Als hij op de bijrijdersstoel zat, dan had hij ten minste nog controle over de handrem. Hij had in principe nog aan de handrem kunnen trekken.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef Harvest89 het volgende:
Ja bij mij ook.
Het is hier gewoon zwaar achterlijk van die vader om de totale controle los te laten in de auto.
Voor ons weldenkende mensen open deuren ja, voor de papa in kwestie niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:33 schreef littlemindy het volgende:
Wat een slecht geschreven artikel idd, totaal geen opbouw en allemaal open deuren.
Ik denk dat maar weinig gescheiden vaders zo'n goede omgangsregeling hebben.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Hij ziet zijn kinderen maar 4 dagen in de 2 weken dus de kinderen mogen het niet saai hebben.
Het is voor haar te hopen dat ze niet in gemeenschap van goederen met hem getrouwd is, want in dat geval wordt de schade ook op haar verhaald.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Douwe is een achterlijke tokkie van 40 jaar oud, gescheiden, zijn dikke vrouw ingeruild voor een jong sletje van 27 die ook al weer een kind van hem heeft.
Als hij pech heeft mag hij ze vanaf nu nóg minder zien.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat maar weinig gescheiden vaders zo'n goede omgangsregeling hebben.
En als zijn huidige vrouw Sandy verstandig is, dan gaat ze van hem scheiden en dan mag hij zijn jongste zoontje ook niet zo vaak meer zien.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Als hij pech heeft mag hij ze vanaf nu nóg minder zien.
Dan hoef je nog niet de auto door de voorgevel heen te Douwequote:Op maandag 28 juli 2025 19:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Douwe is een achterlijke tokkie van 40 jaar oud, gescheiden, zijn dikke vrouw ingeruild voor een jong sletje van 27 die ook al weer een kind van hem heeft.
Liefde overwint alles.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En als zijn huidige vrouw Sandy verstandig is, dan gaat ze van hem scheiden en dan mag hij zijn jongste zoontje ook niet zo vaak meer zien.
Zolang het maar niet saai wordt geef ik het een kleine kans, maar ik vrees ervoor.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zou de liefde ook drie jaar schuldsanering overleven?
FTFY maar eens met het inruilsentiment en precies wat ik ook dacht toen ik het las.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Douwe is een achterlijke tokkie van 40 jaar oud, gescheiden, zijn dikke vrouw ingeruild voor een jonge sletje meid van 27 die ook al weer een kind van hem heeft.
Waarom?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb overigens met Google Streetview de Albert Verweijstraat in Hengelo zitten bekijken en vergeleken met de foto's die in de media zijn verschenen om de exacte locatie te vinden, en ik geloof dat ik die gevonden heb. Het huisnummer van het getroffen huis is wel een ongeluksgetal.
quote:Op maandag 28 juli 2025 20:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb overigens met Google Streetview de Albert Verweijstraat in Hengelo zitten bekijken en vergeleken met de foto's die in de media zijn verschenen om de exacte locatie te vinden, en ik geloof dat ik die gevonden heb. Het huisnummer van het getroffen huis is wel een ongeluksgetal.
Drie jaar in de schuldsanering zal behoorlijk saai worden en dan zal het voor haar niet moeilijk worden om een man te vinden die haar een leuker leven kan bieden.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Zolang het maar niet saai wordt geef ik het een kleine kans, maar ik vrees ervoor.
Dat weet je toch niet? De leuke mannen met een leuk leven liggen niet voor het oprapen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Drie jaar in de schuldsanering zal behoorlijk saai worden en dan zal het voor haar niet moeilijk worden om een man te vinden die haar een leuker leven kan bieden.
Er zijn zo enorm veel alleenstaande mannen op zoek naar een vrouw, daar moet toch wel iets leuks tussen zitten?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat weet je toch niet? De leuke mannen met een leuk leven liggen niet voor het oprapen.
Nee.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er zijn zo enorm veel alleenstaande mannen op zoek naar een vrouw, daar moet toch wel iets leuks tussen zitten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |