En het toetje wordt?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:09 schreef Slobeend het volgende:
De etappes zijn dit jaar het voorgerecht. VLV is het hoofdgerecht.
Dit is fantastisch, ik neem aan dat je meteen zowel het Odieltje als de wijnglazen hebt gekocht?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:25 schreef DiegoFuser het volgende:
De nieuwe Karrel is uit. En hij is schaamtelozer dan ooit. HET ODIELTJE gaat commercieel.
[ afbeelding ]
Het standaard ODIELTJE is voor slechts 84,99 te koop in de webshop van de Karrel. Geen geld voor een stukje plastic van 20 bij 20 centimeter al zeg ik het zelf. Voor de chauvinist is er ook een varriant met een Belgisch kampioenentruitje.
[ afbeelding ]
Slecht nieuws voor de echte liefhebber. De heuse LIMITED ODIELTJE COLLETOR SET is al helemaal UITVERKOCHT. Voor 249,99 ontving U drie stukjes plastic in een doos een tekening. Dat is natuurlijk al een prachtig pakket maar daar bovenkop komt nog dat alle exemplaren zijn gesigneerd door Karrel himself. Hardop gelachen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wel te verkrijgen. HET ODIELTJE wijnglazen. Die gaan vast hard in het altijd zichzelf klemzuipende Vlaanderen. Erkend drinker vriend van de show Tom Waes heeft de hele set waarschijnlijk al gekocht.
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat zoiets uitverkoopt? Wie zijn die mensen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:25 schreef DiegoFuser het volgende:
De nieuwe Karrel is uit. En hij is schaamtelozer dan ooit. HET ODIELTJE gaat commercieel.
[ afbeelding ]
Het standaard ODIELTJE is voor slechts 84,99 te koop in de webshop van de Karrel. Geen geld voor een stukje plastic van 20 bij 20 centimeter al zeg ik het zelf. Voor de chauvinist is er ook een varriant met een Belgisch kampioenentruitje.
[ afbeelding ]
Slecht nieuws voor de echte liefhebber. De heuse LIMITED ODIELTJE COLLETOR SET is al helemaal UITVERKOCHT. Voor 249,99 ontving U drie stukjes plastic in een doos een tekening. Dat is natuurlijk al een prachtig pakket maar daar bovenkop komt nog dat alle exemplaren zijn gesigneerd door Karrel himself. Hardop gelachen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wel te verkrijgen. HET ODIELTJE wijnglazen. Die gaan vast hard in het altijd zichzelf klemzuipende Vlaanderen. Erkend drinker vriend van de show Tom Waes heeft de hele set waarschijnlijk al gekocht.
Zaterdag.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer beginnen we, vrijdag of zaterdag?
#viesmadquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen op een herhaling van dit:
[ afbeelding ]
Jeetje, wat een hoop vergane glorie op herhaling. Dat worden topshowsquote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Analist en ploegleider Sven Vanthourenhout, kersvers Belgisch kampioen Rune Herregodts en chef-kok Roger van Damme bijten vanavond de spits af in de tuinen van Mirador de l'Alcalde op Montjuïc, vanaf 21.20 uur.
De rest van de gasten (kan wellicht in de OP)
https://sporza.be/nl/2026(...)-2026~1782820709431/
12 juli: Jan Bakelants, Toon Aertsquote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Analist en ploegleider Sven Vanthourenhout, kersvers Belgisch kampioen Rune Herregodts en chef-kok Roger van Damme bijten vanavond de spits af in de tuinen van Mirador de l'Alcalde op Montjuïc, vanaf 21.20 uur.
De rest van de gasten (kan wellicht in de OP)
https://sporza.be/nl/2026(...)-2026~1782820709431/
Er zijn nog open plekken!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:46 schreef Dutch_view het volgende:
Ik mis aansprekende namen als Fien Germijns en Febe Jooris.
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op de rustdagen ook rust voor Karl. Was dat vorig jaar ook zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |