Maar die reed 300 jaar meequote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:39 schreef Van_Poppel het volgende: [..] Ik heb Longo nog meegemaakt. Dat is wel heel lang geleden.
Dit doet Lidl-Trek altijd. Ook in een vlakke rit mooi rijden voor Balsamo terwijl ze toch nooit wint van Wiebes.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:40 schreef Szura het volgende:
Lidl reed voor Balsamo? Die eindigt op een halve minuut
Die stopte toen ze 83 was of zoquote:
Jeminee, waanzinnig ontplofte brommer.quote:
Enig zicht op wat haar niveau is op de lange klimmen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Le Court komt echt van ver, het is echt idioot hoe goed zij is geworden.
Benieuwd hoe Karrel dit gaat spinnen. Ze heeft bewust tijd verloren om nu in de aanval te kunnen gaan!quote:
Wiebes nog best redelijk op zo'n aankomst. Kopecky, ja viesslechtquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch wel genoten van de plof van Wiebes en Kopecky. SD Worx disasterclass, topshow.
Heeft LOTTE zich weggestopt? Verstoppertje gespeeld?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt weer genieten bij de grote Karrelshow.
Dit wordt straks weer genieten!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Benuwurd hoe Karrel dit gaat spinnen. Ze heeft bewust tijd verloren om nu in de aanval te kunnen gaan!
Wiebes moest nota bene op kop rijden. Heel erg pijnlijk voor Kopecky.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:44 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Heeft LOTTE zich weggestopt? Verstoppertje gespeeld?
Weinig referenties, dit jaar een keer derde op Jebel Hafeet, maar verder is het een vraagteken. Ze kan alles tegenwoordig , dus ik sta nergens meer van te kijken. Bijzonder genoeg heeft Gigante vandaag maar 20 seconden heeft verloren, als zij een beetje in de buurt blijft (kleine kans, we wachten op een onvermijdelijke chute) zal zij eerder de kopvrouw zijn in de bergen gok ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Enig zicht op wat haar niveau is op de lange klimmen?
Bijzonder knap dat ze dit kan nadat ze in de Giro heeft opgegeven. Dit stemt hoopvol voor de komende dagen. Ze heeft nu wat achterstand, ze zullen haar nu wel laten gaan!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:44 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Heeft LOTTE zich weggestopt? Verstoppertje gespeeld?
Visma staat uit het niets ineens wel gruwelijk op punt, die finale volledig gedomineerd met de ploeg. Ik zou toch ook wel een beetje bang hebben van haar.quote:
En heeft zo veel gewonnen dat er verschillende aantallen overwinningen de rondte doenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:48 schreef franklop het volgende:
Vos doet al zolang mee dat ik op de site van STEEF een 'loading results' krijg als ik haar CX resultaten van 2002 wil zien
Gaan we straks Marion Bunel op kop zien beuken op de zware cols met nog maar een handvol vrouwen in haar wiel?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Visma staat uit het niets ineens wel gruwelijk op punt, die finale volledig gedomineerd met de ploeg. Ik zou toch ook wel een beetje bang hebben van haar.
Herinneren we ons de bizarre piek van PFP op de OS vorig jaar? Ga maar heel erg bang worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Visma staat uit het niets ineens wel gruwelijk op punt, die finale volledig gedomineerd met de ploeg. Ik zou toch ook wel een beetje bang hebben van haar.
PFP heeft er ook een Fien Germijns dieet op zitten. Die kilo’s scherper dan in het voorjaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bizarre piek... Ze had net daarvoor de laatste twee wereldbekers met een dikke minuut voorsprong gewonnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Herinneren we ons de bizarre piek van PFP op de OS vorig jaar? Ga maar heel erg bang worden.
Marianne VOS is de WOUT van de vrouwen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaan we straks Marion Bunel op kop zien beuken op de zware cols met nog maar een handvol vrouwen in haar wiel?
Jantje Boven is een fenomeen.
Zoals ik het me herinner kon Puck eerder het seizoen mee met PFP en op de OS was dat toch een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bizarre piek... Ze had net daarvoor de laatste twee wereldbekers met een dikke minuut voorsprong gewonnen.
Nee, Pieterse kreeg in Nove Mesto en Val di Sole ook gewoon twee keer dik klop. Het is geen Schurter die heel het jaar geen platte prijs rijdt maar plots in Val di Sole en Les Gets de kampioenschapsbenen uit de kluis trekt om toch nog maar weer twee keer wereldkampioen te worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zoals ik het me herinner kon Puck eerder het seizoen mee met PFP en op de OS was dat toch een heel ander verhaal.
Dat is een grove belediging voor haar erelijstquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marianne VOS is de WOUT van de vrouwen?
Dat weet ik, maar ik zie het Karrel al zeggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is een grove belediging voor haar erelijst
Denk dat Karl daarvoor iets teveel respect heeft voor het fenomeen Vosquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik zie het Karrel al zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |