Rhea Seehorn heeft Better Call Saul eigenhandig naar een zeer hoog niveau getild. Bizar dat ze geen enkele prijs heeft gewonnen voor die rol. Zeer benieuwd naar deze serie.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 01:09 schreef Momo het volgende:
Grappig dat hij voor Kim uit Better Call Saul als hoofdrolspeelster gaat. Ben benieuwd.
Moet hierbij een beetje aan The Truman Show denken.quote:The series is set in Albuquerque, New Mexico, and tells the story of an author named Carol Sturka. She is the only person who does not get affected by a strange virus spreading across people.
The virus makes everyone who catches it permanently cheerful and positive, leaving Carol isolated in a world that seems unnaturally happy.
Iets raars, beetje als Severance denk ik maar dan anders.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:18 schreef Momo het volgende:
Ik heb nog steeds niet echt een duidelijk beeld wat voor een serie dit gaat worden
Vandaar dat het een teaser heet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:59 schreef Discombobulate het volgende:
Constant teasen vind ik ook geen reet aan. Ik heb nog steeds geen idee.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 23:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
En zo moet je alle aanbieders zo’n beetje in huis halen omdat ze allemaal jaarlijks met 2,5 boeiende series komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |