Denk het wel hoor.quote:
Dan zitten er mensen te zeuren dat het van de race ronden afgaatquote:Op zondag 27 juli 2025 15:05 schreef ZaZoe het volgende:
Gewoon de baan wat droger rijden, wat Max oppert
Eens.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:05 schreef butz0rs het volgende:
moeten we nou echt Norris' moeder 25 keer per uitzending te zien krijgen
Dien een klacht inquote:Op zondag 27 juli 2025 15:05 schreef butz0rs het volgende:
Ik wil rijdenquote:
Damned if you do...quote:Op zondag 27 juli 2025 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zitten er mensen te zeuren dat het van de race ronden afgaat
Niet de auto's, de banden.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Tijd dat ze die godverdomme auto's eens fiksen. In 2008 was dit geen enkel probleem.
Daar is iedereen het over eensquote:
Snap ook niet dat we de laatste Gp’s alleen maar Ciska zien.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:05 schreef butz0rs het volgende:
Hoe kijk jij naar Lewis?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:06 schreef Cryptonees het volgende:
Het kan zo zijn dat de race mogelijk helemaal afgelast gaat worden. De FIA is ook niet meer wat het ooit geweest is. Als toeschouwer en betalende kijken wordt je gewoon genaaid.
Ja die heb je altijd wel bijquote:Op zondag 27 juli 2025 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zitten er mensen te zeuren dat het van de race ronden afgaat
Wij niks.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar is iedereen het over eens
Maar wat doen we eraan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15:15 zou het stoppen met regenenquote:
Bring back Masi!quote:Op zondag 27 juli 2025 15:06 schreef Fer het volgende:
Ontsla die wedstrijdleider, ze kunnen gewoon de baan droog rijden en starten. Zo hard regent het niet eens.
Als het nou een goddelijk lekkere MILF was zou ik haar wel 50 keer per uitzending willen zien.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:05 schreef butz0rs het volgende:
De 3 uur klokquote:Op zondag 27 juli 2025 15:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is al gestart volgens Sky
De enige coureur met lefquote:Op zondag 27 juli 2025 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
Max had nog wel een paar ronden achter de SC willen rijden om te kijken of zo de omstandigheden beter zouden worden
Alsof het beter gaat worden dan ditquote:
Lewis? Slechtste auto coureur ooit joh. Ik ben helemaal geen fan van hem. Ik ben een Max Verstappen fan. Dat is de beste allertijden denk ik.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:07 schreef tralalala het volgende:
Gelukkig wordt Spa vervangen door een Midden-oosten circuit, hebben we hier geen last meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Neuh. Maar we gaan voorlopig niet rijden.quote:
Met FOK! Ultra Premium kan je ongelimiteerd in gesloten topics postenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:07 schreef _UserName_ het volgende:
hoe kan het vorige topic 304 reacties hebben waaronder meerdere van niet mods na de 300?
Doomsday clock.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is al gestart volgens Sky
F1 caravan racen op Zandvoortquote:Op zondag 27 juli 2025 15:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lijkt me voor Spa wel een idee voor volgend jaar, F1 Trekkers.
Hear hear.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:08 schreef Radegast het volgende:
ik wil de f1 van vroeger terug, wat een truttengedoe is dit tegenwoordig..
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:07 schreef tralalala het volgende:
Gelukkig wordt Spa vervangen door een Midden-oosten circuit, hebben we hier geen last meer van.Je kan veel zeggen over het middden oosten, maar van regen heb je er inderdaad nauwelijks lastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over het middden oosten, maar van regen heb je er inderdaad nauwelijks last.
En Carlos draagt er geenquote:
Dit gaat om mensenlevensquote:Op zondag 27 juli 2025 15:08 schreef Radegast het volgende:
ik wil de f1 van vroeger terug, wat een truttengedoe is dit tegenwoordig..
Na 6 bier en 3 bakken nootjes kijk je er wel anders tegenaanquote:Op zondag 27 juli 2025 15:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het nou een goddelijk lekkere MILF was zou ik haar wel 50 keer per uitzending willen zien.
Helaas is ze geen goddelijk lekkere MILF, maar gewoon een grellig aad wief.
Dag haarquote:
Op Abu Dhabi nog nooit gezien dat het was ondergelopenquote:
Op naar de Tour.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt niks meer zo. Waarom gaan we niet gewoon rijden? Ze staan verdomme op inters.
De enige kans voor de Belgische TV om een landgenoot in beeld te krijgen bij sportevenementen die niet wielrennen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:05 schreef butz0rs het volgende:
Zeker alleen icm een Viaplay abbo? Ik pasquote:Op zondag 27 juli 2025 15:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met FOK! Ultra Premium kan je ongelimiteerd in gesloten topics posten
zo lekker gewoon geblevenquote:
Geldt niet meer sinds Spa 2021quote:Op zondag 27 juli 2025 15:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh over 10 minuten gaat het weer regenen.
Gefeliciteerd met de 12,5 punten Lando.
Wel van de klokquote:Op zondag 27 juli 2025 15:11 schreef Zorro het volgende:
@:Nattekat had me nog wel beloofd dat het geen uitgestelde start was.
En nee dat formatierondje is GEEN start.
Je vergeet de Belgian Cats en de Belgian Tornados!quote:Op zondag 27 juli 2025 15:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De enige kans voor de Belgische TV om een landgenoot in beeld te krijgen bij sportevenementen die niet wielrennen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |