Ik vond het de eerste 100 blz wel een interessant boek, maar nu heb ik het weggelegd. Het was saai en ik kreeg zo ontiegelijke hekel aan die kerel. Ik was zelf al 6x bij hem weggegaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 07:32 schreef Adrian4 het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is zo’n vrouw, je kent haar wel, die lange tijd volhoudt dat ze het voor elkaar heeft. Tot ze geconfronteerd wordt met een onverwachte wending: de jarenlange affaire van haar echtgenoot. Het dwingt haar om eerlijk te kijken naar het leven waar ze middenin zit. Ze begint te schrijven. Aan haar, aan de geheime minnares. Te midden van de onvermijdelijke alledaagsheid van het leven met jonge kinderen zoekt ze naar zichzelf zoals ze dacht dat ze bedoeld was. Zo probeert ze haar leven weer naar zich toe te schrijven.
Dicht op de huid en met verrassende lichtheid ontleedt Steffie Verstappen het instorten van een huwelijk. Dit is wat ik je zeg is een intiem en indringend verslag van de liefde en de dingen die voorbijgaan.
Klassieker hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Al gelezen, maar ik heb even niets nieuws liggen en dit leest snel weg
[ afbeelding ]
Het is inderdaad ff wennen aan de schrijfwijze, heb nog wat moeite in het verhaal te komen, maar then again: het zijn maar 118 pagina's (zegt mijn e-reader).quote:Ezelsbuik is een verslavend spervuur van taal: Andrea Abreu weeft straattaal, songteksten, MSN-taal en landschapsbeschrijvingen aaneen, met een uitzonderlijke eigen stem.
Was deze leuk? Deze staat nog op mijn lijstje nlquote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:26 schreef trui het volgende:
Onlangs gelezen:
Chris Bajema - De mosterdmoorden
Ik heb daar First Blood van liggen. Misschien ook maar eens lezen dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:42 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik begin zo aan deel 11 van Angela Marsons, de Kim Stone serie. Echt zo goed! Hele toffe personages.
[]
Ja echt doen! (Als je van thrillers houdt😁)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb daar First Blood van liggen. Misschien ook maar eens lezen dan.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:26 schreef trui het volgende:
Fernando Aramburu - Vaderland (prachtig!)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |