SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik zou je willen liken maar ik durf nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jongequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon yoloquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:02 schreef devzero het volgende:
Ik wil @:loveislikeakiss ook wel een like geven, maar straks heb ik een banIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat mag wel, ik voeg altijd dusdanig weinig toe aan het forum dat ik niet zo veel likes krijg, ik zal het probleem niet zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zou je willen liken maar ik durf niet~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Like gegevenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat mag wel, ik voeg altijd dusdanig weinig toe aan het forum dat ik niet zo veel likes krijg, ik zal het probleem niet zijn.![]()
Word net deze post zoveel geliket dat alle FOK! servers in de fik gaanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat mag wel, ik voeg altijd dusdanig weinig toe aan het forum dat ik niet zo veel likes krijg, ik zal het probleem niet zijn.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Terwijl je net op vakantie bent geweestquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:02 schreef devzero het volgende:
Ik wil @:loveislikeakiss ook wel een like geven, maar straks heb ik een banHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zag net mijn groentetuintje weer na een maand vakantie en weg voor conferentie..... een combinatie van onkruid, paksoi en een zoete aardappelplant die overal groeit....
Morgen maar eens gaan wieden![]()
![]()
Dan log ik even uit en kom ik morgen wel weer terugquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word net deze post zoveel geliket dat alle FOK! servers in de fik gaan![]()
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Wie haalt de A's erbij?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word net deze post zoveel geliket dat alle FOK! servers in de fik gaan
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oeeeeeh lekker zoete aardappelquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:04 schreef devzero het volgende:
Ik zag net mijn groentetuintje weer na een maand vakantie en weg voor conferentie..... een combinatie van onkruid, paksoi en een zoete aardappelplant die overal groeit....
Morgen maar eens gaan wiedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
RIPquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Die leest waarschijnlijk nu gewoon meeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze post een like geven, voelt toch een beetje raarquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan log ik even uit en kom ik morgen wel weer terug![]()
![]()
Die reageren enkel met de volgende tekstquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Die leest waarschijnlijk nu gewoon mee
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: