SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Kijk hem shinen dan met zijn basis-abo voor 1 maandquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Genieten ookquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 27 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kijk hem shinen dan met zijn basis-abo voor 1 maand![]()
![]()
liefquote:Op zondag 27 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kijk hem shinen dan met zijn basis-abo voor 1 maandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)geluk-zuid-duitsland
Bah. Ik wilde net gaan slapen. Ik hoop dat ik geen nachtmerries krijgIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oooh maar misschien waren er wel 300 users die allemaal binnen 1 minuut 1 post plaatsten?quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
hoe danquote:Op zondag 27 juli 2025 22:20 schreef DJMO het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)geluk-zuid-duitsland
Bah. Ik wilde net gaan slapen. Ik hoop dat ik geen nachtmerries krijgHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha geniaalquote:Op zondag 27 juli 2025 21:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:stevenhyde blijkbaar is de tour klaar en ik heb de poule gewonnen XD
geen idee of ik een prijs krijg, zo wel dan dm ik je nog tzt om te delenEcht 1 minuutje werk en dan winnen. Als je wint, dan koop er aub wat pakken bastognekoeken voor jezelf van
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze post heeft mijn dagelijkse like gekregen!quote:Op zondag 27 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kijk hem shinen dan met zijn basis-abo voor 1 maand
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze post heeft mijn dagelijkse like gekregen!
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Probeer je weer de boel te saboteren?quote:Op zondag 27 juli 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze post heeft mijn dagelijkse like gekregen!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee het halve feedback topic wordt er over mij gezeiktquote:Op zondag 27 juli 2025 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh maar misschien waren er wel 300 users die allemaal binnen 1 minuut 1 post plaatsten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker is dat hequote:Op zondag 27 juli 2025 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee het halve feedback topic wordt er over mij gezeikt![]()
Misschien moet ik een topique aanmaken waar ik de posts van mn dagelijkse like verzamel
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
MizzesAmy zet ze in het Zonnetje topicquote:Op zondag 27 juli 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien moet ik een topique aanmaken waar ik de posts van mn dagelijkse like verzamelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Onterecht natuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2025 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee het halve feedback topic wordt er over mij gezeiktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: