Jammer dat de eerste clash pas in het weekend van 23 november is. Wat zou het ongelofelijk heerlijk zijn als Nico en Iñaki die afschuwelijke narcistenclub samen omver leggen in Barcelona.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het fenomeen Iñaki heeft in één persconferentie alle fans van Barcelona én alle extreemrechtse Spanjolen op de kast gejaagd. TROTS.
Ik heb enorm genoten. Bijzonder dat je door wat normale dingen te zeggen zoveel mensen op de kast kan krijgenquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het fenomeen Iñaki heeft in één persconferentie alle fans van Barcelona én alle extreemrechtse Spanjolen op de kast gejaagd. TROTS.
Alles beter dan de PVV-light. Al is het CDA tegenwoordig ook richting PVV-ultralight.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bontenbal is de VVD voorbij. Thoughts, allen?
Nieuwe messias.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zouden ze bij de VVD Dilan nog willen vervangen voor Karremans/Brekelmans/Heinen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Daar word je ook niet vrolijk van, zeg. Het lijkt me genoeg te zeggen dat de oud-VVD-campagneleider Bas Erlings zijn lidmaatschap heeft opgezegd en de spindoctor van twintig jaar geleden ook allang Yesilgöz moe was.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze bij de VVD Dilan nog willen vervangen voor Karremans/Brekelmans/Heinen?
Nee, maar ik ben ook niet de doelgroep van de VVD. Dilian is/was idd een wandelende tijdbom die je al eerder onschadelijk had kunnen maken (nareis, op nareis, op nareis was al een voorteken dat ze het met de waarheid niet heel nauw neemt).quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van, zeg. Het lijkt me genoeg te zeggen dat de oud-VVD-campagneleider Bas Erlings zijn lidmaatschap heeft opgezegd en de spindoctor van twintig jaar geleden ook allang Yesilgöz moe was.
Maar Yesilgöz is, om een wrede vergelijking te maken, net als Gaza al iets dat je twee jaar geleden in de gaten zou moeten hebben. Ik snap gewoon niet hoe mensen daar op die partijkantoren dachten: afwachten, afwachten. De beeldvormingspartij die zich lamlendig laat inhalen door iemand die puur populair is omdat hij normen en waarden bepleit.
Dat denk ik niet. Zo laat in de campagne is niet handig. Als zo'n nieuw figuur dan ook nog een paar foutjes maakt dan straalt dat helemaal verkeerd af. En ook nog een persoon die onbekender is. Beetje het Joe Biden van Kamala Harris verhaal.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze bij de VVD Dilan nog willen vervangen voor Karremans/Brekelmans/Heinen?
Dat zou dan Volt of CU moeten worden. Hopelijk leggen de CU en D66 het een beetje bij en zorgen ze dat ze samen eens een productie periode hebben. Op die manier kan je wellicht de VVD wat langer buiten spel zetten. Waarschijnlijk wishful thinking.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Denk dat een kabinet CDA-PvdAGL-(waarschijnlijk )D66-mogelijk nog een kleine partij wel de beste kans is dat er nog eens iets ten goede gaat veranderen in dit land
Was het beter gegaan als ze Biden niet hadden vervangen? Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Zo laat in de campagne is niet handig. Als zo'n nieuw figuur dan ook nog een paar foutjes maakt dan straalt dat helemaal verkeerd af. En ook nog een persoon die onbekender is. Beetje het Joe Biden van Kamala Harris verhaal.
Draaideurcrimineel Maurice de H., enkeltje Rusland a.u.b. @Szuraquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)d-en-laster-a4901716
Het was waarschijnlijk absoluut het best om Biden eerder te vervangen en gewoon voorverkiezingen te organiseren, waar dan waarschijnlijk een okay kandidaat uit was gekomen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was het beter gegaan als ze Biden niet hadden vervangen? Waarschijnlijk niet.
In Nederland duurt de campagne veel korter en een groot deel van de kiezer besluit pas in de laatste week voor de verkiezingen. Volgens mij is het juist ruim op tijd om nu nog te wisselen.
Het is een absolute schande dat crimineel Maurice de H. nog serieus genomen wordt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klootzak. Helemaal leegtrekken die portemonnee.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad, ook en misschien vooral ook voor de familie, haar ex-vriend was ook al overleden bij het klimmen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dahlmeier inderdaad overleden. Ontzettend triest weer...
Dat VVD-leiders het niet zo nauw nemen met de waarheid is algemeen bekend, daar zal ‘de doelgroep’ niet zo gauw op afhaken. Wel op een schaamteloos gebrek aan kennis, en precies dat kost haar het nodige.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook niet de doelgroep van de VVD. Dilian is/was idd een wandelende tijdbom die je al eerder onschadelijk had kunnen maken (nareis, op nareis, op nareis was al een voorteken dat ze het met de waarheid niet heel nauw neemt).
Ook gewoon een saai bordspelquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Carcassonne staat absoluut op de shitlist. En daar ben ik niet alleen in.
Nooit gespeeld. We vragen kenner @johannes_vermeer om een mening.quote:
Zou die bang zijn haar baantje te verliezen? Al is plek 8 bij de BBB ook een twijfelachtige positie.quote:
Ja, heel treurig. Maar op een bepaalde manier ook weer eervol. Alles voor de bergen, toch een soort sterven in het harnas. Doet me denken aan Gino Mader.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inderdaad, ook en misschien vooral ook voor de familie, haar ex-vriend was ook al overleden bij het klimmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |