Ik hoop dat je een geintje maakt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Toen er onderhoud werd gepleegd aan deze zweefbaan, was een monteur vergeten zijn gereedschap op te ruimen. Daardoor ontspoorde de zweeftrein een dag later, en viel de Wupper in.
Nee dat is echt gebeurd. Is het enige ongeluk dat er in 125 jaar tijd mee gebeurd is.quote:
En er is nog een keer een olifant uitgedonderd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is echt gebeurd. Is het enige ongeluk dat er in 125 jaar tijd mee gebeurd is.
Alleen die foto is nepquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En er is nog een keer een olifant uitgedonderd.
Het maakt het extra spannend. De olifant heeft een naam: Tuffi. Als je goed oplet zal je tekeningen van de olifant zien. Voor de touristen is er olifanten-merchanise.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:47 schreef DJMO het volgende:
Jullie stellen me niet echt gerust he? We moeten nog terug ook
Hmm. Even zoeken naar die olifant dan. Pleegmoeder ijs gek op olifanten, dus even een souvenir scoren voor haar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het maakt het extra spannend. De olifant heeft een naam: Tuffi. Als je goed oplet zal je tekeningen van de olifant zien. Voor de touristen is er olifanten-merchanise.
Zolang je niet in de eerste trein van de dag zit, ben je veilig.
Dat was voor de verbouwing nog wel uit te houden maar ook niet comfortabel. Denk echter dat het met noise cancelling headphones prima te doen zou zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was misschien wel mijn laatste ICM ritje. De airco was stuk dus alle ramen stonden tegen elkaar open. Maar ja, beter dan geen trein.
Duurt nog even voordat het ICM er helemaal uit is, maar in de afgelopen weken zijn er diverse stellen aan de kant gezet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was misschien wel mijn laatste ICM ritje. De airco was stuk dus alle ramen stonden tegen elkaar open. Maar ja, beter dan geen trein.
Doet me denken aan de tijd dat er nog DDAR werd ingezet als stoptrein op de Veluwelijn. Als je door het bos reed waaide de trein beneden nog wel lekker door maar boven zaten alleen van die ventilatieroosters en ging je dood van de hitte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat was voor de verbouwing nog wel uit te houden maar ook niet comfortabel. Denk echter dat het met noise cancelling headphones prima te doen zou zijn.
Die groene banken waren wel ronduit kut. Een soort voorloper van de stoelen in de SNG.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als ik DDAR kon ontwijken deed ik het. Net als greavy en z'n VIRMs.
Ze moesten destijds ook wel rijden op de Veluwelijn vanwege de capaciteit en rijtijden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat er nog DDAR werd ingezet als stoptrein op de Veluwelijn. Als je door het bos reed waaide de trein beneden nog wel lekker door maar boven zaten alleen van die ventilatieroosters en ging je dood van de hitte.
Mobiele martelwerktuigen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die groene banken waren wel ronduit kut. Een soort voorloper van de stoelen in de SNG.
Zeg dan gewoon ex-Thalys stelquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:19 schreef James1988 het volgende:
Gisteren samen met mijn vriendin een middag doorgebracht in Lille en afgesloten met een ritje Lille Europe -> Brussel met Eurostar. En dan bedoel ik de echte Eurostar, niet dat Duitse spul.
Het had ook wel z’n charme. ‘s Avonds laat of in het weekend kwam er nog wel eens Mat 64 opdagen. Dat waren nog echte treinen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze moesten destijds ook wel rijden op de Veluwelijn vanwege de capaciteit en rijtijden.
klopt, maar het moderne materieel heeft wel als voordeel dat de rijtijden veel makkelijker haalbaar zijn. Alleen die stoelen in het SNG ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het had ook wel z’n charme. ‘s Avonds laat of in het weekend kwam er nog wel eens Mat 64 opdagen. Dat waren nog echte treinen.
Die trein die voor hongerwinterprofielen is gemaakt.quote:
Ja er was schijnbaar ooit een verkiezing voor welke stoelen erin moesten komen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand op deze rommel heeft gestemd. Had gewoon die FLIRT stoelen gedaan dan had je er niemand over gehoord.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar het moderne materieel heeft wel als voordeel dat de rijtijden veel makkelijker haalbaar zijn. Alleen die stoelen in het SNG ...
Al was Plan T met die DM'90-stoelen nog kutter
Iconische trein die ook geweldig rijdt. Naar mijn mening veel beter dan de e320 (Velaro).quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die trein die voor hongerwinterprofielen is gemaakt.
Groene raketquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die groene banken waren wel ronduit kut. Een soort voorloper van de stoelen in de SNG.
(Pratende over Oostenrijk, Nederland en Basel).quote:This additional triple approval is expected in the near future.
quote:The Talgo 230 trains have been designed to carry out international services that cross borders, making them an attractive alternative to flying. For this reason, and in line with customer specifications, they will also be certified and subsequently authorised by the national safety authorities of Austria (BMK) and the Netherlands (ILT) for both countries’ entire railway networks, as well as by the Swiss agency (BAV), but only for the Basel border station. This additional triple approval is expected in the near future.
En dat was het laatste wat we ooit van @DJMO vernomen hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:47 schreef DJMO het volgende:
Jullie stellen me niet echt gerust he? We moeten nog terug ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |