kilo af dus heb nog een weg te gaan, maar ben al zo blij met waar ik nu sta. En dat ik vandaag dus in mijn bikini op zo'n wipeout baan stond en een foto terugzag waarbij ik besefte, verhip ik zie er niet dik uit, dat bezorgde echt even een trots-momentje
Ik denk dat @Troel je daar goede tips voor kan gevenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:01 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand bekend in Haaksbergen en omgeving? Ik zoek een restaurant daar, niks sjieks, maar wel waar je lekker kan eten. Iemand tips?
Troelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:01 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand bekend in Haaksbergen en omgeving? Ik zoek een restaurant daar, niks sjieks, maar wel waar je lekker kan eten. Iemand tips?
Good for you!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:37 schreef Schanu het volgende:
Jemig dat keukenblad van jullie z
Exode, daar heerst gewoon een vloek ophopelijk wordt het snel en netjes opgelost!
Geniet van je verdiende vakantie!!
Wij deden gisteren en vandaag een wipe-out baan op het water bij een meer in Montcuq, jongens wat is dat leukkinderen vonden het ook helemaal geweldig (daarom gingen we vandaag weer
).
Morgen gaan we door naar de camping in Luché-Pringé.
En had vandaag even een momentje trouwens. Ik ben na de bevalling van de jongste flink aangekomen (echt behoorlijk ook, met mijn 1.70m was ik voor de zwangerschappen 56 kilo en op mijn zwaarste punt tikte ik de 82 aan), ik blijk toch best een emotie-eter (wat gek is, want tot mijn 30ste had ik bij stress het tegenovergestelde en at ik juist niks meer). In januari ging de knop eindelijk om, op dit moment ben ik 68 kilo en dus 14 kilo afgevallen. En deze vakantie voel ik mij voor de eerste keer niet bezwaard om op de foto te gaan omdat ik ze terug kan kijken zonder mij moddervet te voelen. Ik wil er nog 8 kilo af dus heb nog een weg te gaan, maar ben al zo blij met waar ik nu sta. En dat ik vandaag dus in mijn bikini op zo'n wipeout baan stond en een foto terugzag waarbij ik besefte, verhip ik zie er niet dik uit, dat bezorgde echt even een trots-momentje
In Eibergen zit Grand Plaza, wel een all you can eat, maar ontzettend goed. Ze hebben ook een leuke speelhoek voor kinderenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:01 schreef TolstoiFan het volgende:
Captain jack misschien geschikt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:01 schreef TolstoiFan het volgende:
Haai!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:01 schreef TolstoiFan het volgende:
En hier sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:15 schreef taxibabe het volgende:
[..]
In Eibergen zit Grand Plaza, wel een all you can eat, maar ontzettend goed. Ze hebben ook een leuke speelhoek voor kinderen
Iedereen bedankt voor de bijdrage, maar special thanks aan Troelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Haai!
Ga NIET naar de Postkoets. Tenzij je ziek wilt worden. Als je de mogelijkheid hebt: rijd een paar kilometer door naar Buurse en ga eten bij Winkelman. Erg goed te eten. Buffalo Bill (bij Park Scholtenhagen) is ook prima te eten. Masaya hoor ik goede berichten over, maar zelf nog niet gegeten. Ninety is ook erg goed, maar moet je echt wel van te voren bespreken.
El Charro op de Markt is ook wel goed eten en iets verderop zit Sirtaki, ook prima te eten.
Captain Jack ben ik te lang niet geweest om er echt wat nuttigs over te vertellen. Maar mocht je daar gaan eten, zwaai dan even langs de beek dan zwaai ik terug
Oei, dat is naar. Hopelijk gaat het morgen weer beter. MBS is wel echt een leuk uitje, zeker met de LEGOquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:23 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Iedereen bedankt voor de bijdrage, maar special thanks aan Troel!
Ziek worden wil ik zeker niet, gister heb ik de hele dag al ziek zwak en misselijk plat gelegen.Vanochtend ging het weer prima, dus meteen weer dingen gedaan, maar nu stort ik weer helemaal in.
Dus wellicht gaat het uitje morgen naar Museum Buurtspoorweg met het Lego event toch niet door![]()
'Gelukkig' lijkt zoonlief het vergeten te zijn, dus is de teleurstelling niet groot als ik verder niks zeg
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:05 schreef Nijna het volgende:
@:TolstoiFan, hopelijk vandaag weer verder opgeknapt, beterschap
@:Schanu, goede les voor een volgende keer: op 1 plek blijven. Al doende leert men. Wat balen van het geluidsoverlast, denk je rustig te zitten krijg je dit
Mijn jongste is vandaag 16 geworden, ligt nog te slapen.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 augustus 2025 08:05 schreef Nijna het volgende:
Mijn jongste is vandaag 16 geworden, ligt nog te slapen.
Klein half uurtje doorrijden en je zit bij ons huisjequote:Op zondag 3 augustus 2025 12:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Godskolere, die Luikse markt is druk! En er werden zwartgeblakerde Luikse wafels verkocht![]()
![]()
We hebben het wel weer gezien, geloof ik, op naar de boot. Wél een ervaring rijker, zo zittend op een stoep in Luik
Jammer dat we met een boot zijnquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klein half uurtje doorrijden en je zit bij ons huisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |