SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik had ArensmanGod als TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Pakt gewoon ff de etappe op La PlagneIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit er weer iemand te liken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heel TDF zit Ardensman zijn overwinning te likenquote:![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Terecht welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel TDF zit Ardensman zijn overwinning te liken![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga straks de highlights wel terug kijken.quote:
Ben nog even feest aan het vieren vanwege de mega prestatie van Louise Jammerton in de Sprint Quali![]()
Dan ben je ook een absolute eindbaas als je 17e word terwijl je teamgenoot 4e start morgen, Echt een grootheid onder grootheden die Hammilton![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgend jaar toch eens proberen naar Tomorrowland te gaan.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: