Ik kom vanuit eigen beleving.quote:
Neem wat groene thee..quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:51 schreef Sally het volgende:
[..]
JIJ noemde ze dom.
De reacties dom.
Bagatelliseerde.
Mensen denken met je mee, maar als het antwoorden zijn die je niet wil horen, dan ga jij met de kont tegen de krib er tegenin.
Dat gezegd hebbende en nu terugkijkend - vermits het inderdáád zo is... - indien het allemaal een leugen of verzinsel was: ja, dan heb je dat soort adviezen natuurlijk helemaal niet nodig.
Je had zelf een topic aangemaakt "Als drank meer kapot maakt...." ... dan je lief is; hoort daar achter.
Ik ga ervan uit dat je kinderen hebt.
Ik ga ervan uit dat je alcohol drinkt. Vaak te veel drinkt. Misschien zelfs een verslaving daaraan hebt (evt. gecombineerd met een game verslaving want een ander topic ging erom dat je liever gamet dan met de kids bezig bent en dat die te veel herrie maken en zo).
Ik ga ervan uit dat je ergens zelf beseft dat je te veel drinkt.
Maar doe er dan wat aan. Op welke manier dan ook.
En dat is wat iedereen jou wil(de) vertellen.
Dat is hoe mensen "het beste met je voor hebben" - ook al komt dat nog wel eens 'belerend' over, en in jouw ogen waarschijnlijk nog wat sneller.
Echt.
Zoek hulp.
Bid tot god of zo, je vroeg in een ander topic of die persoon ergens steun had aan iets religieus.
Was dat ook meteen aan jouzelf gericht...?
(retorische vraag, geen antwoord op deze vraag nodig).
Kijk.quote:
Oke. Goede reactie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk.
In.
De.
Spiegel.
En nu ga ik geen groene thee meer nemen, de cafeine daarin is nog net wat te veel zodat ik niet kan slapen![]()
Op alle (on)waarheden die jij post. Telkens weer. Er is geen peil op te trekken wat wel of niet waar is. Er werd en wordt nog steeds wel meegedacht, adviezen gegeven en mensen weten niet of ze zich nu wel of niet zorgen moeten maken over jou, je vriendin en je kinderen. Voor zover ze bestaan. Jij speelt daarmee en dat vinden mensen niet fijn.quote:
Uitgaande van z'n pohi:quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:49 schreef SuperNeger het volgende:
Zo hey TS dronk 's avonds wel eens een drankje als z'n kinderen sliepen en moet op de brandstapel?
Of heb ik iets anders gemist hier een beetje achtergrond informatie of zo of waarom haat iedereen hem?
Dit gewoon in elk nieuw topic posten en sluitenquote:Op maandag 11 augustus 2025 08:14 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Uitgaande van z'n pohi:
Ts is gescheiden, vader, bagatelliserend alcoholist, vindt zichzelf intelligent en geeft iedereen, behalve zichzelf, de schuld van zijn idiote keuzes.
Ieder topic van Masberums hand heeft ongeveer hetzelfde verloop:
TT en op: Hoe krijg ik [x] voor elkaar?
Users: Stoppen met drinken!
M: Wat een stom antwoord.
Users: Zoek het dan maar uit.
M: Boehoe, jullie zijn stom.
U heeft geen geweten?quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Grote leugens maken niks uit als je ermee weg komt.
R&P / Mijn leven is een leugenquote:Op maandag 11 augustus 2025 08:47 schreef Cupfighter het volgende:
Wat een trieste reacties van TS op @:Sally
Ik herinner me overigens ook nog een topic van TS met als titel mijn leven is een grote leugen
Tsja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:33 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
R&P / Mijn leven is een leugen
Alstu.
Nee, wel dorst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |