Rhea Seehorn heeft Better Call Saul eigenhandig naar een zeer hoog niveau getild. Bizar dat ze geen enkele prijs heeft gewonnen voor die rol. Zeer benieuwd naar deze serie.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 01:09 schreef Momo het volgende:
Grappig dat hij voor Kim uit Better Call Saul als hoofdrolspeelster gaat. Ben benieuwd.
Moet hierbij een beetje aan The Truman Show denken.quote:The series is set in Albuquerque, New Mexico, and tells the story of an author named Carol Sturka. She is the only person who does not get affected by a strange virus spreading across people.
The virus makes everyone who catches it permanently cheerful and positive, leaving Carol isolated in a world that seems unnaturally happy.
Iets raars, beetje als Severance denk ik maar dan anders.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:18 schreef Momo het volgende:
Ik heb nog steeds niet echt een duidelijk beeld wat voor een serie dit gaat worden
Vandaar dat het een teaser heet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:59 schreef Discombobulate het volgende:
Constant teasen vind ik ook geen reet aan. Ik heb nog steeds geen idee.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 23:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
En zo moet je alle aanbieders zo’n beetje in huis halen omdat ze allemaal jaarlijks met 2,5 boeiende series komen.
mss kan je een trial fixen oidquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zeker want ik ben erg benieuwd
Of via dat andere...quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mss kan je een trial fixen oid
Heb vertrouwen in Vince Gilliganquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:15 schreef Timwonnacott het volgende:
Vooralsnog interessant maar vraag me inderdaad wel af hoe lang ze dat vol kunnen houden, groot deel van de mysterie is ook al snel weer weg.
En Zosia is toch wel een bloedmooie dame![]()
Wat was je vraag dan?quote:Op maandag 10 november 2025 14:32 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom is nu m'n post verwijderd met de vraag waarom m'n post verwijderd is?
Hallo? Waar slaat dit op? Ik stelde gewoon een vraag, niets in strijd met wat dan ook.
Waarom mijn post van daarvoor verwijderd was.quote:
Bedoelde je initiële reactie eigenlijkquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom mijn post van daarvoor verwijderd was.
Heel veel mysterie is al weg. Het is een soort Invasion of the Bodysnatchers van wat we gezien hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:15 schreef Timwonnacott het volgende:
Vooralsnog interessant maar vraag me inderdaad wel af hoe lang ze dat vol kunnen houden, groot deel van de mysterie is ook al snel weer weg.
En Zosia is toch wel een bloedmooie dame![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:36 schreef Droopie het volgende:
8/10 vond ik aflevering 3. En de eerste 2 vond ik nog beter.
Deze serie kan ook alle kanten op.Met de Hive zoals we die nu begrijpen zie ik niet in waarom het ineens vals of onaardig zou doen. Carol wordt als 'drenkeling' gezien die zo comfortabel mogelijk gemaakt moet worden totdat ze eindelijk 'gered' kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou eerder een 'feestelijke' gebeurtenis moeten zijn vanuit het oogpunt van de Hive, en zou bovendien in een fractie van een seconde geregeld zijn.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kleffe_Dop op 15-11-2025 19:04:33 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |