Hier bijna het zelfde, start rond 8 januari, van ongeveer 129 kilo, naar vandaag 117.3.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:01 schreef Donna het volgende:
Ik wil toch even een grote blij doen.
Start 17 januari. Vandaag precies -10 kilo.
Bijna 15quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:02 schreef raptorix het volgende:
Ik stond even stil maar ben nu weer actief vaak aan het zwemmen, vanmorgen 116,7 Hoop na volgend weekend stabiel onder de 115 te zitten
Ja erg blij mee, kon van de week voor het eerst mijn favorieten trui weer aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Niet-weegschaal-winquote:Op maandag 4 mei 2026 13:20 schreef raptorix het volgende:
113.5, gaat niet heel snel, maar omdat ik veel zwem op moment ook aantal kilos naar spieren geconverteerd.
Eigenlijk realiseerde ik gister iets heel sufs, ik kan weer fatsoenlijk op normale manier mijn sokken aantrekken, in Januari was dat onhandige struggles
Ja herkenbaar, ik heb natuurlijk nogal wat massa, dus bij mij scheelt het soms 2/3 kilo per dag, hoewel laatste tijd het stabieler word.quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet-weegschaal-win
Lijven zijn raar. Of Weegschalen zijn raar? Wellicht allebei
Gisteren op de weegschaal, einde dag, met pyjama al aan... xx,x9. Vannacht tig keer geplast, vanmorgen naakt op de weegschaal... xx,x6
Gebruik je zo een app dat je bijhoud wat je binnen krijgt?quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het afvallen lukt voor geen meter. Een paar jaar geleden kwam ik best aardig in de flow, nu totaal niet.
Nee joh. Ik heb dat aardig in m’n hoofd.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gebruik je zo een app dat je bijhoud wat je binnen krijgt?
Zou toch nog even kritisch kijken, daarnaast kan het weekje of 3 duren voordat je resultaat ziet, merk het zelf ook, als ik week heb dat ik veel zwem, dus bijvoorbeeld 4 keer per week, dat ik reusultaat pas 3 weken later zie in gewicht.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb dat aardig in m’n hoofd.
Ik weet waar het probleem zit, ik heb het eerder gedaan, maar nu krijg ik het begin niet gevonden.
Babysteps maar weer, vanaf vandaag in elk geval na het avondeten niks meer snoepen/eten. Elke dag een wandelingetje zit er al in, maar geeft nog geen resultaat.
Sorry!quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Zou je dit aub in je dagboektopic willen bespreken en niet hier? Dankjewel!
-Donna
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |