Nou, ik ben benieuwd?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:13 schreef sp3c het volgende:
lol
hoe zeg ik dat ik geen werk heb zonder te zeggen dat ik geen werk heb
ja de OP he tjap?quote:
Sommige mensen zijn ontzettend onzeker en voelen zich enorm snel te kakken gezet, vergis je daar niet in. Dat wij absolute alpha's zijn en ons daar niet in mee laten slepen doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja de he OP tjap?
niemand die ooit met iemand heeft gewerkt zou zich hier voor lul vinden staan
je hebt hier gelijk in, ik zou ts wel zeker 19 weken keihard uitlachen hieromquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ontzettend onzeker en voelen zich enorm snel te kakken gezet, vergis je daar niet in. Dat wij absolute alpha's zijn en ons daar niet in mee laten slepen doet daar niets aan af.
Surinamers weten tenminste itt Nederlanders wél wat lekker eten is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:35 schreef sp3c het volgende:
zei ook een keer tegen een Surinaamse gozer dat hij niet zo'n Surinamer moest zijn en gewoon gelijk de beslissing moest nemen ipv me uit te nodigen voor nog een gesprek want ik kan al je vragen nu al beantwoorden
totaal niet meer uitgenodigd voor tweede gesprek
ik denk TS
ik ben half dus ik vond dat ik dat mocht zeggenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Surinamers weten tenminste itt Nederlanders wél wat lekker eten is.
Akkoordquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben half dus ik vond dat ik dat mocht zeggen
Ook een overblijfsel uit WO2.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:01 schreef sp3c het volgende:
kroket is lekker
bitterballen zijn lekker
gesmoord karbonaadje met aardappelpuree en stoofpeertjes zijn lekker, iedereen vind dat lekker
het is niet dat Nederlanders niet weten wat lekker is, de meesten kunnen gewoon niet koken, geen tijd voor
vindtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:01 schreef sp3c het volgende:
kroket is lekker
bitterballen zijn lekker
gesmoord karbonaadje met aardappelpuree en stoofpeertjes zijn lekker, iedereen vind dat lekker
het is niet dat Nederlanders niet weten wat lekker is, de meesten kunnen gewoon niet koken, geen tijd voor
Ik zou het toch op prijs stellen als je in mijn topics de geldende spelingsregels hanteert.quote:
nee boeit niemant, spijt me volledigquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zou het toch op prijs stellen als je in mijn topics de geldende spelingsregels hanteert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |