Zet m op t lijstje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:50 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
De drie zussen, Olivia’s geheim van Muna Shehadi.
Leest lekker weg. Maar is dus al het derde en laatste deel van de serie. Dus hopelijk zijn deel 1 en 2 wel nog ‘spannend’ genoeg en weet ik niet al te veel.
Dat of een luisterboek opquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:56 schreef vencodark het volgende:
Als ik echt opzie tegen huishouden (ook simpele afwas en opruim-dingen), doe ik vaak 1 dopje in om muziek te luisteren.
Knap ik echt heel erg van op.![]()
Van de week alle kamers boven gedaan en vooral mijn dochters kamer goed uitgemest.
Vandaag gaat er een grote tas kleuter-boekjes naar het goede doel.
En jouw hond?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:27 schreef F_r het volgende:
Fijne vakantie exode even zonder gezeur van een aanrechtblad
hillie raar zo'n schuddend bed staat er niks in de buurtapp hier komen dat soort vragen dan voorbij.
@:oh-oh hoe is het met je? en met je beestenbende?
Hoe laat moet hij nu naar bed?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:32 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is dan wel weer jammer venco!
Zo waren wij me de oudste aan het brainstormen wat we hem zouden geven voor z’n verjaardag en wat hij zou willen. En hij wilde steeds maar niets. Niets materialistisch in ieder geval. Het kwam er op neer dat hij een ‘fatsoenlijke bedtijd’ wilde.
Dus we hebben maar eens over ons hard gestreken en de bedtijd wat verder naar boven opgeschroefd.
(Met wel de mededeling er bij dat hij dan ook echt meer tijd op een dag heeft voor huiswerk en leerwerk)
Normaal doen we elke verjaardag de bedtijd een kwartier later. Nu een stukje meer. En bij de jongste dan een half uur er bij om het nog een klein beetje in verhouding te trekken
Toen hij 13 was om 21.00 (mocht wel nog een half uur lezen (of leren) maar lezen doet hij al lang niet meer)quote:
Hier gaat het goed na de afspraak (lees dreigement) dat ze normaal moeten doen tegen elkaar omdat de schermtijd anders voor onbepaalde tijd naar 0 gaat op alle schermen. Ik klop het even af, met nog een halve week samen te gaan en de kinderen daarna nog een week met z’n tweeen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ben ik de enige die al klaar is met de zomervakantie?Mijn duo heeft er een levensmissie van gemaakt om elkaar zoveel mogelijk dwars te zitten en zoveel mogelijk ruzie te maken...
Nog 3.5 week 😜
Vandaag goed nieuws gekregen, de chemo is goed aangeslagen bij mijn vader, de tumoren zijn 2/3e gekrompenDe chemo doet dus zijn werk!
Verstandig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:59 schreef exode het volgende:
Het aanrecht....
Gisteren einde middag kwam de eigenaresse en een hele technische mevrouw van de keukenleverancier/frontjes maak bedrijf nog langs.
Ze belden dat ze van de leverancier van het werkblad begrepen dat de vlekken met thinner wel weg zouden krijgen. Ik zei meteen dat ik er niets van geloofde. Dus ze kwamen langs, hebben een half uur gepoetst en nou....je gelooft het niet, vlekken zitten er nog.
Het is een heel verhaal want ze zijn een uur gebleven en het was een prettig en oprecht gesprek. Ik merkte aan alles dat zij dit nog nooit zo hebben meegemaakt. Ik kan het iig waarderen dat ze langskwamen en open het gesprek aan gingen.
En nu? Nou ja dat wordt zeer waarschijnlijk een nieuw blad, maar ik ga het deze vakantie laten bezinken want ik heb niet bepaald meer vertrouwen in de aanrechtmannetjes.
Ik ga er vanuit dat de oudste zich ook wel terug trekt op z’n kamer hoor het laatste uur voor hij naar bed gaat, of dat hij gaat gamen. Maar zou het ook niet fijn vinden als we tot aan z’n bedtijd helemaal geen tijd met z’n tweeën meer hebben om een serietje te kijken of zo. Dus de tv claimen door hem dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:01 schreef Kyara het volgende:
Hier hebben ze juist minder slaap nodig. Dus hier is het 21.30 uur. En in het weekend en vakanties wordt het meestal 22.00 uur. Later trek ik niet want ik heb ook echt even wat tijd voor mezelf nodig. Met name mijn meiden hebben toch nog wel wat "begeleiding" nodig bij het naar bed gaan dus daar ben je dan toch nog druk mee. En ze zijn dan zelf ook druk terwijl ik al klaar ben met de dag zeg maar. Geen fijne combinatie.
Lief dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:20 schreef Amsel het volgende:
@:F_r Ik las net pas in het vorige topic wat jullie is overkomen op vakantie, wat een ellende! Los van het regelwerk, hoe zijn jullie er nu onder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |