Cofidis pakt zelfs puntenquote:
Kern PharmaGodenquote:
Aan de ene kant mooi, aan de andere kant ontzettend naïef dat je er zo naar kunt kijken.quote:Tadej Pogačar heeft op indrukwekkende wijze de Tour de France gewonnen. Zijn dominantie roept bij sommigen achterdocht op, maar dat is onterecht én onsportief. In plaats van bewondering krijgt hij wantrouwen, enkel omdat hij beter is dan de rest. Zijn prestaties zijn het resultaat van jarenlange toewijding, moderne trainingsmethoden, wetenschappelijke voeding en geavanceerde technologie. Hij rijdt in een tijd waarin dopingcontroles strenger zijn dan ooit. Wie nu nog zonder bewijs met beschuldigingen strooit, toont vooral zijn eigen kleinheid. Wat we zien, is een unieke kampioen.
Citroentje uitknijpenquote:Op maandag 28 juli 2025 09:53 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat ze bij De Lie toch maar weer wat extra koersen aan zijn programma hebben toegevoegd komende maand
Lijkt mij weinig mis mee. Denk dat iedere sprinter uit de Tour wel een soortgelijk programma zal rijden. Hamnurg en RenewiTour.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:53 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat ze bij De Lie toch maar weer wat extra koersen aan zijn programma hebben toegevoegd komende maand
Zou een Healy of zo dat wk kunnen winnen? Of maken echt alleen Pogacar en Vingegaard een kans? (Of een extreem fitte Remco)quote:Op maandag 28 juli 2025 13:20 schreef Marcoss het volgende:
Wout naar de ronde van Duitsland + Québec/Montreal, geen WK
Ayusoquote:Op maandag 28 juli 2025 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou een Healy of zo dat wk kunnen winnen? Of maken echt alleen Pogacar en Vingegaard een kans? (Of een extreem fitte Remco)
Tsja.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Meest gerespecteerde reactie op een NU.nl item over UAE en Visma
[..]
Aan de ene kant mooi, aan de andere kant ontzettend naïef dat je er zo naar kunt kijken.
In ieder geval geldt dat laatste voor het EPO- en bloeddopingverhaal van de generatie Armstrong en daaromtrent.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja.
Ik vertrouw hem niet. Maar vertrouw dat rijdende skelet van Visma net zo min. In het verleden gebruikten ze ook bijna allemaal.
Was wel echt een heel erg goede sprint. Kittel-stijl. Daar zat echt een enorm vermogen achter.quote:
Ik vond dat wel/niet mee doen voor de etappe gisteren ook echt moker irritantquote:Op maandag 28 juli 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
De Tour is nauwelijks 24 uur voorbij, we zijn ein-de-lijk van het mormel verlost en toch ben ik er alweer helemaal klaar mee. Geheel in de doet hij het wel, doet hij het niet-geest die we ook zagen in aanloop naar Roubaix, wenst hij nu de aandacht op te eisen door te praten over een mogelijk aanstaand pensioen, terwijl hij echt net een contract heeft getekend tot 2158. Ik word zo moe van die man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |