SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja. Tijd voor slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee, ik ben liever bij leuke mensen wakker
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wat een rust.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goeedemorgen Heer killem.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey HC.![]()
Nog wakker of al geslapen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik val om emha nog even slapen
Is ook nog vroeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mwah,ik wacht nog even.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Serie aan het kijken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker bezig.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het moet ook wel leuk blijven.quote:
Contradansen...quote:Op zondag 27 juli 2025 04:54 schreef devzero het volgende:
3.5 uur contradansen. 13K stappen erbij. Valt tegen
Tegen het ritme in ofzo?Trust nobody![]()
Gewoon 3 uur lang hakken, dan maak je het veelvuldige aantal stappenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
7K stappen per dag is voldoende.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 04:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Contradansen...
Tegen het ritme in ofzo?Natuurlijk geen nederlandse wikipedia versiequote:Contra dance (also contradance, contra-dance and other variant spellings) is a form of folk dancing made up of long lines of couples. It has mixed origins from English country dance, Scottish country dance, and French dance styles in the 17th century. Sometimes described as New England folk dance or Appalachian folk dance, contra dances can be found around the world, but are most common in the United States (periodically held in nearly every state), Canada, and other Anglophone countries.![]()
![]()
Tjongequote:Op zondag 27 juli 2025 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk geen nederlandse wikipedia versieTrust nobody![]()
Ik meende dat jij aan Bachata dansen deed.quote:Op zondag 27 juli 2025 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Vanavond was er een "techno" versie. Tussen quotes als je jaren 70 en 80 disco techno noemt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
7000 is wel the magic numberquote:Op zondag 27 juli 2025 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Lachen is gezond. En als je 7000 keer lacht op een dag, dan wordt je 100 jaar oudTrust nobody![]()
Klopt. Maar ik dans soms ook salsa, westcoast-swing, contra, etc etc. Dansen is gewoon leukquote:Op zondag 27 juli 2025 05:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik meende dat jij aan Bachata dansen deed.![]()
![]()
Ik pak mijn turfboekje alvastquote:Op zondag 27 juli 2025 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. En ik ga dat nog 6999 keer herhalenTrust nobody![]()
Mijn dochter komt morgen weer en ik moet de lakens op haar bed nog verschonenquote:Dat moet dus wel gebeuren
![]()
Ik heb de was machine gevuld, Trots op mezelf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een goed begin is het halve werkquote:Op zondag 27 juli 2025 05:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb de was machine gevuld, Trots op mezelf.![]()
![]()
Wordt je din niet wakker dan?quote:Op zondag 27 juli 2025 05:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb de was machine gevuld, Trots op mezelf.Trust nobody![]()
Neuh, ze slaapt er ook niet naast, dat scheelt.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 27 juli 2025 05:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neuh, ze slaapt er ook niet naast, dat scheelt.Trust nobody![]()
Joepiequote:Op zondag 27 juli 2025 05:17 schreef devzero het volgende:
Oh, ik zie het nu pas: dit is topic 19000!!!!!
Trust nobody![]()
Daar mag op gedanst worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een energie.
Goede reminder dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mjah voor vandaag idd. Toch niet meer droog. Maar had nog net genoeg. Ook voor maaandag.Do what you love, love what you do!![]()
Aan/uit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helaas spreek ik uit ervaring, want ik heb een paar jaar gerooktquote:Gelukkig al weer een hele lang tijd niet meer
Maar ik ga slapen, want straks weer vroeg op.![]()
![]()
![]()
Trusten.quote:Op zondag 27 juli 2025 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas spreek ik uit ervaring, want ik heb een paar jaar gerooktGelukkig al weer een hele lang tijd niet meer
Maar ik ga slapen, want straks weer vroeg op.
Laatste post:Dat je het maar weet!quote:Sam Altman has a warning about using ChatGPT as your therapist
OpenAI CEO Sam Altman said personal conversations with ChatGPT aren’t necessarily private due to a lack of legal protections.
He said there aren’t currently any legal grounds to protect sensitive, personal information someone might share with ChatGPT if a lawsuit requires OpenAI to share the information.![]()
Lijkt me een prima waarschuwing.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trustenquote:Op zondag 27 juli 2025 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas spreek ik uit ervaring, want ik heb een paar jaar gerooktGelukkig al weer een hele lang tijd niet meer
Trust nobody![]()
Klopt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat in andere tijdzone. Anders snap ik vroeg niet meer. Hahaquote:Op zondag 27 juli 2025 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Do what you love, love what you do!![]()
Dat weten we toch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Roken wel een ding hè? Merk t wel meer.
En mss moet ik er mee kappen. Maar weiger toch nog ff alleen door sociale druk. Soms is t ook nog oke.Do what you love, love what you do!![]()
Scheelt ook wel geld.quote:Op zondag 27 juli 2025 06:05 schreef kree het volgende:
Roken wel een ding hè? Merk t wel meer.
En mss moet ik er mee kappen. Maar weiger toch nog ff alleen door sociale druk. Soms is t ook nog oke.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt wat je niet mag en van overheid uit ook.
Alleen daarom al ben ik tegen.Do what you love, love what you do!![]()
BBB stemmen dan maar, Lientje rookt ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Na daar gaat t niet om. Niet eens het roken opzich.quote:
Maar alles wat regering aan banden wil leggen. Soort van totalistische staat. Of haast
DictatorDo what you love, love what you do!![]()
Ietwat overdreven dit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tja ik ben het er niet mee eens. ?
Maar sowieso hebben we niet eens regering.
Laat staan dat ze nog ff snel dingen bedenken.Do what you love, love what you do!![]()
Het is reces nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En veel ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vast. Gelukkig hebben we hier een oké stemquote:
Systeem. :’)
Oja alleen nog ff coalitie vormen erna. En daar gaat t fout want deals her en der.Do what you love, love what you do!![]()
Waar in op stemde is niks meer van over.
Dus of te wel. Waarom stem ik eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Krijgen we diezelfde poppenkast nu weer denk je? Mag toch hopen van niet zeg.quote:Op zondag 27 juli 2025 06:14 schreef kree het volgende:
[..]
Vast. Gelukkig hebben we hier een oké stem
Systeem. :’)
Oja alleen nog ff coalitie vormen erna. En daar gaat t fout want deals her en der.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hey Daddy.quote:
Hee FFquote:
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee HC
Hier net wakker door de kleine, die moet ook nog ff slapen anders verschuift haar ritme maar ze wil nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lees haar wat posts uit DTS voor.quote:Op zondag 27 juli 2025 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
Hier net wakker door de kleine, die moet ook nog ff slapen anders verschuift haar ritme maar ze wil niet
quote:
dan weet ik zeker dat ze niet meer slaaptquote:
Slecht idee van mij.quote:Op zondag 27 juli 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dan weet ik zeker dat ze niet meer slaapt
Haar eerste nachtmerriequote:Op zondag 27 juli 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dan weet ik zeker dat ze niet meer slaapt
How can I make this topic about me?![]()
Goedemorgen GG.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hopelijk doet een schone luier haar goed dat ze ff tot een uur of 8 doorslaaptTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee GGquote:
Gewoon rustig beantwoorden. Zit vast een aanzoek tussen.quote:Op zondag 27 juli 2025 06:33 schreef kree het volgende:
Moet zeggen in psar uur nog niet zoveel mentions gehad Wtf“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ga er van tussen, de dame wil echt niet.. laters!
Rustig aan en toch een fijne dag gewenst.quote:Op zondag 27 juli 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
ik ga er van tussen, de dame wil echt niet.. laters!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog meer berichten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik verwacht wel een dagelijks verslag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van wanneer zijn de mentions?quote:Op zondag 27 juli 2025 06:45 schreef kree het volgende:
Neig ernaar btw om te klikken alles verwijderen enzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee nee! misschien zit er wel iemand tussen die met je wil daten!quote:Op zondag 27 juli 2025 06:45 schreef kree het volgende:
Neig ernaar btw om te klikken alles verwijderen enzoHow can I make this topic about me?![]()
Dan valt het toch reuze mee om die even te checken?quote:Op zondag 27 juli 2025 06:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon nog van de afgelopen weken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welja, ik doe altijd even erboven hangen met de muis, dan zie je de post al in een popup. Je hebt het in 2 minuten gecheckt.quote:Op zondag 27 juli 2025 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan valt het toch reuze mee om die even te checken?How can I make this topic about me?![]()
![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoest hier?
Te vroegquote:
Ja jullie doen ze he, wss klikt zo weg Maar ze staan in de wef nuquote:Op zondag 27 juli 2025 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Kree schijnt wel 25 mentions te hebben.Do what you love, love what you do!![]()
De wef?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat heeft het World Economic Forum ermee te maken?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op zondag 27 juli 2025 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
Wat heeft het World Economic Forum ermee te maken?
![]()
Ik weet niet want normaal volg ik de discussie nog ff .
Of er nu weer haatnwas of commentaar enzo etc, vandaar dat ik ze even ga doornemenDo what you love, love what you do!![]()
Je kunt ze ook even bekijken?quote:Op zondag 27 juli 2025 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja jullie doen ze he, wss klikt zo weg Maar ze staan in de wef nuHow can I make this topic about me?![]()
Tot volgende week dan maar
Meer koffie gvd dan,quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, gvuquote:
Eerst ik!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Vanmiddag verder met die auto, Zal ff filmpje maken eerste meer erna startenDo what you love, love what you do!![]()
Hoop mijn auto ook snel te hebben,begin ongeduldig te wordenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2474 / +135 / +2 / 7662 / 8697
2. FreshFruit / 1650 / +0 / +79 / 2566 / 3362
3. KillemWieft / 1052 / +98 / +57 / 785 / 1133
4. gebrokenglas / 925 / +34 / +14 / 3136 / 3797
5. MooieTop6 / 632 / +29 / +0 / 2914 / 3321
6. _UserName_ / 580 / +8 / +9 / 512 / 699
7. Lovely / 530 / +0 / +0 / 2392 / 2781
8. loveislikeakiss / 474 / +45 / +4 / 2434 / 2740
9. DJMO / 461 / +28 / +15 / 881 / 1172
10. mario390 / 435 / +0 / +1 / 882 / 1158
11. Helenattenek / 425 / +0 / +0 / 517 / 653
12. HappyCharly / 386 / +61 / +47 / 359 / 500
13. marc0871 / 378 / +30 / +8 / 793 / 1040
14. hemarookworst / 353 / +13 / +12 / 1143 / 1398
15. Dr.Mikey / 353 / +1 / +0 / 424 / 572
16. MizzezAmy / 339 / +14 / +0 / 1908 / 2191
17. Fogel / 334 / +3 / +1 / 1054 / 1309
18. kree / 331 / +0 / +16 / 1320 / 1566
19. KoningWouter / 299 / +7 / +0 / 1109 / 1275
20. maily / 289 / +0 / +0 / 1128 / 1286SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook niet mijn eigendom, leasequote:Op zondag 27 juli 2025 07:29 schreef kree het volgende:
Ik heb ook geen eigen auto? Bedrijfswagen welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
nouja een eigen auto is soms handig dat sowieso,quote:
maar het is een kostenpost ook en hoewel ik zou het nu kunnen betalen, maar denk tja heb ik er hier 2 voor de deur eentje voor werk en eentje die ik mss af en toe nodig heb maar wel dik voor betaal?
tis me de moeite niet, sowieso trouwens en weet niet na dat alcohol dingetje jaaaaaren terug of ze me willen verzekerkeren. want ja ook dat speelt toch nog steeds.Do what you love, love what you do!![]()
Geen probleem, ben 20 jaar terug ook gepakt, rijbewijs kwijt. Fast forward naar 2 jaar terug: rijbewijs zo weer terug na mediche keuring en verzekerd zonder extra kostenquote:Op zondag 27 juli 2025 07:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja een eigen auto is soms handig dat sowieso,
maar het is een kostenpost ook en hoewel ik zou het nu kunnen betalen, maar denk tja heb ik er hier 2 voor de deur eentje voor werk en eentje die ik mss af en toe nodig heb maar wel dik voor betaal?
tis me de moeite niet, sowieso trouwens en weet niet na dat alcohol dingetje jaaaaaren terug of ze me willen verzekerkeren. want ja ook dat speelt toch nog steeds.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
nouja ik heb mijn rijbewijs ook alweer terug. na keuringen van rijbewijsbelang en CBR wat je een vermogen kost btw.quote:Op zondag 27 juli 2025 07:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen probleem, ben 20 jaar terug ook gepakt, rijbewijs kwijt. Fast forward naar 2 jaar terug: rijbewijs zo weer terug na mediche keuring en verzekerd zonder extra kosten
maar oke alsnog moet ik iig nog 1 keer weer terug want die van mij loopt nu af tegen eind dit jaar,
weer 300 euro en bloedonderzoek. en echt dit sleept 5 jaar dan he, justitie en boetes allang al afgedaan.
CBR nog niet.
echt. ik vindt t soms onterecht hoor. aan andere kant snap ik dat ze streng zijn.
so be it.
ik doe het wel. maar laat neit iemand zeggen dat straffen matig zijn hier in NLDo what you love, love what you do!![]()
De zon staat nu nog aan de voorkant. Wat zal ik doen? Aankleden en de tuin in om nog even wat onkruid te wieden zodat er ruimte is om te zitten en te bbq'en?Ik heb er één en ik ben er trots op
Eens hoor, ik drink vrijwel niet meer, gebruik geen drugs meer maar moet begin 2027 nog een keer.. dan ben ik er van af. En ja het kost wat maar wees eerlijk, we waren er zelf bij toen we besloten bezopen te rijden, ik zie het als onderdeel van de straf. Er wordt gekeken naar toen, nu is anders.quote:Op zondag 27 juli 2025 07:37 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik heb mijn rijbewijs ook alweer terug. na keuringen van rijbewijsbelang en CBR wat je een vermogen kost btw.
maar oke alsnog moet ik iig nog 1 keer weer terug want die van mij loopt nu af tegen eind dit jaar,
weer 300 euro en bloedonderzoek. en echt dit sleept 5 jaar dan he, justitie en boetes allang al afgedaan.
CBR nog niet.
echt. ik vindt t soms onterecht hoor. aan andere kant snap ik dat ze streng zijn.
so be it.
ik doe het wel. maar laat neit iemand zeggen dat straffen matig zijn hier in NLTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik heb mijn les geleerd hiermee, doe helemaal niet meer drinken als ik moet rijden.quote:Op zondag 27 juli 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eens hoor, ik drink vrijwel niet meer, gebruik geen drugs meer maar moet begin 2027 nog een keer.. dan ben ik er van af. En ja het kost wat maar wees eerlijk, we waren er zelf bij toen we besloten bezopen te rijden, ik zie het als onderdeel van de straf. Er wordt gekeken naar toen, nu is anders.
drinken nog wel. maar neit meer zo. sowieso andere mindset heb ik erover.
Maar al met al als ik ga uitrekenen wat dat geintje mij koste. en jullie weten gepakt op inparkeren. en 100m rijden. tja
90 uur taakstraf
rijbewijs nog weg.
3x keuring bij CBR en rijbewijsbelang wat ongeveer kost 4000 Euro nu al.
laat staan nog niet kunnen werken een jaar daardoor 30.000 euro.
en al gedoe met bijstand en etc etc.
Echt. LOL weet wel beter nu.Do what you love, love what you do!![]()
en nog ben ik er niet van af he want moet minimaal nog een keer naar die keuring. weer 300 euro voor 10 min gesprek. echtDo what you love, love what you do!![]()
Ik had 60u en enkel de onderzoeken maar ja, het is wel 3x800 extra. En die 30K is wat je jezelf hebt aangedaan, niet fair dat mee te rekenen want ook zonder auto is zat werk te vinden.quote:Op zondag 27 juli 2025 07:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb mijn les geleerd hiermee, doe helemaal niet meer drinken als ik moet rijden.
drinken nog wel. maar neit meer zo. sowieso andere mindset heb ik erover.
Maar al met al als ik ga uitrekenen wat dat geintje mij koste. en jullie weten gepakt op inparkeren. en 100m rijden. tja
90 uur taakstraf
rijbewijs nog weg.
3x keuring bij CBR en rijbewijsbelang wat ongeveer kost 4000 Euro nu al.
laat staan nog niet kunnen werken een jaar daardoor 30.000 euro.
en al gedoe met bijstand en etc etc.
Echt. LOL weet wel beter nu.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Klopt, blij dat ik er van af benquote:
Mijn geval met dit is ooit op miraculeuze wijze verdwenen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oja ze hadden mijn gegevens gelekt enzo want kreeg bericht van ze van privacy waakhond. en ja sorry kree er is wat fout gegaan, iemand anders had mijn hele info gehad dus.....
om maar aan te geven en dat is CBR/rijbewijsbelang die dat deed.
en nee overdrijf niet was officieel brief.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik die ene ja in nee had veranderd was er denk ik niks aan de hand. Maar ik ben een eerlijk persoonquote:Op zondag 27 juli 2025 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn geval met dit is ooit op miraculeuze wijze verdwenen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
mijn info dus bij willekeurig ander persoon terecht gekomen, zo werd het ook uitgelegd in de brief.
Nee echt top organisatie dat die CBR met Pechtold enzo. en rijbewijsbelang is al helemaal een commerciële kut organisatie.Do what you love, love what you do!![]()
Heb echt wel een jaar in spanning gezeten. Maar nooit weer iets gehoord.quote:Op zondag 27 juli 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ik die ene ja in nee had veranderd was er denk ik niks aan de hand. Maar ik ben een eerlijk persoon“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nog wordt ik er kwaad over he..... en hoe dat dan gaat. maar had mezelf beloofd me er niet meer over op te naaien.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben ooit één keer gepakt voor rijden zonder rijbewijs, dat heeft me niet meer gekost dan de boete en iemand zien te vinden met en rijbewijs om de auto bij het politiebureau op te halen.
Agent die me toen aanhield geloofde in eerste instantie niet eens dat ik geen rijbewijs had, ik reed te netjes.
Ik werd dan ook aangehouden omdat ik netjes de maximum snelheid aanhield in de maastunnel, terwijl iedereen daar het gaspedaal flink intrapte.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan ook geen slapende honden wakker makenquote:Op zondag 27 juli 2025 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb echt wel een jaar in spanning gezeten. Maar nooit weer iets gehoord.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Op een zeker moment toch maar even juridisch advies gevraagd.quote:Op zondag 27 juli 2025 07:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan ook geen slapende honden wakker maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat kwam daar uit?quote:Op zondag 27 juli 2025 07:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op een zeker moment toch maar even juridisch advies gevraagd.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het was een jaar gelden en er stond niks in de computer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik weet dat de meningen hierover verschillen he.quote:Op zondag 27 juli 2025 07:49 schreef DJMO het volgende:
Ik ben ooit één keer gepakt voor rijden zonder rijbewijs, dat heeft me niet meer gekost dan de boete en iemand zien te vinden met en rijbewijs om de auto bij het politiebureau op te halen.
Agent die me toen aanhield geloofde in eerste instantie niet eens dat ik geen rijbewijs had, ik reed te netjes.
Ik werd dan ook aangehouden omdat ik netjes de maximum snelheid aanhield in de maastunnel, terwijl iedereen daar het gaspedaal flink intrapte.
en dit blijft voor mij altijd lastig om uit te leggen omdat niemand me dan geloofd incl rechter.
maargoed ik heb de straf justitie gehad.
alleen nog met het CBR afronden nu en dan ben ik daar vanaf ook.Do what you love, love what you do!![]()
Dit gebeurde meer dan 25 jaar geleden. (Jezus, ik word oud). Ik heb daarna nooit meer een auto bestuurd.quote:Op zondag 27 juli 2025 07:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet dat de meningen hierover verschillen he.
en dit blijft voor mij altijd lastig om uit te leggen omdat niemand me dan geloofd incl rechter.
maargoed ik heb de straf justitie gehad.
alleen nog met het CBR afronden nu en dan ben ik daar vanaf ook.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan is er ook niks gebeurdquote:Op zondag 27 juli 2025 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was een jaar gelden en er stond niks in de computer.
Nee, geen PV of dossier. Dus ook geen zaak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja nouja ik ook tijden niet, ware het niet dat in mijn beroep wel een rijbewijs echt nodig is.quote:Op zondag 27 juli 2025 07:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit gebeurde meer dan 25 jaar geleden. (Jezus, ik word oud). Ik heb daarna nooit meer een auto bestuurd.
als dat het niet was, had ik al gedacht van fuck t dan maar dan geen rijbewijs en OV. want het kost zoveel geld.
tip aan iedereen. maak niet dezelfde fout als ik deed
Do what you love, love what you do!![]()
Heb 18 jaar niet gereden maar nieuwe rijbewijs is geen beginner ondanks ik korter dan 1 jaar heb gereden. Op rijbewijs staat ook geldig vanaf 2005Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
tja ik kan het niet want elke dag nodig met werk.
en anders is het iig niet werk wat ik nu kan doen en voor geleerd heb.Do what you love, love what you do!![]()
Genoeg werk waar je niet voor hoeft te leren of te rijdenquote:Op zondag 27 juli 2025 08:02 schreef kree het volgende:
tja ik kan het niet want elke dag nodig met werk.
en anders is het iig niet werk wat ik nu kan doen en voor geleerd heb.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik vind dit geen goede tip.quote:Op zondag 27 juli 2025 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Genoeg werk waar je niet voor hoeft te leren of te rijden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klopt maar maakt t ook rond in salaris, vraag tweequote:Op zondag 27 juli 2025 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Genoeg werk waar je niet voor hoeft te leren of te rijden
nu wel iig
neem erbij dat ik 600 p/m extra heb voor duoDo what you love, love what you do!![]()
Het is ook geen tip, het is een weergave dat je niet per se een auto moet hebben of een opleiding om te werkenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Effe pissen
Alles beter dan bijstandquote:Op zondag 27 juli 2025 08:05 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar maakt t ook rond in salaris, vraag twee
nu wel iig
neem erbij dat ik 600 p/m extra heb voor duoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
kloptquote:Op zondag 27 juli 2025 08:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is ook geen tip, het is een weergave dat je niet per se een auto moet hebben of een opleiding om te werken
ik kwam ook rond met bijstand, hoewel dat was t vangnet he. niet onwijs leukDo what you love, love what you do!![]()
Dat tikt wel mooi af dan elke maand.quote:Op zondag 27 juli 2025 08:05 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar maakt t ook rond in salaris, vraag twee
nu wel iig
neem erbij dat ik 600 p/m extra heb voor duo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou ik wil wel ff eerlijk zijn hoor over wat ik nu verdien enzo, Na die hele bijstand en weet ik hoeveel bs cursussen.quote:Op zondag 27 juli 2025 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat tikt wel mooi af dan elke maand.
Ik had mijn diploma's wel nl.
dus oke ff wat ik verdien p/m 3200 bruto nu he en is ook pas sinds 3 jaar daarvoor bijstand en was 900.
Ik heb onwijs mazzel gehad dat ik toen nog in sociale woningbouw kon komen. want met salaris nu is dat geen optie meer.
huur ik scheef dan nu, jazeker.... heb ik andere optie. ook niet want heb niet spaargeld.
maandelijks huur 700 + die 600 DUO omdat ik genoeg verdien nu. dan nog energie
100
Ik hou over nog maar met alle boodschappen enzo niet zoveel nu. Maar oke.
zit op het goeie pad en hou over dus wmb oke.
ik wil zo niet terug naar die bijstand en geen werk (en kon ff niet toen door rijbewijs en ik helemaal in depressie kwam)
het kan allemaal wel he want ik denk echt dat ik op randje van zwerver werden zat. of sterker nog had er gewoon allemaal geen zin in.
en dat heb ik duidelijk proberen te maken met die hele lange reeks van hoe is het met kree etc.
En echt hoop dat iemand die mss zoiets als ik meemaakt daar wat hoop uit put.
maar al met al. heb nu niks te klagen, beetje hoge maandlasten eens door duo, maargoed ik zal het eerlijk afbetalen en incl CBR hoe oneens ik het ermee ben. over paar jaar ben ik ervan af.Do what you love, love what you do!![]()
Hoop dat ik ook snel aan het werk ben weer, anders kan ik ook inleverenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Je wilde het ooit zolang mogelijk gaan uitstellen weet ik nog.quote:Op zondag 27 juli 2025 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wil wel ff eerlijk zijn hoor over wat ik nu verdien enzo, Na die hele bijstand en weet ik hoeveel bs cursussen.
Ik had mijn diploma's wel nl.
dus oke ff wat ik verdien p/m 3200 bruto nu he en is ook pas sinds 3 jaar daarvoor bijstand en was 900.
Ik heb onwijs mazzel gehad dat ik toen nog in sociale woningbouw kon komen. want met salaris nu is dat geen optie meer.
huur ik scheef dan nu, jazeker.... heb ik andere optie. ook niet want heb niet spaargeld.
maandelijks huur 700 + die 600 DUO omdat ik genoeg verdien nu. dan nog energie
100
Ik hou over nog maar met alle boodschappen enzo niet zoveel nu. Maar oke.
zit op het goeie pad en hou over dus wmb oke.
ik wil zo niet terug naar die bijstand en geen werk (en kon ff niet toen door rijbewijs en ik helemaal in depressie kwam)
het kan allemaal wel he want ik denk echt dat ik op randje van zwerver werden zat. of sterker nog had er gewoon allemaal geen zin in.
en dat heb ik duidelijk proberen te maken met die hele lange reeks van hoe is het met kree etc.
En echt hoop dat iemand die mss zoiets als ik meemaakt daar wat hoop uit put.
maar al met al. heb nu niks te klagen, beetje hoge maandlasten eens door duo, maargoed ik zal het eerlijk afbetalen en incl CBR hoe oneens ik het ermee ben. over paar jaar ben ik ervan af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geniet jij nou eerst nog maar even van je vaderschap.quote:Op zondag 27 juli 2025 08:14 schreef _UserName_ het volgende:
Hoop dat ik ook snel aan het werk ben weer, anders kan ik ook inleveren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh doe ik ook wel maar nadat ik er al 700 op achteruit ben gegaan wil ik liever niet weer 400 erop achteruit gaan, al wordt dat wel opgevangen met toeslagen maar als ik weer ga werken dan levert het netto niks op.. nu zit ik op 100% wajong, vanaf december 70%.. en dan kom ik ook niet meer op 100% door nieuwe regels.. dus ik wil die 100% behouden en dat kan alleen door werk, al is het maar 16 of 20 uurtjes. Kan ik alsnog van mijn gezin genietenquote:Op zondag 27 juli 2025 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geniet jij nou eerst nog maar even van je vaderschap.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Er zijn genoeg banen waar je dat kan behalen. Kijk rustig om je heen.quote:Op zondag 27 juli 2025 08:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh doe ik ook wel maar nadat ik er al 700 op achteruit ben gegaan wil ik liever niet weer 400 erop achteruit gaan, al wordt dat wel opgevangen met toeslagen maar als ik weer ga werken dan levert het netto niks op.. nu zit ik op 100% wajong, vanaf december 70%.. en dan kom ik ook niet meer op 100% door nieuwe regels.. dus ik wil die 100% behouden en dat kan alleen door werk, al is het maar 16 of 20 uurtjes. Kan ik alsnog van mijn gezin genieten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben ik mee bezig, zoek nu een beetje in de personenvervoerquote:Op zondag 27 juli 2025 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn genoeg banen waar je dat kan behalen. Kijk rustig om je heen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Prima idee.quote:Op zondag 27 juli 2025 08:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, zoek nu een beetje in de personenvervoer
Dat dacht ik, al hoop ik dat mijn verleden mij niet tegen zitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Een VOG bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2025 08:40 schreef _UserName_ het volgende:
Dat dacht ik, al hoop ik dat mijn verleden mij niet tegen zit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, inname rijbewijs destijds. VOG moet geen probleem zijn geloof ikquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Komt vast goed.quote:Op zondag 27 juli 2025 08:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, inname rijbewijs destijds. VOG moet geen probleem zijn geloof ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Jawel, ze kijken 4 of 5 jaar terug. Dit is 20 jaar terugquote:
Ja, nog een bak koffie en dan de tuin inIk heb er één en ik ben er trots op
Ik had in mijn agenda staan kermis met de familie maar blijkbaar kunnen ze toch nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Even VOG check gedaan; in elke branche hoge kans op slagen
Barman in DTSquote:Op zondag 27 juli 2025 08:50 schreef _UserName_ het volgende:
Even VOG check gedaan; in elke branche hoge kans op slagen
Wat schuift t?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Dat is ook een ander certificaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je ergens een strafblad voor hebt dan zou je dat toch weten...quote:Op zondag 27 juli 2025 08:50 schreef _UserName_ het volgende:
Even VOG check gedaan; in elke branche hoge kans op slagenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Welke kermis?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zweven, draaien en botsen genot.quote:
Goed topicnrI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jammer dat ze niet mee willen, ga je nog wel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dan ben ik alleen, dat is niet leukquote:Op zondag 27 juli 2025 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet mee willen, ga je nog wel?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wil er niet iemand anders mee?quote:Op zondag 27 juli 2025 09:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dan ben ik alleen, dat is niet leuk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De een is naar de camping, de ander naar de Eftelingquote:
En ik ben nog in Utrecht dus als ik nu die kant op ga gaan zij alweer naar huisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* gebrokenglas is aan het plannen of hij nog een kop koffie zal pakken
Lekker trippen aan zee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeequote:
Zon, strand, duinen, frisse zeewind, koffie met appelgebak bij zo'n strandpaviljoen
Klinkt Vlaamsquote:Op zondag 27 juli 2025 09:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Haartjes uitwaaien met een bicky burgerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Werd in Nederland ook wel verkocht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb jij wel eens een bicky burger gehad?quote:Op zondag 27 juli 2025 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werd in Nederland ook wel verkocht.How can I make this topic about me?![]()
dat is niet bestquote:Op zondag 27 juli 2025 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Slaapscore: 65 (redelijk)
Body Battery: 61Standaard half 7 op danquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Vind je?quote:Op zondag 27 juli 2025 09:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dat is niet best
[..]
Standaard half 7 op dan
Mijn slaapscore is doorgaans "slecht". En body battery vaak in de middag al op 5%.
Dit is opvallend goed.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vind je?
Mijn slaapscore is doorgaans "slecht". En body battery vaak in de middag al op 5%.
Dit is opvallend goed.
Werden op stations hier wel verkocht.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een bicky burger gehad?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet nog dat jij een keer op het NS station in Leeuwarden klaar stond met een lekkere hamburger voor DJMO maar dat DJMO al in de trein zat.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werden op stations hier wel verkocht.
Of had je toen een Bicky burger
De Bicky burger is een populaire Belgische snack, een soort hamburger die je vaak in frituurzaken vindt. Het is een gefrituurde patty, gemaakt van een combinatie van varkensvlees, kip en paardenvlees, geserveerd in een broodje met saus en garnering. Er zijn verschillende varianten, zoals de Bicky Original, Bicky Crispy, Bicky Mexicano en Bicky Royal.
Ik moet om acht in Nijkerk zijnquote:Op zondag 27 juli 2025 09:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dat is niet best
[..]
Standaard half 7 op dan
Ik denk dat ik eerder op moet
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een bucket KFC was dat. Dacht dat ze met de bus zou gaan.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij een keer op het NS station in Leeuwarden klaar stond met een lekkere hamburger voor DJMO maar dat DJMO al in de trein zat.
Of had je toen een Bicky burger“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil nog een keer een roodkapje proberenquote:Op zondag 27 juli 2025 09:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
De Bicky burger is een populaire Belgische snack, een soort hamburger die je vaak in frituurzaken vindt. Het is een gefrituurde patty, gemaakt van een combinatie van varkensvlees, kip en paardenvlees, geserveerd in een broodje met saus en garnering. Er zijn verschillende varianten, zoals de Bicky Original, Bicky Crispy, Bicky Mexicano en Bicky Royal.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je hebt die Bucket toen zelf maar opgegeten hopelijk, niet weg hoeven gooien?quote:Op zondag 27 juli 2025 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een bucket KFC was dat. Dacht dat ze met de bus zou gaan.How can I make this topic about me?![]()
In sommige Vlaamse frituren kun je tegenwoordig een roodkapje bestellen. Dat is een snack die bestaat uit een grote gehaktbal, kriekensaus en geroosterde uitjes. Gehaktballen met warme krieken (zure kersen) is een traditioneel gerecht uit de Vlaamse keuken.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jaaah roodkapje, die wil ik ook testen!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En die uitjes zit ook op een Bicky burger.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ha, het is hier goed toeven ja! Alleen maandag gaat het 30 graden worden, dat is me te warm. Dinsdag el Teide opquote:Op zondag 27 juli 2025 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee MizzezAmy, lekker aan het genieten daar? Dit is al dag 2!
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dat werd in de posts boven je beschrevenquote:Op zondag 27 juli 2025 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb blijkbaar een domme vraag gesteld?
Ik vraag AI wel even.![]()
![]()
Hij is nog niet helemaal goed wakkerquote:Op zondag 27 juli 2025 10:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dat werd in de posts boven je beschreven
O, dat tussen haakjes. Ja nee ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dat werd in de posts boven je beschrevenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 09:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
De Bicky burger is een populaire Belgische snack, een soort hamburger die je vaak in frituurzaken vindt. Het is een gefrituurde patty, gemaakt van een combinatie van varkensvlees, kip en paardenvlees, geserveerd in een broodje met saus en garnering. Er zijn verschillende varianten, zoals de Bicky Original, Bicky Crispy, Bicky Mexicano en Bicky Royal.
[ afbeelding ]
2 dagen plezierWerewolf![]()
Kriekensaus is een zoetzure saus op basis van krieken — dat zijn zure kersen, vaak op sap — en wordt vooral in België geserveerd bij gehaktballen of frikadellen. Het is een klassieker van de Vlaamse keuken, geliefd om zijn nostalgische smaak en eenvoudige bereiding.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: