Is te goed voor de eredivisiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fijn dat 11tegen11 positief is maar echt als gamechanger geloof ik niet in (tenzij gedoeld wordt op de strijd om de ereplekken).
BERGWINHOquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waar heb ik dit toch eerder gehoord.
De VRIENDENLOTERIJ Eredivisie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:26 schreef DeeBee het volgende:
Gloukh is de Eredivisie voorbij (op alle fronten)
Die het gras opvreten, desnoods de modderquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Wotte het volgende:
Tijd voor kanonnen in de defensie het liefst zwart, snel en sterk @:caland
ben je iig weer een jaar van het salaris af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
Birmingham heeft zich gemeld voor Akpom, huur met koop.
Zou een meevaller zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
Birmingham heeft zich gemeld voor Akpom, huur met koop.
Fun fact: er waren de laatste jaren vaker Palestijnse vlaggen te zien in de arena dan in de Kuip.quote:
Wat zijn we toch een warme en inclusieve clubquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Fun fact: er waren de laatste jaren vaker Palestijnse vlaggen te zien in de arena dan in de Kuip.
Heb je het zelf bijgehouden? Lijkt mij een leuke hobby.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Fun fact: er waren de laatste jaren vaker Palestijnse vlaggen te zien in de arena dan in de Kuip.
Laten we hopen dat zwakbegaafde niet dezelfde trend laat zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
weinig tot niks idd. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of het een beetje gaat opschieten met die Japanse jongen. Verder kom ik geen geruchten tegen eigenlijk
Sowieso lijken Beuker/Kroes de lekken naar de T. te hebben gedicht. Daar komt niets meer uit gelukkig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of het een beetje gaat opschieten met die Japanse jongen. Verder kom ik geen geruchten tegen eigenlijk
Klopt. Gaan ze nog meer verzinnen daarquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso lijken Beuker/Kroes de lekken naar de T. te hebben gedicht. Daar komt niets meer uit gelukkig.
Is Mike al aan het schuimbekken?quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso lijken Beuker/Kroes de lekken naar de T. te hebben gedicht. Daar komt niets meer uit gelukkig.
waaromquote:
Doet die heel de dagquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is Mike al aan het schuimbekken?
Kroes is nog geen succes hequote:Op zondag 3 augustus 2025 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |