Disaster recovery test/plan? Backups? Redundantie? We don't need that in Russia...quote:
Dat zag je ook in de USSR, volgens sommige bronnen ging op het einde een zeer groot deel op aan defensie. Denk 40%.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat komt doordat de Russen door de bank genomen van mening zijn dat deel uitmaken van een wereldrijk met internationaal aanzien, belangrijker is dan individuele welvaart.
Uiteraard voor de beeldvorming, want dat het met dat aanzien allemaal wel meevalt, dat bereikt de gemiddelde Rus helemaal niet.
Gaan ze pizza's bezorgen.quote:
Dat, maar de bevolking laat het zich ook allemaal aanleunen. Alles voor de imperialistische droom van ome Vlad, en dat Igor daarvoor moet bloeden interesseert de bevolking helemaal niets.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat zag je ook in de USSR, volgens sommige bronnen ging op het einde een zeer groot deel op aan defensie. Denk 40%.
Daarom is het hilarisch om te zien dat de rus weer exact dezelfde fouten maakt, en de USSR economie nabouwt.
Russische tanks zijn niet minder mobiel dan westerse. En wat je hier ziet, ik heb geen idee wat er onder die stellage zit. Gezien het serieus naar beneden veren van de voorkant bij het remmen denk ik eerder dat het een stuk geschut (artillerie) is.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:19 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat moet toch wel de ultieme nachtmerrie zijn. Zit je dan in je gare, overbeladen, doodskist met een FOV van 30 graden (oid) vs een echt mobiele tank.
Ik weet ook niet wat voor model de Oekrainsche tank is (T-55? Leo2?) maar ik weet wel dat die een stuk mobieler is, en de geschutskoepel vrij is.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Russische tanks zijn niet minder mobiel dan westerse. En wat je hier ziet, ik heb geen idee wat er onder die stellage zit. Gezien het serieus naar beneden veren van de voorkant bij het remmen denk ik eerder dat het een stuk geschut (artillerie) is.
Over het algemeen zijn soviet tanks toch juist mobieler?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Russische tanks zijn niet minder mobiel dan westerse. En wat je hier ziet, ik heb geen idee wat er onder die stellage zit. Gezien het serieus naar beneden veren van de voorkant bij het remmen denk ik eerder dat het een stuk geschut (artillerie) is.
welke tanks zijn dit eigenlijk?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:19 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat moet toch wel de ultieme nachtmerrie zijn. Zit je dan in je gare, overbeladen, doodskist met een FOV van 30 graden (oid) vs een echt mobiele tank.
Als je in een uitzichtloos shithole country leeft, dan is je enige lichtpuntje dat jouw land aanzien en/of angst inboezemt bij de rest van de wereld.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat, maar de bevolking laat het zich ook allemaal aanleunen. Alles voor de imperialistische droom van ome Vlad, en dat Igor daarvoor moet bloeden interesseert de bevolking helemaal niets.
In dit geval ook een stukje makkelijker terugrennen naar eigen liniequote:Op maandag 28 juli 2025 21:29 schreef oheng het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat ik in dit geval liever in de Oekrainsche tank zou zitten.
Ja oa omdat het ontsnappen uit een "storage shed" een stuk moeilijker is.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In dit geval ook een stukje makkelijker terugrennen naar eigen linie
Hebben een luik zitten aan de onderzijde toch (wat het overigens inderdaad alsnog een stuk moeiljker maakt :p )quote:Op maandag 28 juli 2025 21:33 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja oa omdat het ontsnappen uit een "storage shed" een stuk moeilijker is.
Ze zijn lichter en hebben bredere tracks, ze doen het beter op de wat drassigere/zachte ondergrond.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn soviet tanks toch juist mobieler?
Dacht ik altijd te horen iig van Oekraiense tankers die in zowel navo als soviet tanks hebben gereden.
Het is ook wel lastig vergelijken, Rusland heeft vanwege de gigantische afstanden regionale benzine- en gasprijzen. De koopkracht ligt wel relatief hoge door het lage aantal hypotheken op huizen en hoge mate van eigendom.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:38 schreef oheng het volgende:
RIA: exportban voor benzine wordt uitgebreid
Er was vandaag ook een hilarisch artikel waarin aangekondigd werd dat het glorieuze rusland maar liefst op de 15e plek staat qua "benzine koopkracht", in Europa. Probleem was dat als je de cijfers terugrekende, je uitkwam op een gemiddeld rus inkomen van 85.000 roebels.
Artikel is helaas offline gehaald na hoongelach in de commentsectie.
De vraag is of het eigenlijk wel een fout is. Wellicht is het juist het doel om de bevolking wat armer te houden? De huidige Russische economie lijkt overigens in geen velden of wegen op de USSR.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat zag je ook in de USSR, volgens sommige bronnen ging op het einde een zeer groot deel op aan defensie. Denk 40%.
Daarom is het hilarisch om te zien dat de rus weer exact dezelfde fouten maakt, en de USSR economie nabouwt.
Ik krijg steeds meer het idee dat trump de richting kiest waar hij het laatste argumenten voor heeft gehoord.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:01 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-voren/80233004.html
[..]
Hij is behoorlijk wispelturig inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:54 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat trump de richting kiest waar hij het laatste argumenten voor heeft gehoord.
Nu heeft hij veel tijd doorgebracht met van Leyen, en klinkt er weer pro-Oekrains geluid.
Als hij weer is met Putin lult gaat hij weer de andere richting op.
van der Leyen en Rutte die likken zich wezenloosquote:Op maandag 28 juli 2025 22:54 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat trump de richting kiest waar hij het laatste argumenten voor heeft gehoord.
Nu heeft hij veel tijd doorgebracht met van Leyen, en klinkt er weer pro-Oekrains geluid.
Als hij weer is met Putin lult gaat hij weer de andere richting op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |