SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En ze blijft maar pottenbakken heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
buttplug met rood lampje wtf
Dat lijkt me wel een prima leeslicht savondsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of oranje, dan kan je het als gevarenlicht gebruikenquote:Op maandag 28 juli 2025 12:22 schreef StevenHyde het volgende:
buttplug met rood lampje wtf
Dat lijkt me wel een prima leeslicht savondsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 28 juli 2025 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Flinke straal als je zo een pad door de struiken klieft.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Pics?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben nu ook ergens ledjes in aan het proppen. Komt wel dichtbij zo.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 12:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor chemisch spul plas jij wel niet?
Die bomen vallen bijna spontaan om.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor chemisch spul plas jij wel niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahaquote:Op maandag 28 juli 2025 12:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Of oranje, dan kan je het als gevarenlicht gebruiken
Als gevarendriehoek bij autopech. Vrouw op de knietjes.
Ik ben te visueel ingesteld
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ookquote:Op maandag 28 juli 2025 12:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk dat je wel snel hulp krijgtquote:Op maandag 28 juli 2025 12:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Arsenicum?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bomen vallen bijna spontaan om.Werewolf![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 12:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel snel hulp krijgt!
Vino wandelt dapper door.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laatste stuk dan door parkje, begraafplaats en langs het kanaalIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ga ook wandelen zo.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Bedrijf waar mijn vader voor heeft verwerkt is hier met vijf vrachtwagens
Nijkerk is niet om de hoek van TilburgHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog even wat stappen halen...Don't follow me. I am lost too
Veel wandelaars in DTS. Ik doe dat nu bijna 2 weken nu elke avond ook. Heerlijk voor t hoofd
Goed voor de lijn ookquote:Op maandag 28 juli 2025 12:30 schreef StevenHyde het volgende:
Veel wandelaars in DTS. Ik doe dat nu bijna 2 weken nu elke avond ook. Heerlijk voor t hoofdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik verdeel de stappenDon't follow me. I am lost too
Ik ben er wel even klaar mee.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vaak richting zee...Don't follow me. I am lost too
Waarmee?quote:Don't follow me. I am lost too
Met de afstanden die jij loopt idd wel. Ik loop altijd maar een km of 4-5quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Over de dag...quote:
Is beter dan in één keer en dan verder niks doen..Don't follow me. I am lost too
Er zijn ook dagen dat ik net de 10k aantikquote:Op maandag 28 juli 2025 12:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met de afstanden die jij loopt idd wel. Ik loop altijd maar een km of 4-5
Is nog steeds het verschil of ik een snack kan pakken of nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beetje spreiden
Don't follow me. I am lost too
Jullie wandell clubje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien vanavond nog een korte wandelingquote:Op maandag 28 juli 2025 12:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Over de dag...
Is beter dan in één keer en dan verder niks doen..
Wok on...quote:Don't follow me. I am lost too
Las jij ook : Beentjes spreiden?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga zometeen ook iets spreidenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Was het wel een goede ruk?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar eens wat eten zo. Ochtend werken in 1 ruk gedaan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik mis @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Allemaal naar Marokko.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn hiel is mehquote:Op maandag 28 juli 2025 12:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
Morgen andere schoenen aan. Pijn aan mijn kleine teentje
En mijn linkerarm heeft een knellende zenuwHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
2 uur red ik niet. Morgen toch anders lopen. Lastig want dan ben ik in spijkenisseIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Daar wil je toch niet heenquote:Op maandag 28 juli 2025 12:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
2 uur red ik niet. Morgen toch anders lopen. Lastig want dan ben ik in spijkenisseUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja mn ene manke poot doet vandaag pijn en heb paracetamol genomenquote:Op maandag 28 juli 2025 12:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn hiel is meh
En mijn linkerarm heeft een knellende zenuw![]()
En doorDon't follow me. I am lost too
Maar je bent lopend, gaat de meneer jouw lichaam een "apk" geven?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daar wonen mijn ouders![]()
En de apkmeneer ookUw ADH vitamine Worst
LollDon't follow me. I am lost too
Kan hij dan ook dingen fixen?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar je bent lopend, gaat de meneer jouw lichaam een "apk" geven?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fix youDon't follow me. I am lost too
Mooiste van Spijkenisse is de metro die naar Rotterdam rijdtUw ADH vitamine Worst
Hij kan bepaalde lichaamsdelen goed doorsmerenquote:Op maandag 28 juli 2025 12:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan hij dan ook dingen fixen?Uw ADH vitamine Worst
Ff doorsmerenquote:Op maandag 28 juli 2025 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar je bent lopend, gaat de meneer jouw lichaam een "apk" geven?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Great minds think alike
Nee morgen apkquote:Op maandag 28 juli 2025 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar je bent lopend, gaat de meneer jouw lichaam een "apk" geven?
Dus ik ga met de auto naar de apkmeneer. Dan loop ik naar ouders, dan neem ik koffie. En daarna ga ik rondje simonshaven lopen
Ik kom even terug op mijn eerdere uitspraak. Hier zit de rest:
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kijk voor een huis in eerst spijkenisse.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
Mooiste van Spijkenisse is de metro die naar Rotterdam rijdtMaar rotterdam, vlaardingen en schiedam mag ook
Dordt ook een optie?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik kijk voor een huis in eerst spijkenisse.Maar rotterdam, vlaardingen en schiedam mag ook
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lampje kan ook uit.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nu eerst airco aan, shirt uit en lunch“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Shirt uit en zwaaienquote:Op maandag 28 juli 2025 12:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nu eerst airco aan, shirt uit en lunchWerewolf![]()
Apk is vaak kwartiertje tochquote:Op maandag 28 juli 2025 12:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee morgen apk
Dus ik ga met de auto naar de apkmeneer. Dan loop ik naar ouders, dan neem ik koffie. En daarna ga ik rondje simonshaven lopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En een kleine beurt en airco nakijken.quote:
Dus moet hem daar laten staan en dan word ik gebeld
Net geen 2 uurIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ah ja dat is wat meer werkquote:Op maandag 28 juli 2025 12:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En een kleine beurt en airco nakijken.
Dus moet hem daar laten staan en dan word ik gebeld
[ afbeelding ]
Net geen 2 uurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lol. Monsterijs. Jij hebt de jackpot.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
In ander nieuws: ijs
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]🐙![]()
Hoe dichter bij Dordt...quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trek in pruim nuquote:Op maandag 28 juli 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Moet wel hip blijven hequote:Op maandag 28 juli 2025 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Monsterijs. Jij hebt de jackpot.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wilquote:Op maandag 28 juli 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 28 juli 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
jammer dat het perzik isquote:Op maandag 28 juli 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik zeg niks.quote:
Daar moest ik naar toe voor functionering gesprekken.Geen leuke herinnering aan.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet je naar nijkerk komen
Ik trakteer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dord is stiekem best mooi
Ik denk dat ze Express rondroepen dat het rot is zodat ze het voor zichzelf kunnen houdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Snap ik als je maar half functioneertquote:Op maandag 28 juli 2025 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar moest ik naar toe voor functionering gesprekken.Geen leuke herinnering aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dordt is oke. Maar dan woon ik ver weg bij familie en vriendin
Geef mij maar Amsterdam...
Dan moet je dat niet doenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja dordt is oke. Maar dan woon ik ver weg bij familie en vriendinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vriendin vermoord mij dan, die vind rotterdam al erg. En dat is 15-30 minuten met metroquote:
ZomersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Prachtige dag...Don't follow me. I am lost too
quote:Op maandag 28 juli 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Snap ik als je maar half functioneert
Geeft niet, bij de derde keer heb ik ontslag genomen en werkte binnen een maand bij een zaak die nog geen 50 meter verder was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bill Withers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En kwam er ook een "is het financieel, kunnen we je nog tegemoet komen?'quote:Op maandag 28 juli 2025 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geeft niet, bij de derde keer heb ik ontslag genomen en werkte binnen een maand bij een zaak die nog geen 50 meter verder was.How can I make this topic about me?![]()
Dat en meer beloftes. Jij kent het?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En kwam er ook een "is het financieel, kunnen we je nog tegemoet komen?'“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BollukDon't follow me. I am lost too
Just a bolk...Don't follow me. I am lost too
Helaas wel.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat en meer beloftes. Jij kent het?How can I make this topic about me?![]()
rider“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was trouwens wel het leukste werk wat ik heb gedaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou aangezien de auto nog niet klaar is, dan maar naar de boeken winkelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zeker kijken of er nog nieuwe uitgaves van rooie oortjes zijnquote:Op maandag 28 juli 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nou aangezien de auto nog niet klaar is, dan maar naar de boeken winkel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je bent nog aan het nagenieten van de F1 race?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Boekwinkel altijd leukquote:Op maandag 28 juli 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nou aangezien de auto nog niet klaar is, dan maar naar de boeken winkel
en dan nog roepen er mensen dat het een spannende race wasquote:Op maandag 28 juli 2025 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent nog aan het nagenieten van de F1 race?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doet me aan Ieni denken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was de mooiste race van het jaar joh!quote:Op maandag 28 juli 2025 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan nog roepen er mensen dat het een spannende race was
Lewis 'God' Hamilton heeft een ongelofelijke 9 plaatsen goed gemaakt vanaf zijn 16e startplek terwijl zijn mega slechte teamgenoot slechts een podium gepakt heeft![]()
Wat een geweldige coureur is het toch ook![]()
Helemaal Delulu die engelsenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was de mooiste race van het jaar joh!
Lewis 'God' Hamilton heeft een ongelofelijke 9 plaatsen goed gemaakt vanaf zijn 17e startplek terwijl zijn mega slechte teamgenoot slechts een podium gepakt heeft![]()
Wat een geweldige coureur is het toch ook![]()
openen hele topics op FB en als je dan zegt dat hij slechts 7de werd ben je een Max fan
Op Sky zeiden ze nog dat het volledig terecht was dat Delulu terecht Driver of the Day was gewordenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal Delulu die engelsen
openen hele topics op FB en als je dan zegt dat hij slechts 7de werd ben je een Max fan
quote:Op maandag 28 juli 2025 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op Sky zeiden ze nog dat het volledig terecht was dat Delulu terecht Driver of the Day was geworden![]()
![]()
![]()
Met een Ferrari de achterhoede (die wel weet hoe ze moeten kwalificeren in een mindere auto, inhalen is heeeeel knap)
quote:Op maandag 28 juli 2025 13:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben dan toch liever tropical danny![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 28 juli 2025 13:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben dan toch liever tropical danny“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, in een wagen waarmee je teamgenoot 3e word naar de punten rijden is echt extreem moeilijk voor een 7 voudig wereld kampioenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Met een Ferrari de achterhoede (die wel weet hoe ze moeten kwalificeren in een mindere auto, inhalen is heeeeel knap)
Sticker verdiendquote:Op maandag 28 juli 2025 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, in een wagen waarmee je teamgenoot 3e word naar de punten rijden is echt extreem moeilijk voor een 7 voudig wereld kampioen![]()
maar ze hebben de spa race weer goed de nek om weten te draaien
we wachten gewoon tot het ultra droog isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Check 1:35.quote:
Deze net een paar keer na proberen te doen in de kamer. Even onthouden voor een volgend feestje
Bij de formatie ronde was het inderdaad net iets te nat, maar ze hadden echt eerder kunnen starten. Zeker als iedereen op inters gaat staan.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sticker verdiend![]()
maar ze hebben de spa race weer goed de nek om weten te draaien
we wachten gewoon tot het ultra droog is
En ja argument dat regenbanden ruk zijn en zulks meegenomen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
neehheeeeeequote:Op maandag 28 juli 2025 13:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Check 1:35.
Deze net een paar keer na proberen te doen in de kamer. Even onthouden voor een volgend feestje![]()
veiligheid is belangrijkquote:Op maandag 28 juli 2025 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de formatie ronde was het inderdaad net iets te nat, maar ze hadden echt eerder kunnen starten. Zeker als iedereen op inters gaat staan.
En ja argument dat regenbanden ruk zijn en zulks meegenomen.
maar wat ze nu deden was echt belachelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
weeeheeelquote:is mooi van die ongemakkelijke dansjes. Of de zanger rinus wave om het ijs te breken
Die is wel te doen. Ik wil die moves van SnoopDog nog een keer leren.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Check 1:35.
Deze net een paar keer na proberen te doen in de kamer. Even onthouden voor een volgend feestje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker kijken of er nog nieuwe uitgaves van rooie oortjes zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 28 juli 2025 13:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
weeeheeelis mooi van die ongemakkelijke dansjes. Of de zanger rinus wave om het ijs te breken
doe hier maar een gek dansje op
das hipThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker benauwdquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oude Aktueel tijdschriften zoeken dan. Of bestaan er ook volledige albums van?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oude Aktueel tijdschriften zoeken dan. Of bestaan er ook volledige albums van?
Kreeg net nog een klacht van dud0r, ik had gisteren de auto voor boodschappen en had de kachel op 24 gezetquote:
*Lust geen koffie*![]()
Oei daar had ik er wel een paar van onder mijn bed liggenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oude Aktueel tijdschriften zoeken dan. Of bestaan er ook volledige albums van?
bij @DerRabbit in het tuinhuisquote:Op maandag 28 juli 2025 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oude Aktueel tijdschriften zoeken dan. Of bestaan er ook volledige albums van?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Terechte klachtquote:Op maandag 28 juli 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kreeg net nog een klacht van dud0r, ik had gisteren de auto voor boodschappen en had de kachel op 24 gezetIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee hoor, en dan Samantha Fox.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aktueel en panorama zaten in de leesmap die ze hier op het werk in de ah hadden. Werd dan altijd uitgebreid bekeken tijdens de lunch. Een vetzak nam dan de Aktueel mee en ging dan 15 minuten zitten kakken (of wat anders)
Dacht dat daar het echte werk plaatsvond. Maar heb ik van horen zeggenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Der rabbit heeft wat opwarmwerk nodigquote:Op maandag 28 juli 2025 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dacht dat daar het echte werk plaatsvond. Maar heb ik van horen zeggen
Man3quote:Op maandag 28 juli 2025 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
Aktueel en panorama zaten in de leesmap die ze hier op het werk in de ah hadden. Werd dan altijd uitgebreid bekeken tijdens de lunch. Een vetzak nam dan de Aktueel mee en ging dan 15 minuten zitten kakken (of wat anders)
Dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe deden jullie dat dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik raak nooit opgewonden genoeg van een tijdschrift dat ik op de wc ga fappenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je moet, dan moet jeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat bedoel ik ook niet, waar werd je vroeger opgewonden van?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik raak nooit opgewonden genoeg van een tijdschrift dat ik op de wc ga fappen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We hadden gameboys of zo'n Tetris handhold voor lange wc beurten
Maar als je langer dan tien minuten duurt over een wc ronde is er iets niet goedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, waar werd je vroeger opgewonden van?
*Lust geen koffie*![]()
Bijzondere TT
Doet me denken aan een gifje van Killem
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Killemquote:Op maandag 28 juli 2025 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Bijzondere TT
Echt man3
Net als ik denk dat het normie is hier...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dame Amy.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Bijzondere TT
Hoi Kreequote:Op maandag 28 juli 2025 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, waar werd je vroeger opgewonden van?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
mwahhhhquote:Op maandag 28 juli 2025 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt man3
Net als ik denk dat het normie is hier...
net zo normie als de rest van FOK!
en waarom NORMIE![]()
Laat maar, Point taken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Normiesquote:Op maandag 28 juli 2025 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt man3
Net als ik denk dat het normie is hier...grootste energievreters
Uw ADH vitamine Worst
@loveislikeakiss ga je voor de winst volgende maand?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
tuurlijk gaat ze datquote:Op maandag 28 juli 2025 14:18 schreef MooieTop6 het volgende:
@:loveislikeakiss ga je voor de winst volgende maand?
Ik ga ook voor de winst.Don't follow me. I am lost too
Blijf wel posten, en als lilak wil dan bolk ik haar tegenstanders
The winner takes it allDon't follow me. I am lost too
Test 2 zie je!
Wat is dat toch bij B&B dat ze allemaal zeggen: "Ik hou van leuke dingen doen."
Ja ,wat dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nopequote:Op maandag 28 juli 2025 14:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
moet je wel van de blok lijst af. Of ben je dat al?Don't follow me. I am lost too
Dat F3 niet is gestart en F2 laatste 2 rondjes een rode vlag kreeg was te snappen.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
veiligheid is belangrijk
maar wat ze nu deden was echt belachelijk
Maar F1 is te extreem gegaan op de veiligheids toer.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel dm gestuurd naar @bondageDon't follow me. I am lost too
In het weekend wel, door de week hebben we beginners cursussen voor nieuwelingenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dacht dat daar het echte werk plaatsvond. Maar heb ik van horen zeggen
Nee mag nietquote:Op maandag 28 juli 2025 14:18 schreef MooieTop6 het volgende:
@:loveislikeakiss ga je voor de winst volgende maand?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik ga mij nergens op richten volgende maandquote:Op maandag 28 juli 2025 14:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik richt me komende maand op de top 20
Plus ik moet vier dagen in de maand niet bolken, steeds als ik in Sharkweek bolk krijg ik een vakantieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker genieten toch en leuke dingen doen.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik ga mij nergens op richten volgende maand
Ik hou van hobbiesquote:Op maandag 28 juli 2025 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is dat toch bij B&B dat ze allemaal zeggen: "Ik hou van leuke dingen doen."
Ja ,wat dan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mclaren had low downforce-setup, tadaaaaquote:Op maandag 28 juli 2025 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat F3 niet is gestart en F2 laatste 2 rondjes een rode vlag kreeg was te snappen.
Maar F1 is te extreem gegaan op de veiligheids toer.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja maar volgende maand nog steeds thuis, dus zal nog wel op fok te vinden zijnquote:Op maandag 28 juli 2025 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker genieten toch en leuke dingen doen.
Ook zoiets.quote:
Welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wandel tot de 25 km en daarna ga ik naar de garage
Als de auto dan nog niet klaar is ga ik daar wel op een stoeltje wachtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Krijg je vast eenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wandel tot de 25 km en daarna ga ik naar de garage
Als de auto dan nog niet klaar is ga ik daar wel op een stoeltje wachten
Ik ben een liefhebber van liefhebberijen, ik vind lekker eten lekker en mooie vrouwen mooiquote:Uw ADH vitamine Worst
Wel goed voor je stoelgang.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit account gaat in de remise binnenkort...Don't follow me. I am lost too
McLaren had sowieso wel gewonnen, ook al was de wedstrijd gestart in de regen pauze gezien de verschillen in tijd met de rest.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mclaren had low downforce-setup, tadaaaaOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker bakkie pleur met scheutje mengsmeringquote:Op maandag 28 juli 2025 14:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met aroma's van motorolie en lak
Het zou in ieder geval een stuk spannender geweest zijnquote:Op maandag 28 juli 2025 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
McLaren had sowieso wel gewonnen, ook al was de wedstrijd gestart in de regen pauze gezien de verschillen in tijd met de rest.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BolkDon't follow me. I am lost too
Krijg ik dan mijn oude freon weer terug?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:26 schreef RedShoe het volgende:
Dit account gaat in de remise binnenkort...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik las wat andersquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Broek? Dat las ik dus ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben bang van niet...quote:Op maandag 28 juli 2025 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg ik dan mijn oude freon weer terug?Don't follow me. I am lost too
Dat wel, had het middenveld en de strategieën rondom banden keuze en het moment van switchen interessanter gemaaktquote:Op maandag 28 juli 2025 14:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval een stuk spannender geweest zijn
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2535 / +22 / +41 / 7930 / 9001
2. FreshFruit / 1754 / +129 / +54 / 2868 / 3733
3. KillemWieft / 1052 / +57 / +0 / 785 / 1133
4. gebrokenglas / 946 / +27 / +8 / 3354 / 4034
5. _UserName_ / 658 / +35 / +52 / 547 / 752
6. MooieTop6 / 644 / +4 / +8 / 3256 / 3681
7. loveislikeakiss / 549 / +43 / +36 / 2997 / 3349
8. Lovely / 531 / +1 / +0 / 2457 / 2850
9. DJMO / 462 / +16 / +0 / 900 / 1198
10. mario390 / 449 / +4 / +11 / 915 / 1198
11. Helenattenek / 430 / +0 / +5 / 553 / 692
12. HappyCharly / 418 / +47 / +32 / 393 / 544
13. marc0871 / 392 / +8 / +14 / 828 / 1083
14. Dr.Mikey / 358 / +0 / +5 / 425 / 574
15. hemarookworst / 354 / +12 / +1 / 1175 / 1434
16. MizzezAmy / 348 / +1 / +8 / 2082 / 2378
17. kree / 342 / +27 / +0 / 1329 / 1581
18. Fogel / 337 / +4 / +0 / 1075 / 1334
19. maily / 301 / +12 / +0 / 1241 / 1406
20. KoningWouter / 301 / +0 / +2 / 1117 / 1285SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dan blijf je gewoon.We zijn toch matties?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is wel duidelijk wie wereldkampioen wordt...Don't follow me. I am lost too
Doet ie gewoon ff hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met dat argument moet je Spa helemaal verbieden als race circuit. Anthione Hubert is er gestorven in het drogequote:
Ging spa er ook niet uit?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met dat argument moet je Spa helemaal verbieden als race circuit. Anthione Hubert is er gestorven in het drogeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een appel in mijn tasquote:Op maandag 28 juli 2025 14:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit net een appel te eten. Komt wel dichtbij.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Spa gaat in het roullatie systeem vallen, dus om het jaar.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ingewikkeldquote:Op maandag 28 juli 2025 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spa gaat in het roullatie systeem vallen, dus om het jaar.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@bondagequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alsof FIA daar naar kijkt. Vorig jaar lieten ze iemand ongestraft die op een nat gesloten circuit, met medewerkers op de baan, wegreed.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met dat argument moet je Spa helemaal verbieden als race circuit. Anthione Hubert is er gestorven in het droge
Kan gewoon.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat ze dan Nürburgring aan die roulatie toevoegen ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spa gaat in het roullatie systeem vallen, dus om het jaar.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Een van de mooiste circuitsquote:Op maandag 28 juli 2025 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spa gaat in het roullatie systeem vallen, dus om het jaar.
Wel de complete baanquote:Op maandag 28 juli 2025 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ze dan Nürburgring aan die roulatie toevoegen ofzo.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bol kDon't follow me. I am lost too
quote:gaat denk ik niet gebeuren
Durfde het niet te vragen.quote:
Ik reis om te eten
Iedere cultuur heeft ander lekker etenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook nietquote:
Mochi is wel prima
Vaak te vinden in aardbei vanille en matchaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook niet. Malibu bijv.quote:
If you like Pina coladaquote:
Nee Frans, die lust ik nieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
HALLOquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had een leuke TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: