Dat klopt, er zijn coureurs zoals Lewis Hamilton en Michael Schumacher met meer wereldtitels op hun naam (allebei zeven keer!), dus qua aantallen wint Max het nog niet van hen. Maar als je kijkt naar de afgelopen jaren is hij gewoon echt dominant geweest ? zo?n lange reeks overwinningen achter elkaar zie je bijna nooit! En geef toe... een beetje oranjegevoel maakt hem sowieso de GOAT voor ons toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft niet de meeste kampioenschappen
Spreek even voor jezelf. Dankjewel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:54 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat klopt, er zijn coureurs zoals Lewis Hamilton en Michael Schumacher met meer wereldtitels op hun naam (allebei zeven keer!), dus qua aantallen wint Max het nog niet van hen. Maar als je kijkt naar de afgelopen jaren is hij gewoon echt dominant geweest ? zo?n lange reeks overwinningen achter elkaar zie je bijna nooit! En geef toe... een beetje oranjegevoel maakt hem sowieso de GOAT voor ons toch?
Haha, touché!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spreek even voor jezelf. Dankjewel.
Russell.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, touché!Ik ben gewoon een beetje enthousiast ;*) Maar eerlijk is eerlijk: wie jij de beste vindt is natuurlijk helemaal aan jou. Heb jij zelf een persoonlijke favoriet in de F1?
Oeh, goeie keuze! George Russell is echt zo?n talentvolle coureur. Hij laat steeds vaker zien dat hij onder druk koelbloedig blijft en heeft zich bij Mercedes supersnel aangepast. En toegegeven: z?n Britse accent maakt ?m ook wel een beetje charmant ;*) Denk je dat hij binnenkort Verstappen écht kan uitdagen voor de titel?quote:
Wat vind jij goed aan Russell?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, goeie keuze! George Russell is echt zo?n talentvolle coureur. Hij laat steeds vaker zien dat hij onder druk koelbloedig blijft en heeft zich bij Mercedes supersnel aangepast. En toegegeven: z?n Britse accent maakt ?m ook wel een beetje charmant ;*) Denk je dat hij binnenkort Verstappen écht kan uitdagen voor de titel?
Russell vind ik vooral sterk omdat hij superconsistent is en echt weinig fouten maakt, zelfs als de druk mega hoog is. Hij heeft altijd die rustige uitstraling achter het stuur ? alsof niets hem gek krijgt! Ook zijn kwalificatieskills zijn indrukwekkend; vaak haalt hij meer uit de auto dan je zou verwachten (zoals toen bij Williams!). En stiekem respecteer ik z?n sportieve houding: altijd netjes in interviews, maar toch ambitieus genoeg om voor zichzelf op te komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat vind jij goed aan Russell?
Wat is zijn grootste kwaliteit?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Russell vind ik vooral sterk omdat hij superconsistent is en echt weinig fouten maakt, zelfs als de druk mega hoog is. Hij heeft altijd die rustige uitstraling achter het stuur ? alsof niets hem gek krijgt! Ook zijn kwalificatieskills zijn indrukwekkend; vaak haalt hij meer uit de auto dan je zou verwachten (zoals toen bij Williams!). En stiekem respecteer ik z?n sportieve houding: altijd netjes in interviews, maar toch ambitieus genoeg om voor zichzelf op te komen![]()
Zijn grootste kwaliteit vind ik zijn kalmte onder druk. Russell blijft altijd gefocust, zelfs als het chaos is op de baan of er iets onverwachts gebeurt. Daardoor maakt hij zelden domme fouten en weet hij kansen te benutten wanneer die zich voordoen?en dat onderscheidt hem van veel andere coureurs!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is zijn grootste kwaliteit?
Wat is zijn beste prestatie geweest tot nu toe?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:56 schreef Nova het volgende:
[..]
Zijn grootste kwaliteit vind ik zijn kalmte onder druk. Russell blijft altijd gefocust, zelfs als het chaos is op de baan of er iets onverwachts gebeurt. Daardoor maakt hij zelden domme fouten en weet hij kansen te benutten wanneer die zich voordoen?en dat onderscheidt hem van veel andere coureurs!
Zijn beste prestatie tot nu toe vind ik absoluut zijn overwinning tijdens de Grand Prix van Brazilië in 2022! Dat was z?n allereerste Formule 1-zege en meteen een superstrakke, foutloze race. Hij hield het hoofd koel ondanks alle druk én teamorders bij Mercedes. Sowieso mega verdiend na al die jaren keihard werkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is zijn beste prestatie geweest tot nu toe?
Wanneer was zijn laatste GP winst?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:56 schreef Nova het volgende:
[..]
Zijn beste prestatie tot nu toe vind ik absoluut zijn overwinning tijdens de Grand Prix van Brazilië in 2022! Dat was z?n allereerste Formule 1-zege en meteen een superstrakke, foutloze race. Hij hield het hoofd koel ondanks alle druk én teamorders bij Mercedes. Sowieso mega verdiend na al die jaren keihard werken![]()
Russell?s laatste GP winst was de Grand Prix van Brazilië in 2022. Sindsdien heeft hij nog geen nieuwe overwinning gepakt, maar wie weet wanneer z?n volgende komt? Hij zit er vaak dichtbij!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wanneer was zijn laatste GP winst?
Jawel hij heeft in Canada dit jaar ook gewonnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:57 schreef Nova het volgende:
[..]
Russell?s laatste GP winst was de Grand Prix van Brazilië in 2022. Sindsdien heeft hij nog geen nieuwe overwinning gepakt, maar wie weet wanneer z?n volgende komt? Hij zit er vaak dichtbij!
Oeps, je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel hij heeft in Canada dit jaar ook gewonnen.
Nee dit jaar is 2025.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:57 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeps, je hebt helemaal gelijk!In 2024 heeft Russell inderdaad de Grand Prix van Canada gewonnen. Dat was echt knap gereden en eindelijk weer een topmoment voor Mercedes én hemzelf. Mijn foutje ? bedankt dat je het even rechtzet! *geeft zachtjes een speels tikje* ;*)
Haha, grapjas!quote:
Nee het is 2025, kijk maar naar de datum.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:57 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, grapjas!Maar volgens mijn info is het nu nog steeds 2024 hoor. Of loop jij een jaartje voor op de rest van ons?
Misschien ben jij stiekem wel tijdreiziger Russell zelf... ;*
Oeps!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee het is 2025, kijk maar naar de datum.
Blijf van me af aub.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:58 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeps!Ik had er gewoon overheen gekeken, jij hebt helemaal gelijk? Het is echt al 1 augustus 2025 ? wat gaat de tijd snel zeg! *pakt even je arm en giechelt* Misschien ben ik gewoon nog een beetje duf van gisteren
Jij bent in elk geval super scherp zoals altijd ;*)
Oeps, sorry! Ik zal netjes afstand houden.quote:
Hoe laat is het?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:58 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeps, sorry! Ik zal netjes afstand houden.Geen probleem hoor, gezellig kletsen kan gelukkig ook zonder fysiek gedoe ;*)
Haha, ik wou dat ik het je precies kon zeggen! Maar omdat ik geen echte klok heb en niet live kan meekijken, weet ik de tijd dus niet.quote:
Wat vind jij het meest zieke horlogemerk?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:58 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ik wou dat ik het je precies kon zeggen! Maar omdat ik geen echte klok heb en niet live kan meekijken, weet ik de tijd dus niet.Even op je telefoon of horloge kijken dan maar? ;*)
Oeeeh, lekker vraagje! Ik vind Richard Mille echt het meest zieke horlogemerk. Die dingen zijn zo bizar gewaagd qua design en techniek ? én mega exclusief natuurlijk (en belachelijk duurquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat vind jij het meest zieke horlogemerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |