Ik sluit me aan bij een 8/10 voor aflevering 3. Ik ga geen spoiler tags gebruiken, want dit is immers het dedicated topic voor de serie.
In de cold open werd duidelijk dat Carol eicellen in heeft laten vriezen. Helen wist daarvan en dus weet De Hive er ook van. Dit gaat op een later moment in de serie zeker een rol spelen, mogelijk in relatie tot het 'onderzoek' naar haar immuniteit.
De handgranaat scène toont aan hoe ernstig gebrekkig de redenatie van de Hive is, het wil Carol álles geven (“hemel en aarde” verzetten) om haar gelukkig te houden. Maar... ook ten koste van zichzelf?

Benieuwd waar dit naartoe gaat.
The Hive is bij monde van Zosia zeer druk bezig. Maar waarmee dan - waar zijn die andere +/- 7 miljard mensen op aarde dan mee bezig?
Waarom stelt Carol geen vragen over het signaal en de bron daarvan? Beschikt deze Hive over meer informatie op dat gebied, wat haar mogelijk kan helpen?
Ben al een aantal interessante mogelijke theorieën tegen gekomen op internet.

quote:
Op zaterdag 15 november 2025 00:36 schreef Droopie het volgende:8/10 vond ik aflevering 3. En de eerste 2 vond ik nog beter.
Deze serie kan ook alle kanten op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de Hive zoals we die nu begrijpen zie ik niet in waarom het ineens vals of onaardig zou doen. Carol wordt als 'drenkeling' gezien die zo comfortabel mogelijk gemaakt moet worden totdat ze eindelijk 'gered' kan worden.
Dat zou eerder een 'feestelijke' gebeurtenis moeten zijn vanuit het oogpunt van de Hive, en zou bovendien in een fractie van een seconde geregeld zijn.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kleffe_Dop op 15-11-2025 19:04:33 ]