Werkt prima.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:27 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre dit zou werken: [ afbeelding ]
Ik begreep dat Rusland ze al gebruikt, die dingen kun je natuurlijk niet over je hele grens heen zetten, maar wel in stedelijke gebieden, zeker omdat die brommer drones redelijk uit de zelfde richting komen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Werkt prima.
Moet rus alleen ff het hele land volzetten met deze dingen.
Ja, moeten ze niet eromheen vliegen en dan omkeren.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik begreep dat Rusland ze al gebruikt, die dingen kun je natuurlijk niet over je hele grens heen zetten, maar wel in stedelijke gebieden, zeker omdat die brommer drones redelijk uit de zelfde richting komen.
Dat is het punt, in die laatste fase zijn ze aan het dalen en kunnen ze niet zoveel corrigeren.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, moeten ze niet eromheen vliegen en dan omkeren.
Dit is gewoon heel beperkt van nut.
Zowel rus als oekraine zijn op dit punt zeer bedreven in een pad uitstippelen wat eerst tig keer naar links gaat, dan naar rechts, we doen nog een cirkeltje, gaan we weer verder, herhaal.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is het punt, in die laatste fase zijn ze aan het dalen en kunnen ze niet zoveel corrigeren.
Nouja, je zou misschien wel bij strategische objecten kunnen proberen, bijvoorbeeld energie centrales.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zowel rus als oekraine zijn op dit punt zeer bedreven in een pad uitstippelen wat eerst tig keer naar links gaat, dan naar rechts, we doen nog een cirkeltje, gaan we weer verder, herhaal.
Dat kunnen we dagelijks zien.
Niet alles gaat lijnrecht op z'n doel af.
Dan mag je je objecten gewoon integraal inpakken met die dingen.
Dus: pleur rus maar gewoon vol, dan komt het goed.
NOSquote:Bij een Russische luchtaanval in de Oekraïense regio's Zaporizja en Dnipro zijn zeker 22 doden gevallen. Ook raakten zeker 80 mensen gewond. Bij de luchtaanval in Zaporizja is een gevangenis zwaar beschadigd geraakt. Ten minste zestien doden waren gevangenen, melden de Oekraïense autoriteiten. In Dnipro zijn zorginstellingen getroffen.
Dat staat er niet, alleen dat ze meer produceren en inkopen dan dat ze verschieten en dat een van de redenen een mogelijk conflict met een navo land is.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah, de tanks zijn op, maar eigenlijk toch niet.
[..]
Wie weet. Misschien doen ze wel hetzelfde als met shells:
Gady said: “I suspect they are relying on North Korean ammunition to help them keep persistent fire rates on the front line in Ukraine, while also allowing stockpiling higher quality Russian ammunition to prepare themselves for any future conflict involving Nato”.
Want nog steeds plannen om NATO te steamrollen zo te lezen.
Daar over gesproken, hoe gaat het met de energie in Oekraïne? Dat was een lange tijd elke dag in het nieuws maar is lang geleden. Komt dat deze winter weer naar boven?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nouja, je zou misschien wel bij strategische objecten kunnen proberen, bijvoorbeeld energie centrales.
😂quote:Op dinsdag 29 juli 2025 01:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Soloslof is zich al moed aan het inpraten
[..]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nouja, je zou misschien wel bij strategische objecten kunnen proberen, bijvoorbeeld energie centrales.
Zijn dat "gewoon" netten? Of iets van staal... Bij een gewoon net hebben de slimme gasten vast snel wat bedacht om door dat net heen te komen...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:27 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre dit zou werken: [ afbeelding ]
10 Werkdagenquote:
Ik vrees nog steeds dat hij over 10 dagen/ 2 weken doodleuk aankondigt dat hij er klaar mee is en zich niet meer met het conflict gaat bemoeien. En dat als Europa maar betaald ze altijd Amerikaanse wapens kunnen kopen.quote:
10 dagen of nu nog 35 dagen (= de 50 dagen van 14 juli minus 15 verstreken dagen). Zolang Trump en Zelensky niet verder komen dan een onvoorwaardelijke wapenstilstand, dan kun je net zo goed niks voorstellen.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Damn...
Oekraiense "drone hinderlagen" in Sumy
Prima toch? Zolang hij dan verder geen eisen gaat stellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vrees nog steeds dat hij over 10 dagen/ 2 weken doodleuk aankondigt dat hij er klaar mee is en zich niet meer met het conflict gaat bemoeien. En dat als Europa maar betaald ze altijd Amerikaanse wapens kunnen kopen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Andrey Kartapolov says Russia wants Alaska back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |