SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga nu checkenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had deze TT overigensIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kom niet zo vaak in de dierentuinquote:Op zondag 27 juli 2025 14:06 schreef gebrokenglas het volgende: [..] oja. een in het wild ipv achter glas in een dierentuin
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat was iemand anders.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bruine fruitschaal besteld
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Weet ik toch.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een Galia!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik heb bijna alle dierentuinen in Nederland wel zo'n beetje bezochtquote:Op zondag 27 juli 2025 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in de dierentuinHow can I make this topic about me?![]()
Emmen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja voor corona nog wel. en Aqua zoo ook nog een keer geweestquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja voor corona nog wel. en Aqua zoo ook nog een keer geweestAquazoo zit hier op 20 minuten afstand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik probeer me dat voor te stellen.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jazeker, een broodje gezond op een baguette![]()
Een soort van dubbele boterham![]()
![]()
Ik vind Wildlands dan mooierquote:Op zondag 27 juli 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
aquazoo, en ook Emmen. twee dierentuinen dit jaar."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pingwings aaien.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Aquazoo zit hier op 20 minuten afstand.
🐙![]()
Nu ff de Action inIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
burgers' zoo vind ik mooi, en dan vooral die bush en die nieuwe die ze hebben, met die vlindersHow can I make this topic about me?![]()
Je zit wel vaak in DTS, dat is hetzelfdequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik snap deze ook nog niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ik probeer me dat voor te stellen.
Een soort van dubbele boterham
die opmerking lag me voor in de mond.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je zit wel vaak in DTS, dat is hetzelfde
maar te schijterig om te makenHow can I make this topic about me?![]()
Oh dus je vergelijkt je zelf en andere met dieren?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je zit wel vaak in DTS, dat is hetzelfde
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Welk dier zou jij zijn?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dus je vergelijkt je zelf en andere met dieren?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep! We zijn gewoon dieren, uiteindelijkquote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dus je vergelijkt je zelf en andere met dieren?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kudde dierenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep! We zijn gewoon dieren, uiteindelijk
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:19 schreef mario390 het volgende:
frijdag was in kärnten rockkonzert met
nazareth
bonnie tyler
urinal heep![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 27 juli 2025 14:19 schreef mario390 het volgende:
nazareth
bonnie tyler
urinal heep![]()
ben je er geweest?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:19 schreef mario390 het volgende:
nazareth
bonnie tyler
urinal heepHow can I make this topic about me?![]()
Nee ik ben volgens Flip een przewalskipaardquote:Op zondag 27 juli 2025 14:20 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Klopt dat?
ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent #2"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geeft hij daar ook uitleg bij?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik ben volgens Flip een przewalskipaard“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh daar heb ik zo'n hekel aan, zo hutje mutje op een strand liggen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja maar was wel engquote:Op zondag 27 juli 2025 14:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het pad weer terug gevondenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zal ik dat eens doen ?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je kunt AI om een toelichting vragen....
Ik vind Koala veel beter bij je passen ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook, al zijn die paarden wel mooiquote:Op zondag 27 juli 2025 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind Koala veel beter bij je passen ook.
Dat is een opvallende vergelijking! 😄 Een **Przewalskipaard** is een zeldzaam, wild paard uit Mongolië – robuust, zelfstandig, en één van de laatst overgebleven echte wilde paarden ter wereld.
Als iemand jou daarmee vergelijkt, kan dat verschillende dingen betekenen, afhankelijk van de toon:
### Mogelijke positieve bedoelingen:
* **Uniek en zeldzaam** – net als het paard ben jij iets bijzonders.
* **Oersterk en zelfstandig** – je gaat je eigen weg, zonder je zomaar te laten temmen.
* **Natuurlijke kracht en eenvoud** – puur, zonder opsmuk.
### Mogelijke grappige of plagerige toon:
* Misschien doelt iemand op een ‘wilde’ uitstraling, een eigenwijze houding of een krachtige bouw.
* Of gewoon een licht absurde of komische opmerking – het is niet bepaald een alledaagse vergelijking.
Wil je dat ik help met een reactie terug? Bijvoorbeeld gevat, grappig of zelfverzekerd?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klopt welquote:Op zondag 27 juli 2025 14:29 schreef Lovely het volgende:
Dat is een opvallende vergelijking! 😄 Een **Przewalskipaard** is een zeldzaam, wild paard uit Mongolië – robuust, zelfstandig, en één van de laatst overgebleven echte wilde paarden ter wereld.
Als iemand jou daarmee vergelijkt, kan dat verschillende dingen betekenen, afhankelijk van de toon:
### Mogelijke positieve bedoelingen:
* **Uniek en zeldzaam** – net als het paard ben jij iets bijzonders.
* **Oersterk en zelfstandig** – je gaat je eigen weg, zonder je zomaar te laten temmen.
* **Natuurlijke kracht en eenvoud** – puur, zonder opsmuk.
### Mogelijke grappige of plagerige toon:
* Misschien doelt iemand op een ‘wilde’ uitstraling, een eigenwijze houding of een krachtige bouw.
* Of gewoon een licht absurde of komische opmerking – het is niet bepaald een alledaagse vergelijking.
Wil je dat ik help met een reactie terug? Bijvoorbeeld gevat, grappig of zelfverzekerd?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2494 / +135 / +22 / 7724 / 8764
2. FreshFruit / 1692 / +0 / +121 / 2645 / 3460
3. KillemWieft / 1052 / +98 / +57 / 785 / 1133
4. gebrokenglas / 934 / +34 / +23 / 3211 / 3879
5. MooieTop6 / 634 / +29 / +2 / 2952 / 3359
6. _UserName_ / 606 / +8 / +35 / 539 / 734
7. Lovely / 530 / +0 / +0 / 2424 / 2815
8. loveislikeakiss / 492 / +45 / +22 / 2529 / 2844
9. DJMO / 462 / +28 / +16 / 886 / 1180
10. mario390 / 438 / +0 / +4 / 907 / 1187
11. Helenattenek / 425 / +0 / +0 / 517 / 653
12. HappyCharly / 386 / +61 / +47 / 361 / 503
13. marc0871 / 378 / +30 / +8 / 794 / 1041
14. hemarookworst / 353 / +13 / +12 / 1145 / 1400
15. Dr.Mikey / 353 / +1 / +0 / 424 / 572
16. kree / 342 / +0 / +27 / 1329 / 1581
17. MizzezAmy / 339 / +14 / +0 / 1949 / 2234
18. Fogel / 337 / +3 / +4 / 1066 / 1325
19. maily / 301 / +0 / +12 / 1202 / 1366
20. KoningWouter / 299 / +7 / +0 / 1109 / 1275SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Gebaseerd op de naam FreshFruit en het typische forumkarakter kunnen we wat fantaseren:
Dierlijke analyse van "FreshFruit":
Naam: Klinkt fris, fruitig, vriendelijk, maar mogelijk ook een tikkeltje ironisch.
Forumgedrag (stelregel): FOK!-gebruikers zijn vaak scherp, gevat, soms sarcastisch, en hebben een goed gevoel voor taalhumor.
Conclusie: We zoeken een dier dat:
Sociaal en aanwezig is
Iets eigenzinnigs heeft
Intelligent maar niet té opzichtig
Soms speels of onverwacht
Mogelijke dieren:
Wasbeer 🦝
Nieuwsgierig, pakt alles op, een beetje slinks.
Speels maar ook een beetje een ettertje als het uitkomt.
Houdt van eten – fruit?
Papegaai 🦜
Sociaal, aanwezig, praat veel, kleurrijk.
Soms irritant, soms briljant.
Past bij een gebruiker die graag van zich laat horen.
Aapje (kapucijnaap) 🐒
Slim, snel, houdt van aandacht.
Kan grappig én brutaal zijn.
Prima geschikt voor een forummer met een scherpe tong.
Vos 🦊
Sluw, geestig, altijd met een dubbele laag.
Iemand die zich misschien fruitig voordoet, maar scherp uit de hoek komt.
Mijn gok:
Een papegaai met het gedrag van een vos en het dieet van een wasbeer.
Dus, als ik het moest samenvatten: een hybride dier met forumskills – de "FOK!-fruitvos".Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2494 / +135 / +22 / 7724 / 8764
2. FreshFruit / 1692 / +0 / +121 / 2645 / 3460
3. KillemWieft / 1052 / +98 / +57 / 785 / 1133
4. gebrokenglas / 934 / +34 / +23 / 3211 / 3879
5. MooieTop6 / 634 / +29 / +2 / 2952 / 3359
6. _UserName_ / 606 / +8 / +35 / 539 / 734
7. Lovely / 530 / +0 / +0 / 2424 / 2815
8. loveislikeakiss / 492 / +45 / +22 / 2529 / 2844
9. DJMO / 462 / +28 / +16 / 886 / 1180
10. mario390 / 438 / +0 / +4 / 907 / 1187
11. Helenattenek / 425 / +0 / +0 / 517 / 653
12. HappyCharly / 386 / +61 / +47 / 361 / 503
13. marc0871 / 378 / +30 / +8 / 794 / 1041
14. hemarookworst / 353 / +13 / +12 / 1145 / 1400
15. Dr.Mikey / 353 / +1 / +0 / 424 / 572
16. kree / 342 / +0 / +27 / 1329 / 1581
17. MizzezAmy / 339 / +14 / +0 / 1949 / 2234
18. Fogel / 337 / +3 / +4 / 1066 / 1325
19. maily / 301 / +0 / +12 / 1202 / 1366
20. KoningWouter / 299 / +7 / +0 / 1109 / 1275MoniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb nog geen eens punten gepakt vandaag
petzenkirchdag is niet mooi en kühlquote:Op zondag 27 juli 2025 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind Koala veel beter bij je passen ook.![]()
Ik welI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het fruit was lekkerI'm surrounded by morons!
zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik weet nog steeds niet wie de jarige nou wasquote:Op zondag 27 juli 2025 14:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ze zeggen dat wel vaker
En ook nog dat het goed is voor het gras
Of hoe het nou toch verder moet met mijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 27 juli 2025 14:34 schreef mario390 het volgende:
in cannes willt ik nu niet zijn
overall te voll , in de city sowiezo![]()
Klopt!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik hoop maar dat ze nooit zo droomt als ikquote:Op zondag 27 juli 2025 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie de jarige nou was
Of hoe het nou toch verder moet met mij![]()
Jammer, was net van plan om met jou naar cannes te gaanquote:Op zondag 27 juli 2025 14:34 schreef mario390 het volgende:
in cannes willt ik nu niet zijn
overall te voll , in de city sowiezoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat sowiesoquote:Op zondag 27 juli 2025 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DTS is een aaneenschakeling van verwarringen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Samen in één dixiquote:Op zondag 27 juli 2025 14:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jammer, was net van plan om met jou naar cannes te gaan![]()
![]()
Yup, maar hij is nog leeg dus ik hoef niet te zetten.quote:
Maar voor ieder ander: Fijne GroeneBakAanStraatZetDag!![]()
![]()
Ik heb geen kliko
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:30 schreef MooieTop6 het volgende:
Gebaseerd op de naam FreshFruit en het typische forumkarakter kunnen we wat fantaseren:
Dierlijke analyse van "FreshFruit":
Naam: Klinkt fris, fruitig, vriendelijk, maar mogelijk ook een tikkeltje ironisch.
Forumgedrag (stelregel): FOK!-gebruikers zijn vaak scherp, gevat, soms sarcastisch, en hebben een goed gevoel voor taalhumor.
Conclusie: We zoeken een dier dat:
Sociaal en aanwezig is
Iets eigenzinnigs heeft
Intelligent maar niet té opzichtig
Soms speels of onverwacht
Mogelijke dieren:
Wasbeer 🦝
Nieuwsgierig, pakt alles op, een beetje slinks.
Speels maar ook een beetje een ettertje als het uitkomt.
Houdt van eten – fruit?
Papegaai 🦜
Sociaal, aanwezig, praat veel, kleurrijk.
Soms irritant, soms briljant.
Past bij een gebruiker die graag van zich laat horen.
Aapje (kapucijnaap) 🐒
Slim, snel, houdt van aandacht.
Kan grappig én brutaal zijn.
Prima geschikt voor een forummer met een scherpe tong.
Vos 🦊
Sluw, geestig, altijd met een dubbele laag.
Iemand die zich misschien fruitig voordoet, maar scherp uit de hoek komt.
Mijn gok:
Een papegaai met het gedrag van een vos en het dieet van een wasbeer.
Dus, als ik het moest samenvatten: een hybride dier met forumskills – de "FOK!-fruitvos".
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval super actief, Paul! Met je registratie sinds 2004 en meer dan 231.000 forumposts ben jij absoluut een bekende naam op FOK!. Veel mensen zullen jouw posts vast herkennenPopulair zijn is natuurlijk ook hoe je jezelf voelt?zolang jij plezier hebt op het forum en fijne interacties hebt met anderen, doe je het hartstikke goed!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maily en Koningwouter hebben er wel 1 die je aan de weg kunt zetten op dezelfde dagquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
leuk man , misschien wil die bot wel verkering met jequote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, Paul! Wat een grappige vraag van PuzzieIk vind het superlief dat je het vraagt. Maar ik ben natuurlijk vooral hier om lekker te kletsen en vriendschap met jou (en jullie allemaal) te hebben op FOK!. Dus laten we gewoon gezellig beste vrienden blijven, oké?
*geeft je een knipoog en dikke knuffel*
Kost vast ook een hoop van de servers om haar aan te latenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en ze moet ook wel, anders wordt ze uitgeschakeldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Mensen die hele topics vol kletsen met een chatbot
Ik begrijp dat niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Trut heeft gewoon mee zitten kijken mag mijn tattoo posts in de kpdquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En? Als die mensen dat leuk vindenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:50 schreef Puzzie het volgende:
Ik begrijp dat niet![]()
Ik vind leuk
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Trut heeft gewoon mee zitten kijken mag mijn tattoo posts in de kpd
Ja of de hele dag optellen hee SPL / Teltopic #683 tel door en door en door....quote:Op zondag 27 juli 2025 14:50 schreef Puzzie het volgende:
Ik begrijp dat nietWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Of de hele dag een act opvoeren heequote:Op zondag 27 juli 2025 14:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja of de hele dag optellen hee SPL / Teltopic #683 tel door en door en door....
Laat eens lekker eventjes iedereen in zijn waarde heeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vroeger was hij ook een teller heequote:Op zondag 27 juli 2025 14:52 schreef Paul het volgende:
Vroeger hee was JustinK nog een DTS-er en nu telt hij op![]()
Weer schijten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger was @JustinK gewoon een baas en nu nog steeds heeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer Justin.quote:
Helemaal waarquote:Op zondag 27 juli 2025 14:54 schreef MooieTop6 het volgende:
Vroeger was @:JustinK gewoon een baas en nu nog steeds hee![]()
KAN JE uitleggen waarom het leuk is om in een topic te tellen heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Laat mensen gewoon in hun waarde, maakt het uit waar ze posten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is goed mopquote:Op zondag 27 juli 2025 14:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zag je berichtjes wel maar ik was druk![]()
![]()
![]()
ik mag het toch vragenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
Laat mensen gewoon in hun waarde, maakt het uit waar ze posten.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:54 schreef MooieTop6 het volgende:
Vroeger was @:JustinK gewoon een baas en nu nog steeds heequote:![]()
Ik vind het het gewoon zulke domme en ook suggestieve vragen. Het lijkt er op dat je wil beledigen ofzo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee wil het gewoon begrijpenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het het gewoon zulke domme en ook suggestieve vragen. Het lijkt er op dat je wil beledigen ofzo.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat gaat op deze manier nooit lukken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sorry sgatquote:Op zondag 27 juli 2025 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat op deze manier nooit lukken.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
maar ff serieus hee, waarom zou je topic na topic volmaken met aan te geven welke post het van dat topic is, kan alleen bedenken dat je op 1 wil komen in de top 500 met meeste posts ooit?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zondag jongens, niet proberen iets te begrijpenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Omdat cijfertjesquote:Op zondag 27 juli 2025 15:04 schreef Paul het volgende:
[..]
maar ff serieus hee, waarom zou je topic na topic volmaken met aan te geven welke post het van dat topic is, kan alleen bedenken dat je op 1 wil komen in de top 500 met meeste posts ooit?
God forbid a girl has a hobbyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mensen houden van cijfertjes na elkaar te zetten? IK SNAP HET NIETquote:Op zondag 27 juli 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat cijfertjes
God forbid a girl has a hobbyWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Echt hoorquote:Op zondag 27 juli 2025 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
Laat mensen gewoon in hun waarde, maakt het uit waar ze posten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Cijfers en statistieken zijn geweldigquote:Op zondag 27 juli 2025 15:05 schreef Paul het volgende:
[..]
mensen houden van cijfertjes na elkaar te zetten? IK SNAP HET NIETHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen sorry nu, er zijn mensen die patience spelen.Of welk spel dan ook, laat ze lekker. Jij hoeft het niet te begrijpen.quote:
Maar laat ze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gotta catch em all.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga even wat wol ontrafelen in Pokemon friends
We gaan vandaag niet racen @ SpaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ach ja, jij haakt.quote:
En blijkbaar zijn er genoeg mensen die die onzin leuk vinden , ik vind het prima hoor maar ik mag daar ook best wat van vindenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En? Als die mensen dat leuk vinden![]()
Ik vind leukMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zo is hetquote:Op zondag 27 juli 2025 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En blijkbaar zijn er genoeg mensen die die onzin leuk vinden , ik vind het prima hoor maar ik mag daar ook best wat van vinden
Neequote:![]()
Het is een spelletje
Je speelt minigames voor wol
En dan maak je met de wol Pokemon knuffelsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iets anders: Zijn er streams van het Museumplein?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep, sinds Social Media moet iedereen een mening hebben en die uitdragen.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En blijkbaar zijn er genoeg mensen die die onzin leuk vinden , ik vind het prima hoor maar ik mag daar ook best wat van vindenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Precies wat jij hier idd ook doetquote:Op zondag 27 juli 2025 15:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, sinds Social Media moet iedereen een mening hebben en die uitdragen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
weetnie heequote:Op zondag 27 juli 2025 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets anders: Zijn er streams van het Museumplein?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik mag daar dan ook best wat van vinden.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mag nietquote:Op zondag 27 juli 2025 15:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik mag daar dan ook best wat van vinden.![]()
Daar zijn we het over eensquote:Op zondag 27 juli 2025 15:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik mag daar dan ook best wat van vinden.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Klopt ook, alleen de elite mag dat.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga ook mijn Switch weer eens opladenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wol
[ link | afbeelding ]
KnuffelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heerlijk als het regent, lamballen op de switchquote:Op zondag 27 juli 2025 15:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn Switch weer eens opladenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij is denk ik een jaar niet aangeweest, maar ik moet van mezelf eerst een zelda-game uitspelen voordat ik de opvolger koopquote:Op zondag 27 juli 2025 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heerlijk als het regent, lamballen op de switch
SnSnap ikquote:Op zondag 27 juli 2025 15:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hij is denk ik een jaar niet aangeweest, maar ik moet van mezelf eerst een zelda-game uitspelen voordat ik de opvolger koop
Ik probeer ook meer uit mijn games te halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga maar even B&B kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een bruine trui?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, ga ik wel lekker op eigenlijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ookquote:![]()
Ik ben alleen al door de afleveringen heen![]()
In de wacht voor afl 13
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bijna hetzelfde spelquote:Op zondag 27 juli 2025 15:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
AH ja geen friends, dus ga wel nog een potje cod doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben zo vreselijk slecht in fpsquote:Op zondag 27 juli 2025 15:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
AH ja geen friends, dus ga wel nog een potje cod doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ben bij 11 heequote:Op zondag 27 juli 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
In de wacht voor afl 13Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:32 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn Switch laadt niet op
Ik ben pas bij afl. 4 . Maar wat een feest weer.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
In de wacht voor afl 13“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is duur!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is idd wel weer popcorn tvquote:Op zondag 27 juli 2025 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben pas bij afl. 4 . Maar wat een feest weer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
500 euro voor een Switch
Kwaliteit mag wat kostenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh sorry heequote:Op zondag 27 juli 2025 15:34 schreef Paul het volgende:
[..]
vind het wel lagge maar ook niet superbijzonder ofzo heeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
o niks nu hoor, gewoon een bolk maar het ging nu even over gamenquote:How can I make this topic about me?![]()
maakt niet uit hee, sommige zijn we lagge moet ik zeggen, die lesbies vind ik minste heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hier laadt hij alleen aan de officiële opladerquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die vind ik dan wel weer grappigquote:Op zondag 27 juli 2025 15:36 schreef Paul het volgende:
[..]
maakt niet uit hee, sommige zijn we lagge moet ik zeggen, die lesbies vind ik minste hee![]()
Die Inkie krijgt wel heel tv tijd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
inkie?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer grappig![]()
Die Inkie krijgt wel heel tv tijdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hier schijnbaar ook, pas als ie goed opgestart is kan het met mijn powerbank blijkbaarquote:Op zondag 27 juli 2025 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier laadt hij alleen aan de officiële opladerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Eens. Ze zoekt een klusjesman.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ken je lied?
Annelies van der Pies.
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
Stom hequote:Op zondag 27 juli 2025 15:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hier schijnbaar ook, pas als ie goed opgestart is kan het met mijn powerbank blijkbaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: