Nou zo heel spannend is de race nou ook weer niet hoor. Het spannendste is gokken wanneer de moeder van Norris weer in beeld komtquote:Op zondag 27 juli 2025 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dit saai vindt verwijs ik je graag door naar het vrouwenvoetbal.
Klopt. Lewis maakte het net even leuk maar dat was het wel weer.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Het is toch gewoon een race waarin weinig gebeurt?
Daar gokken we niet opquote:Op zondag 27 juli 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zo heel spannend is de race nou ook weer niet hoor. Het spannendste is gokken wanneer de moeder van Norris weer in beeld komt
Racing.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen is absoluut aan het sparen, kan niet anders
Die gast hoeft niet meer te sparen, kan alles kopen wat hij wil.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die gast hoeft niet meer te sparen, kan alles kopen wat hij wil.
Skill issuequote:Op zondag 27 juli 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Ja die komt er niet voorbij zonder op nat te moeten en is anders alleen zijn banden aan het verklooienquote:
Git gud.quote:
Stroll is half Belgisch, dus hij kent de wegquote:Op zondag 27 juli 2025 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadjar zelfs langzamer dan Stroll
Hoe kan dit?
Hadjar lijkt een probleem te hebben, geen pace.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stroll is half Belgisch, dus hij kent de weg
Is Sauber niet met je eensquote:Op zondag 27 juli 2025 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bortoleto haal hem in dan
Je bent aan het racen
Je hoeft niet te kijken he.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:02 schreef RealistAtheist het volgende:
Door de schijtluizen van de FIA is deze race weldegelijk mokersaai tot nu toe.
Dit dus de wedstrijd vakkundig "doodgefloten" door de FIA.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Prima gewacht totdat het zo droog is dat er geen actie meer komt
Je zet het natuurlijk aan in de hoop op een leuke race. Soms krijg je die niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken he.
How are the tires?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, Max is aan het sparen.
Ik lees de hele tijd hier niks anders. Het is duidelijk. Dat hoeft niet elke keer herhaald te worden.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zet het natuurlijk aan in de hoop op een leuke race. Soms krijg je die niet.
Maar dan is het tegenwoordig ook al VERBOTEN om daarover te klagen?
De kramp hier is ongekendquote:Op zondag 27 juli 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zet het natuurlijk aan in de hoop op een leuke race. Soms krijg je die niet.
Maar dan is het tegenwoordig ook al VERBOTEN om daarover te klagen?
Moet ie niet voor Russell finishen.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max wil gewoon zo min mogelijk punten halen zodat de clausule triggert
Er gebeurt niks, waar moet je het dan over hebben?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd hier niks anders. Het is duidelijk. Dat hoeft niet elke keer herhaald te worden.
Om die wijze woorden te herhalen: je hoeft niet te kijkenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:05 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een saaie kutrace, had beter wat anders kunnen gaan doen op deze middag.
Naar OnlyFans navigeren kan nog steeds.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:05 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een saaie kutrace, had beter wat anders kunnen gaan doen op deze middag.
Je hoeft ook niet te posten he. Als je niet weet wat je wil plaatsen moet je niets plaatsenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er gebeurt niks, waar moet je het dan over hebben?
Ik kan ook steeds zeggen dat Max nog steeds 4e ligt, daar heeft ook niemand iets aan.
Het zit al minuten op 8 seconden.quote:
Ik heb het vermoeden dat het niet gaat lukken. Norris wint.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ze zijn net halverwege en willen de race op de mediums uitrijden
Daar geloof ik ook niet inquote:Op zondag 27 juli 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ze zijn net halverwege en willen de race op de mediums uitrijden
Dood topic genot dan, want van de posts die ik al zie is dan sowieso niets nuttig, want wij kijken ook zoals een wijs man ooit zei.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te posten he. Als je niet weet wat je wil plaatsen moet je niets plaatsen
Of Lando zijn hards redden het ook niet tot het einde waardoor die alsnog een keer moet stoppenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het niet gaat lukken. Norris wint.
de vraag is dan ook van toepassing op het eind van de race, of de mediums het gaan houdenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zit al minuten op 8 seconden.
ok doeiquote:Op zondag 27 juli 2025 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, ik geloof dit verder wel.
Veel plezier mensen.
Gaan we er vanuit dat de hards dat wél doen?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
de vraag is dan ook van toepassing op het eind van de race, of de mediums het gaan houden
de kans is wel groter, dus niet per definitie maar meer kans van welquote:Op zondag 27 juli 2025 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan we er vanuit dat de hards dat wél doen?
Straks vrouwenvoetbal finale.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar OnlyFans navigeren kan nog steeds.
Die kans is wel groter, maar ook daar geloof ik niet in.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan we er vanuit dat de hards dat wél doen?
gaat ook een flinke bui net onderlangs, ik hoop dat die bui nog wat verder ontwikkeldquote:
Hangt ook heel veel regen ten zuiden van het circuit, maar dat trekt naar het oosten.quote:
Alsof deze race leuk isquote:Op zondag 27 juli 2025 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap nu dat ze sprintraces doen. Om mensen met een aandachtspanne van een goudvis ook vermaak te geven.
Of een mooi buitjequote:Op zondag 27 juli 2025 17:09 schreef Cryptonees het volgende:
Deze race zou spannender kunnen worden als we een gele vlag krijgen
Open een topic in KLB, daaag.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:09 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Alsof deze race leuk is. Lijkt nergens naar man.
ik heb niet het idee dat de volgorde van deze 20 heren nog danig gaat veranderen, dat is het meer.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap nu dat ze sprintraces doen. Om mensen met een aandachtspanne van een goudvis ook vermaak te geven.
Auto minder dan een halve seconde sneller.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:09 schreef -XOR- het volgende:
Waarom kan Hammie het niet bolwerken tegenover Albon?
Ziet er leuker uit dan die van Norris.quote:
Ja fantastisch voor een elfde en zeventiende plek!quote:Op zondag 27 juli 2025 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geweldig die straight line van de Alpine
klopt maar dat breidt zich uit volgens buienradar dus met wat geluk valt er nog wel wat tegen rondje (ik gok) 35quote:Op zondag 27 juli 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt ook heel veel regen ten zuiden van het circuit, maar dat trekt naar het oosten.
Omdat Lewis niet de GOAT is.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:09 schreef -XOR- het volgende:
Waarom kan Hammie het niet bolwerken tegenover Albon?
Ja en daarna moet ie Russell, Verstappen, Leclerc, Norris en Piastri nog voorbij!quote:Op zondag 27 juli 2025 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis je moet Albon nog voorbij come on
Alsof jij bepaald dat ik weg ga hier.quote:
Deze race was gereden toen ze om vijf over drie afvlagden.quote:
welnee, als ze denken met mediums uit te rijden gaan ze niet in rondje 25/44 pittenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:11 schreef Cryptonees het volgende:
Zo langzamerhand moeten er toch pittstops gaan komen
Nee.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:11 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Alsof jij bepaald dat ik weg ga hier.als ik nog 20 keer wil posten dat het saai is, dan is dat gewoon de waarheid en mag dat best gezegd worden.
Gemist! Was dit wel een MILF die je uit elkaar zou willen trekken zonder eerst een bak bier de sheriff te moeten maken?quote:
Brad Pitt stops?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:11 schreef Cryptonees het volgende:
Ga kijken dan.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een potje vrouwenvoetbal is leuker.
Daar hoef je pas in de 93e minuut bij in te schakelen, dan scoort Engeland pas.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ok doeiquote:Op zondag 27 juli 2025 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:11 schreef Cryptonees het volgende:
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar hoef je pas in de 93e minuut bij in te schakelen, dan scoort Engeland pas.
Wat wil je met al dat regen in Spaquote:
We worden niet echt vrolijk van mensen die er continu in zeiken nee.quote:
het is dat ik niet meer drink maar een flink potje bier had de race minder saai gemaakt. Of in ieder geval de ervaringquote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het bad is echt ijskoud hier.
Zelfs Wim Hof zou het koud hebben.
Stukje blauw bloed.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het bad is echt ijskoud hier.
Zelfs Wim Hof zou het koud hebben.
Hebben ze daar ook een cooldown room?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er mag tegenwoordig 0 risico meer zijnquote:Op zondag 27 juli 2025 17:12 schreef Mothzor het volgende:
Toch knap dat ze van een potentiële regen race op Spa, dit gedrocht van een race hebben gecreëerd.
Nu al? Neequote:Op zondag 27 juli 2025 17:11 schreef Cryptonees het volgende:
Mr. Positivo himself.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We worden niet echt vrolijk van mensen die er continu in zeiken nee.
Al besproken.quote:
Hij geeft flink gasquote:
In Qatar zouden ze dat noooit doen, daar krijg je gewoon gelijk een kutrace voor je kiezen.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:14 schreef DeeBee het volgende:
Intense beflikkering dat er op een droge baan gewacht werd, wat een snoozefest
Daarom ook steeds meer races in de zandbak.quote:
Volgende week al de fruitschaal. Benieuwd of WE het weer gaan verneuken tegen Go Aheadquote:
De races in Kwataar waren voorlopig veel beter dan verwacht, viel alles mee.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Qatar zouden ze dat noooit doen, daar krijg je gewoon gelijk een kutrace voor je kiezen.
Nou zo'n stratencircuit als in Saudi Arabie is inherent aan de bouw riskantquote:Op zondag 27 juli 2025 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ook steeds meer races in de zandbak.
Ja als je niet oplet als er dingen gebeuren, snap ik dat je denkt dat er niets gebeurt.quote:
Wel andere coach daar nu.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week al de fruitschaal. Benieuwd of WE het weer gaan verneuken tegen Go Ahead
Vermoedelijk een makkelijke 4-0 en een kampioenschap in de tas-seizoen.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week al de fruitschaal. Benieuwd of WE het weer gaan verneuken tegen Go Ahead
De enige plek waar je veilig kunt fietsen genot, mooi man.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De races in Kwataar waren voorlopig veel beter dan verwacht, viel alles mee.
Van de week nog gefietst op het circuit, komt wel dichtbij zo.
VBL is een deurtje verderquote:Op zondag 27 juli 2025 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:16 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is duidelijk dat F1 zich klaar wil maken voor vrouwen in de sport, want in de huidige situatie heb je geen ballen meer nodig
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:16 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is duidelijk dat F1 zich klaar wil maken voor vrouwen in de sport, want in de huidige situatie heb je geen ballen meer nodig
Ik zie Albers en Massa taferelen al voor me.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel voor om bijtanken terug te brengen.
Akkoord, deze discussie kan ook wel in het Eredivisietopicquote:
Herinner me nog wel dat Jos zich voorlopig niet meer hoefde te scheren na die ene pitstopquote:Op zondag 27 juli 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Sensatie!quote:Op zondag 27 juli 2025 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie Albers en Massa taferelen al voor me.
Rondjes rijden antigenotquote:
Crashgate 2.0 nu Briatore terug isquote:
Dan kan het theekransje van Sky weer zeiken dat spelen in de regen een slecht voorbeeld voor de kinderen is.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:16 schreef QuidProJoe het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:19 schreef _UserName_ het volgende:
volgens mij blijft de top 5 gewoon wat het is
Antonelli ging Alonso voorbijquote:Op zondag 27 juli 2025 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er sinds het moment dat Bortoleto Hulkenberg 'inhaalde' nog iets gebeurd?
Neequote:Op zondag 27 juli 2025 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er sinds het moment dat Bortoleto Hulkenberg 'inhaalde' nog iets gebeurd?
PIA moet hem uitrijden.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Hier is wel het bewijs dat er nog een ronde pitstops komt.
Be carefull what you wish for..quote:
Major Max.quote:
Hij hoopte op een pitstop van Alonso.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan niet hopen op een crash
Eens. Er is te weinig dat mis gaat in een race. De coureurs kunnen rijden. Motoren niet op 100% want als ze ploffen leidt dat tot gridstraffen, et cetera.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon een of meerdere stilvallende auto's is primaquote:Op zondag 27 juli 2025 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alleen bij McLarenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat zou nog kunnen idd.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gewoon een of meerdere stilvallende auto's is prima
Helaas geen grind of muur geraaktquote:
Stroompiek.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er iets gebeurd sinds ik mijn courgette in de oven heb gesmeten?
we kregen een herhaling van een foutje van Norris in rondje 26, schijnbaar gebeurt er enorm veel dat ze dit nu pas konden laten zienquote:Op zondag 27 juli 2025 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
4 bochten. Vandaag rijden ze op Indianapolisquote:
Norris foutjequote:Op zondag 27 juli 2025 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gestopt met regenen?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier gestopt met lezen.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er iets gebeurd sinds ik mijn courgette in
ik en @Nattekat vinden hier wat vanquote:Op zondag 27 juli 2025 17:24 schreef DKUp het volgende:
De verschillen zijn niet mega groot volgens Mel en Nel tussen Leclerc en McLaren. 10 seconden erachter….
Je zou denken dat het bij Camel straight ook wel harder gaat maar neequote:Op zondag 27 juli 2025 17:25 schreef Haags het volgende:
Tijd dat Marlboro weer terugkomt op die auto´s dan gaat het oproken van banden misschien wat sneller.
Gaan allemaal wat?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Er hoeft er maar één van het groepje LEC-HAM te gaan en ze gaan allemaal.
Pitten.quote:
Zullen ze vanavond wel weer doen.quote:
TR gezet.quote:
Zijn auto alleen is genoeg hoor.quote:
Owh, ik vooralsnog nietquote:Op zondag 27 juli 2025 17:28 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Omdat ik het Norris meer gun. Norris
Waar is ze eigenlijk al naar huis?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Krijgen we toch nog meer momentjes van Lando dan de moeder van Lando
Ik kan m'n andere post niet meer vinden, maar iets over niet opletten als er dingen gebeuren en klagen dat er niets gebeurt.quote:
Jazeker, wel blijven oplettenquote:
Kan Verstappen weer op een hard gezet worden. Doe maar niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:28 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel zouden de Engelsen betalen voor een sc?
Ik was even iets anders aan het doen, er gebeurde iets te weinigquote:Op zondag 27 juli 2025 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan m'n andere post niet meer vinden, maar iets over niet opletten als er dingen gebeuren en klagen dat er niets gebeurt.
Nu voor iedere keer dat we zijn moeder zagen, een foutje van Lando.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Krijgen we toch nog meer momentjes van Lando dan de moeder van Lando
NORRIS JE BENT SNELLER!quote:
2,3 nuquote:Op zondag 27 juli 2025 17:29 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of Max nog een actie kan doen op Leclerc, hij zit al 20 rondjes op 2,5 seconden
Wist niet dat mijn zus de vriendin van Ocon was?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ocon vecht goed terug
Goede vriendin heeft die trouwens Jezus
Dat contract voor Verstappen is opeens een stuks rooskleuriger. Please drive for us Max!quote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat zitten ze nou bij Viaplay de hele tijd te zeiken over de McLaren’s, dat is totaal geen strijd.
Toto is ook een leuke naam voor een hond.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:30 schreef Sabata het volgende:
Toto begint steeds meer op een droevige basset te lijken
Zo spannend tussen de twee McLaren coureurs……quote:Op zondag 27 juli 2025 17:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat zitten ze nou bij Viaplay de hele tijd te zeiken over de McLaren’s, dat is totaal geen strijd.
Nee Max heeft een andere autoquote:
trapt m aardig aan idd, toch nog een podium?quote:
Foutje van Charles?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |