Beter helemaal niet dan iets slechts denk ikquote:Op zondag 27 juli 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat we niet hebben werkt helemaal niet.
Oh. Ik zag het verschil nietquote:Op zondag 27 juli 2025 16:02 schreef _UserName_ het volgende: [..] Zit Bernd niet in de SC? Dit is de MC
Terwijl ie lekker aan het planken was.quote:
Ik denk dat dat de Medical wasquote:
De haalt eigenlijk alleen in testsessies de topsnelheid. Normaal rijdt ie op de rechte stukken maar 200 en trapt Bernd door in de bochtenquote:Op zondag 27 juli 2025 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
welke topsnelheid haalt een safetycar?
Harder dan je denkt.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
welke topsnelheid haalt een safetycar?
Elandtestquote:Op zondag 27 juli 2025 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Aston Martin SUV
Wel ziek ding. Wel beetje hoog zwaartepunt.
Ook goed, zo'n groene van de leidingquote:
Allebei groen.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Oh. Ik zag het verschil niet
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:05 schreef Fer het volgende:
Medical car report: regen gestopt, maar de baan is nog nat.
Ja het moet niet te spannend worden voor McLarenquote:Op zondag 27 juli 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Gaan met die hap godverdomme.
Of wachten ze tot het tijd voor slicks is?
Dus droogrijden achter scquote:Op zondag 27 juli 2025 16:05 schreef Fer het volgende:
Medical car report: regen gestopt, maar de baan is nog nat.
quote:
Hoe weet je wat hij denkt?quote:
Met 300+.quote:
En dan in de slips.quote:
Hihi.quote:
Niet allemaal.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan ze alle rondjes kunnen rijden?
*noteert*quote:Op zondag 27 juli 2025 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot minimaal 17:30 geen regen.
U mag mij hierop afrekenen.
Gelukkig maakt het geen donder uit, er is hoe dan ook genoeg tijd.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zeggen resume. Dus dat betekent dat ie al begonnen was.
Dus regen op het eindquote:Op zondag 27 juli 2025 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot minimaal 17:30 geen regen.
U mag mij hierop afrekenen.
We hebben op je gewacht. Ga nog ff rustig naar de wc, pak een bak koffie, dan beginnen we over een kwartiertje.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:07 schreef raptorix het volgende:
Kom net binnen hoef dus niet met vertraging te kijken
Aan je klasgenootjes laten zien hoe fakking stoer je wel niet bent door allemaal 'toffe' dingen in je enorm lange naam vol moeilijke afkortingen en smileys te zetten.quote:
Wielrenner van middelbare leeftijd die denkt dat verkeersregels niet voor hem gelden omdat ie heel stoer met al zijn vriendjes in dezelfde strakke pakjes over de wegen raast zichzelf een profrenner voelende, terwijl ie feitelijk gezien nog heel wat moet sporten om die vette pens waar zijn wijf terecht van walgt eraf te trainen, gespot.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nootjes in je keel blijven hangen
Stoom op de baanquote:
Dat zeg ik niet.quote:
Wie gaat het eerst naar de slicks!quote:Op zondag 27 juli 2025 16:10 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop staand starten en op interns en laat het maar droog worden
Als ze nu nog een SC start gaan doen zijn ze definitief af.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:10 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop staand starten en op interns en laat het maar droog worden
TDF is een deurtje verderquote:Op zondag 27 juli 2025 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
F1 is een parodie op een sport geworden helaas.
Vroeger was het een van de mooiste sporten. Nu, ja, niet.
Haha, er komt wel een SC straks.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze nu nog een SC start gaan doen zijn ze definitief af.
1,5 belg, want stroll zijn moeder is ook belgischquote:Op zondag 27 juli 2025 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hebben een Belg in de F1
Norris en Verstappen zijn 2 halve Belgen. Dus in totaal 1 Belg.
Misschien kunnen ze de moeder van Norris nog een keertje in beeld tonenquote:Op zondag 27 juli 2025 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook deze Tour was vrij saai. En Wielrennen heeft ook wel problemen met dat ze soms wat te snel neutraliseren.quote:
Lijkt me een leuk mevrouwtjequote:Op zondag 27 juli 2025 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de moeder van Norris nog een keertje in beeld tonen
Na de crash tussen Norris en Piastriquote:Op zondag 27 juli 2025 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha, er komt wel een SC straks.
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hulkenbergquote:Op zondag 27 juli 2025 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie gaat het eerst naar de slicks!
Norris Norris je moeder is een Belgquote:Op zondag 27 juli 2025 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1,5 Belg zelfs. Stroll is ook een halve Belgquote:Op zondag 27 juli 2025 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had vanmorgen een lekke bandquote:Op zondag 27 juli 2025 16:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Max P1 na bocht 1
1. VER
2. PIA
3. LEC
NOR OUT (slappe band)
Ja die was ik vergetenquote:Op zondag 27 juli 2025 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1,5 Belg zelfs. Stroll is ook een halve Belg
Nee man.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Max P1 na bocht 1
1. VER
2. PIA
3. LEC
NOR OUT (slappe band)
Vroeger toen Fangio alles won en er nog wel eens wat dode vielen.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halve Belg, halve zool.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1,5 Belg zelfs. Stroll is ook een halve Belg
Of Alonso.quote:
Tja, klachten mogen naar Pirelli.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |