Ik denk dat TS verder gaat komen door niet meteen te reageren, maar eerst te verifieren of aannames over anderen kloppen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:24 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Niet alles is een aanval hoor, mijn vragen waren vanuit interesse.
Ik zou me er niet te druk om maken. Het is mogelijk dat ik alles bij elkaar gelogen heb en het gewoon goed gaat tussen mijn vriendin en mijn kinderen hier nog zijn. Ik zeg niet dat het zo is. Maar maak je er maar niet te druk om. Maar dit weekend gewoon wel gedronken. Daarvoor 5 dagen nuchter. Daarvoor weer 2 dagen niet en daarvoor 3 weer wel. Dus niet ideaal maar wel beter dan dat iemand elke dag drinkt. Maar ja, is het waar wat ik zeg wat dit betreft?quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:38 schreef Sally het volgende:
Hoe gaat het nu met jou? Hoeveel dagen al nuchter?
(nee, geen trol van mijn kant in dit topic, maar oprechte belangstelling. Mede ook met je kind(eren) in gedachte).
Knuppel...hoenderhok - dus dit was allemaal getrol?quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:19 schreef Masberum het volgende:
Het is mogelijk dat ik alles bij elkaar gelogen heb en het gewoon goed gaat tussen mijn vriendin en mijn kinderen hier nog zijn.
Ik zeg toch niet dat het getrol was. Maar zie hoe het direct aangenomen wordt door jou als dat ik trol terwijl ik dat juist niet doe..quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Knuppel...hoenderhok - dus dit was allemaal getrol?
(Oh, laat het antwoord maar zitten, het was een vraag waar ik niet per se een antwoord op hoef. Maar gezien een paar topics/vervolgen de laatste week hier in R&P, kijk ik niet meer vreemd op. Al waren het wel anderen die twijfelden aan een OP'er).
De ontknoping is toch dat je maar alles gelooft wat je leest. Ik kan 100 keer iets zeggen (wat waarheid is) en 1 keer laat ik je twijfelen en je gaat direct denken dat het niet waar is. Geeft wel aan waarop o.a. jouw realiteit is gebaseerdquote:Op maandag 11 augustus 2025 03:23 schreef Sally het volgende:
Wat.een.ontknoping. On-ge-loof-lijk jongûh.
Disclaimer:
ja dit was/is wel sarcastisch en cynisch bedoeld.
Moet ik je dan voor leugenaar uitmaken?quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het getrol was. Maar zie hoe het direct aangenomen wordt door jou als dat ik trol terwijl ik dat juist niet doe..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet ik je dan voor leugenaar uitmaken?Nou, aangezien je niet wil accepteren wat ik meld, ga je gang, wat heb ik gelogen? Hou je vooral niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het getrol was. Maar zie hoe het direct aangenomen wordt door jou als dat ik trol terwijl ik dat juist niet doe..
Je neemt zelf geen zak van de geboden tips aan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
De ontknoping is toch dat je maar alles gelooft wat je leest. Ik kan 100 keer iets zeggen (wat waarheid is) en 1 keer laat ik je twijfelen en je gaat direct denken dat het niet waar is. Geeft wel aan waarop o.a. jouw realiteit is gebaseerd
Ik mis het stuk dat ik gelogen heb.. Het enige waar ik om vroeg..quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:31 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Je neemt zelf geen zak van de geboden tips aan.
Maar... als dit alles 'een leugen' was, dan had je idd geen reden om professionele hulp in te schakelen.
Van de andere kant, juist omdat dit een beetje een patroon lijkt te zijn in je leven, dan toch maar die professionele psychische hulp inschakelen....?
Eventueel gecombineerd met een detox & afkickkliniek om vervolgens op medicatie gezet te worden waardoor je ziek van alcohol wordt?
Ik doe maar een dwarsstraat die nog helemaal nooit hier op FOK! is genoemd hoor.
Maar dan ook eens werken aan dat verleden van je, dat je met je trauma's om kan gaan op een gezonde manier.
En een stukje pathologisch leugenaar aanpakken - als het dat dan is, want héy - ik kan en mag hier geen diagnoses maken
Je maakt nu inderdaad dat stukje twijfel - wat andere users ook wel gaan lezen - over of je nu wel of geen problemen hebt met je (ex-)vriendin en dat je je kinderen niet (veel/vaak) mag zien. Dat ze nu bij je weg is maar dat je eerder nog wel wat aan contact had in een omgangregeling maar dat die inmiddels naar nihil contact is teruggebracht.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, aangezien je niet wil accepteren wat ik meld, ga je gang, wat heb ik gelogen? Hou je vooral niet in
Grote leugens maken niks uit als je ermee weg komt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Je maakt nu inderdaad dat stukje twijfel - wat andere users ook wel gaan lezen - over of je nu wel of geen problemen hebt met je (ex-)vriendin en dat je je kinderen niet (veel/vaak) mag zien. Dat ze nu bij je weg is maar dat je eerder nog wel wat aan contact had in een omgangregeling maar dat die inmiddels naar nihil contact is teruggebracht.
Dat je haar het land uit wilt zetten vanwege foutieve procedures toentertijd, maar dat dat nu waarschijnlijk héél moeilijk wordt.
Nou. Mooi verhaal en ja hoor, ik gaf je graag advies en/of antwoorden.
Nu blijkt dat het een ballonnetje was?
Heb je nou wél, of niet gelogen?
En probleem is dan; lieg je dan ook over je drankgebruik en de dagen dat je niet drinkt?
Want van kleine leugentjes komen grote leugens, dat weet je toch zelf ook wel inmiddels?
En dat, is het ENIGE, waar 'wij' hier op af kunnen gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:33 schreef Masberum het volgende:
Op basis van de informatie die ze krijgen natuurlijk
Doei.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Grote leugens maken niks uit als je ermee weg komt.
Mijn DM mogelijkheid is afgepikt. Maar ik zou zeggen dat jij wel 1 van de meest professionele personen bent die ik hier ben tegengekomen. Hetzelfde niveau als haushofer vind ikquote:Op maandag 11 augustus 2025 03:38 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat, is het ENIGE, waar 'wij' hier op af kunnen gaan.
Tutje.
Dus als jij niet de waarheid vertelt, dan kunnen wij geen eerlijke antwoorden of oordelen vormen.
Maar een alcoholist / verslaafde heeft wel een bepaalde (negatieve) reputatie in het algemeen.
En 'you ticked a lot of boxes, darling'. Vertaald: jij vinkte behoorlijk wat streepjes af.
Oh, dank je.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mijn DM mogelijkheid is afgepikt. Maar ik zou zeggen dat jij wel 1 van de meest professionele personen bent die ik hier ben tegengekomen. Hetzelfde niveau als haushofer vind ik
Die andere keren reageerde je dan waarschijnlijk minder rationeel en meer vanuit emotiequote:Op maandag 11 augustus 2025 03:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dank je.
Andere keren had je een andere mening over me.
Staat genoteerdquote:P.S. ik heb werkelijk waar géén behoefte aan DM's van users zoals jij. Over waar je mee zit of zo.
Eventuele gevoelige zaken bespreek jij maar gewoon openlijk op het forum.
Jij die er steeds met gestrekt been in gaat en alles en iedereen voor dom verklaart en jezelf zo intelligent...quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Die andere keren reageerde je dan waarschijnlijk minder rationeel en meer vanuit emotie
Nou ja zelf denk ik dat dit wat onterecht is. Veel reacties op mij zijn niet echt rationeel.. vooral beledigend, offtopic etc. Je neemt me nu kwalijk dat ik hen als dom zie, wat niet direct betekent dat ik mezelf als intelligent zie. Als heel veel mensen maar dom op jou reageren zou je uiteindelijk ook wel zeggen dat ze dom reageren niet waar.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:42 schreef Sally het volgende:
De edit op net:
P.S. ik heb werkelijk waar géén behoefte aan DM's van users zoals jij. Over waar je mee zit of zo.
[..]
Jij die er steeds met gestrekt been in gaat en alles en iedereen voor dom verklaart en jezelf zo intelligent...
Jep. Brengt zo héél veel good will met zich mee, echt.
Wil je reageren? Je bent 1 van de enigen die objectief probeert te reageren vanuit hun eigen belevingquote:Op maandag 11 augustus 2025 03:42 schreef Sally het volgende:
De edit op net:
P.S. ik heb werkelijk waar géén behoefte aan DM's van users zoals jij. Over waar je mee zit of zo.
[..]
Jij die er steeds met gestrekt been in gaat en alles en iedereen voor dom verklaart en jezelf zo intelligent...
Jep. Brengt zo héél veel good will met zich mee, echt.
JIJ noemde ze dom.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja zelf denk ik dat dit wat onterecht is. Veel reacties op mij zijn niet echt rationeel.. vooral beledigend, offtopic etc. Je neemt me nu kwalijk dat ik hen als dom zie, wat niet direct betekent dat ik mezelf als intelligent zie. Als heel veel mensen maar dom op jou reageren zou je uiteindelijk ook wel zeggen dat ze dom reageren niet waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |